آلیسون روم را نیویورک تایمز ستون 'موقت ترک' پس از Chrissy Teigen دشمنی

نیویورک تایمز خوانندگان ممکن است باید کمی صبر کنید برای آلیسون روم ستون و یا دستور زیر سخنان او ساخته شده در ا

توسط NEWSCENTERALS در 31 اردیبهشت 1399

نیویورک تایمز خوانندگان ممکن است باید کمی صبر کنید برای آلیسون روم ستون و یا دستور زیر سخنان او ساخته شده در اوایل این ماه در مورد مدل Chrissy Teigen و اهداف متخصص ماری کوندو که تنظیم کردن یک تورنت از انتقاد آنلاین.

یک سخنگوی کاغذ تایید به The Daily Beast در روز سه شنبه که رومی ستون است "موقت را ترک کنند."

در اوایل این ماه شناخته شده مواد غذایی نویس که دو هفته دستور العمل های برجسته در این مقاله به گسترده در آن مصاحبه او اندرز مشهور است که باید با حروف بزرگ در شهرت با تلاش برای ترویج پخت و پز محتوا و محصولات است. به طور خاص او ابراز ترس در Teigen و Kondo را در استراتژی های کسب و کار.

"او تا به حال موفق, کتاب آشپزی" رومی گفت: از Teigen در خاص است. "و سپس آن را مانند: رونق خط در هدف. رونق در حال حاضر او دارای یک Instagram صفحه ای که دارای بیش از یک میلیون و پیروان آن را فقط مانند, مردم در حال اجرا یک محتوای مزرعه برای او. که horrifies من و این چیزی است که من همیشه می خواهم به انجام است. من نمی آرزوی آن است. اما مانند که از خنده در حال حاضر ؟ چرا که او یک تن از پول است."

با توجه به بار خودی رومی تا به حال یک قطعه ای بود که آماده شده برای اجرا در هفته گذشته در میان جنجال بود اما در نهایت منتشر نشده است.

پس از مصاحبه نویسنده محبوب اشپزی هیچ چیز فانتزی و ناهار خوری در تلاش برای رد گم کردن از نظرات او به خصوص پس از Teigen علنا ابراز غم و اندوه در حال هدف از روم اظهارات.

در یک یادداشت طولانی رومی در نهایت عذرخواهی به هر دو Teigen و Kondo گفت نظرات او بودند "احمق زمخت و حساس است."

"من نیاز به یاد و احترام این تفاوت که فیلتر نشده و صادقانه در مقابل بی سواد بودن و سبک," او نوشت. "این بار نه بر روی آنها (یا هر کس دیگری) به من آموخت و من عمیقا متاسفم که یادگیری من آمد و در Chrissy و ماری هزینه. آنها کار کرده ام بسیار سخت برای رسیدن به جایی که آنها هستند و هر دو سزاوار بهتر از من ناشنوا تن سخنان."

Teigen, برای او تشکر سرآشپز برای عذرخواهی.

"با تشکر از تو برای این کار @alisoneroman," Teigen در توییتر نوشت. "نظرات نیش زده, اما آنها بیشتر را دارد نیش زده چرا که آنها آمدند از تو! نبود معمول من اخبار شکستن برخی از تصادفی فرد متنفر از همه چیز را در مورد من!"



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب