Netflix جوهر چند عنوان با همکاری پرکار نیجریه تولید MO Abudu به منظور توسعه محتوا از نیجریه

Netflix و Mo Abudu یک تحسین نیجریه تولید باید وارد پیشگامانه چند عنوان همکاری که ادامه خواهد داد به رشد این شر

توسط NEWSCENTERALS در 23 خرداد 1399

Netflix و Mo Abudu یک تحسین نیجریه تولید باید وارد پیشگامانه چند عنوان همکاری که ادامه خواهد داد به رشد این شرکت سرمایه گذاری در نیجریه محتوا. تحت این همکاری Mo Abudu - از طریق شرکت تولید EbonyLife - ایجاد دو Netflix سری اصلی و همچنین Netflix مارک فیلم و یک سری که شده مجاز به خدمات.

عمده ای از جلوه های این همکاری خواهد بود که بر روی صفحه نمایش اقتباسی از آثار ادبی توسط دو انتقادی-تحسین نیجریه نویسنده: یک سری بر اساس معاصر نویسنده لولا Shoneyin بهترین فروش اولین رمان راز زندگی بابا Segi همسران و یک فیلم اقتباسی از مرگ و پادشاه سواریک بازی توسط 1986 نوبل, جایزه نوبل در ادبیات, نویسنده, شاعر,&, نمایشنامه نویس, Wole Soyinka.

"Mo در خط مقدم خلاق قصه گویی در تلویزیون است. شور و شوق او را برای ایجاد کیفیت بالا, پرچین, چند نوع فیلم و تلویزیون را نشان می دهد که تخیل در حالی که نمایشگاه تنوع و غنای نیجریه فرهنگ مشهود است در بدن موثر از کار می گوید:" دوروتی Ghettuba Netflix بکشد منجر به سری اصلی در آفریقا. "ما هیجان زده در مورد این اولین از نوع خود مشارکت در آفریقا است که به برخی از نیجریه و آفریقا بیشتر یاد داستان سرایی به صفحه نمایش. ما نگاه به جلو به حمایت از Mo به عنوان او به ارمغان می آورد تمام این متنوع نیجریه داستان به جهان است ."

"به عنوان یک نیجریه, قصه گو, بزرگترین انگیزه من همواره به بگویید معتبر و داستان بی حد و حصر است که طنین انداز با هر فرد بدون در نظر گرفتن که در آن از آنها در جهان در حالی که نمایشگاه ما فرهنگ و میراث و خلاقیت می گوید:" Mo Abudu مدیر عامل شرکت EbonyLife رسانه ای که می افزاید: "این بی سابقه همکاری عهد به Netflix سرمایه گذاری در داستان سرایی و ما در EbonyLife سپاسگزار هستند و هیجان زده در مورد این فرصت را به کار با هم با Netflix تیم به رهبری توسط دوروتی و بن به تحویل یک تخته سنگ منحصر به فرد و پرچین داستان از نیجریه بیش از چند سال آینده برای Netflix بکشد مخاطبان در سراسر جهان است."

این فیلم اقتباسی از مرگ و پادشاه سوار خواهد بود در میان به تازگی مجوز Netflix مارک فیلم. یکی از فیلم های برتر خواهد شد در خدمات در سال 2020 است.

"ما بر این باورند که بیشتر مردم سزاوار به دیدن زندگی خود را منعکس شده بر روی صفحه نمایش و به که اتفاق می افتد, ما نیاز به مطمئن شوید که وجود دارد طیف گسترده ای از محتوا است که caters به ما اعضای سلیقه متنوع می گوید:" بن Amadasun Netflix بکشد, مدیر صدور مجوز و تولیدات مشترک برای آفریقا. "اعضای ما در سراسر جهان شده اند با بهره گیری از برخی از مجوز عناوین از EbonyLife مانند حزب عروسی, رئیس,پدر, دختر, قلعه و قلعه و پنجاه. من هیجان زده به ما ادامه صدور مجوز همکاری با علاوه بر این از Netflix مارک عناوین فیلم است که رشد انواع کیفیت نیجریه داستان در خدمات ما."

جزئیات بیشتر در مورد دو Netflix سری اصلی و تخته سنگ از Netflix-مارک پروژه ها خواهد شد که دارای مجوز از EbonyLife به اشتراک گذاشته خواهد شد در تاریخ بعد.

نظرات اضافی توسط نیجریه نویسندگان:

Wole Soyinka نقل قول - "در یک صنعت خلاق است که حتی در کشورهای پیشگام است به طوری مرد آن است که همیشه یک لذت برای دیدن قوی چالش های ارائه شده توسط جنس زن و attestable کیفیت. Mo Abudu را تاخت و تاز به این عرصه به عنوان فیلم و تلویزیون تولید شده است به خصوص تحریک کننده است. آن را تبدیل به بخشی از یک حس موفقیت اگر کسی کمک کرده اما دقیقهای برای ایجاد یک محیط را قادر می سازد."

لولا Shoneyin نقل قول - "من هیجان زده بود که Mo تماس با من در مورد ساخت یک نمایش از رمان راز زندگی بابا Segi همسران. من می خواهم تبدیل شده به طوری که بسیاری از ارائه می دهد اما این یک احساس درست است. آن را یک فرصت برای دیدن کار من در دست یک زن که به دنبال برتری در آفریقا در راه همان است که من. من به او اعتماد بسیار به سرعت تا زمانی که او به من گفت در مورد امکان کار با Netflix من بسیار خوشحال بود. به زودی مردم در همه جا دسترسی به داستان بابا Segi. و آن این است که من از او خواسته می تواند به عنوان یک نویسنده است."

استعداد (Mo Abudu headshot)

در مورد EbonyLife رسانه

EbonyLife نیجریه مهمترین گروه رسانه ای اختصاص داده شده به گفتن یک طیف گسترده ای از داستان به مخاطبان جهانی از طریق طیف وسیعی از تولید مشترک با معاملات پیشرو استودیوهای هالیوود. این شرکت با تولید بیش از 5000 ساعت از اصلی تلویزیون را نشان می دهد که منعکس کننده چندبعدی و آفریقایی واقعیت است که پیشگام جهان وطنی و مترقی است. به عنوان یک فیلم سینمایی تولید EbonyLife تولید شش عناوین سه که بالاترین پرفروش فیلم تمام وقت در نیجریه ،

در مورد Netflix

Netflix پیشرو در جهان با اینترنت سرویس های سرگرمی با 183 میلیون پرداخت می شود, عضویت در بیش از 190 کشور با بهره گیری از تلویزیون های سری, مستند و فیلم های در سراسر طیف گسترده ای از ژانرها و زبان. کاربران می توانید تا آنجا که آنها می خواهند در هر زمان و در هر نقطه متصل به اینترنت روی صفحه نمایش. کاربران می توانید بازی مکث و رزومه تماشای همه بدون تبلیغات و یا تعهدات.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن