Verizon راه اندازی شرکت کسب و کار وبینار سری

آنچه شما نیاز به دانستن: مشهور در کسب و کار روزنامه نگار و نویسنده و کارآفرین و امی نامزد ران Insana خواهد ب

توسط NEWSCENTERALS در 28 خرداد 1399

آنچه شما نیاز به دانستن:

  • مشهور در کسب و کار روزنامه نگار و نویسنده و کارآفرین و امی نامزد ران Insana خواهد بود وبینار میزبان

  • استاد دانشگاه هاروارد, رئیس جمهور منتخب آمریکا انجمن پزشکی از راه دور (ATA) و پزشکی از راه دور فکر رهبر, Dr. Joseph Kvedar خواهد بود که اولین مهمان

Verizon خواهد kick-off "بازگشت به کسب و کار به طور معمول" - جدید ماهانه وبینار سری برای سرمایه گذاری و کسب و کار. هر ماه جلسه یک ساعته خواهد شد تمرکز در یک صنعت متفاوت و ویژگی یک کارشناس سخنران مهمان با هدف ارائه به شرکت کسب و کار با دانش آنها نیاز به انطباق با تغییر پارادایم ایجاد شده توسط COVID-19.

اولین رویداد "جدید مسیر برای پزشکی از راه دور," برگزار خواهد شد در روز چهارشنبه 17 ژوئن در 2:00 PM EST خواهد شد و ویژگی استاد دانشگاه هاروارد, رئیس جمهور منتخب آمریکا انجمن پزشکی از راه دور (ATA) و پزشکی از راه دور فکر رهبر, Dr. Joseph Kvedar در گفتگو با مشهور در کسب و کار روزنامه نگار و نویسنده و کارآفرین و امی نامزد ران Insana.

با متخصصان مراقبت های بهداشتی' افزایش استفاده از پزشکی از راه دور در طول همه گیر برای محدود کردن گسترش عفونت وبینار بررسی وضعیت فعلی فن آوری پزشکی از راه دور, چگونه پزشکی از راه دور استفاده شده است در طول COVID-19 گیر غلبه بر همکاری و چالش های دیجیتالی-فعال آینده مجازی مراقبت.

ثبت نام در اینجا به صورت "بازگشت به کسب و کار به عنوان غیر معمول - یک سری وبینار" در اینجا.

هر وبینار در دسترس خواهد بود بر روی تقاضا در: https://enterprise.verizon.com/why-verizon/#webinars

لطفا توجه داشته باشید: نظرات بیان شده در این وبینار هستند کسانی که از ورایزون.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن