Coronavirus: هند مستند تبدیل به بحران انسانی

در سراسر کشور مستند و ناگهانی تعلیق از تمام حمل و نقل را ترک کرده است میلیون ها نفر از کارگران مهاجر در برزخ ا

توسط NEWSCENTERALS در 20 اردیبهشت 1399

در سراسر کشور مستند و ناگهانی تعلیق از تمام حمل و نقل را ترک کرده است میلیون ها نفر از کارگران مهاجر در برزخ است. بسیاری از آنها در وضعیت وخیم و رانده شده به گرسنگی فعالان می گویند.

یک قطار باری در هند غربی ماهاراشترا دولت Aurangabad منطقه در روز جمعه بیش از زد و کشته شدن حداقل 14 خانه محدود کارگران مهاجر که بنا به گزارش خوابش برد در این آهنگ به دلیل خستگی.

به گفته پلیس این کارگران مشغول به کار برای یک شرکت فولاد و راه رفتن بودند به روستای خود در کشور همسایه در ایالت مادایا پرادش در طول شب. در حالی که 14 نفر آنها در نقطه درگذشت دو نفر از آنها بعد از شکست در برابر صدمات خود را. هند وزارت راه آهن گفت که راننده قطار در تلاش برای متوقف کردن در زمان اما شکست خورده است.

این حادثه بار دیگر کانون توجه قرار دادن بر روی شدید و سختی های مواجه شده توسط میلیون ها نفر از کارگران مهاجر در هند بیش از چند هفته گذشته. بسیاری از آنها شده اند پیاده روی صفحه اصلی به روستاهای خود از شهرستانها عمده پس از از دست دادن شغل خود را زیر این مستند در سراسر کشور اعمال شده برای جلوگیری از گسترش این رمان coronavirus.

اشتراک, به, تاج, جمع و جور — DW خبرنامه ردیابی coronavirus در آسیا

این مستند — بزرگترین — مجبور است این کشور 1.3 میلیارد نفر از مردم به ماندن در خانه پس از مارس 25 و تحویل یک ضربه سنگین به معیشت قابل توجهی از این کشور نزدیک به 40 میلیون مهاجر کارگران طبق آخرین گزارش بانک جهانی.

در آغاز هفته دولت هند تمدید مستند برای دو هفته دیگر فراتر از آن ممکن است 4.

مهاجر کارگران برخی از به دام افتاده در شهرستانها با دیگران در رشته امداد اردوگاه در میان مستند مشتاق به بازگشت به خانه. اما سفر هوایی راه آهن و مترو به عنوان به خوبی به عنوان هر دولت درون جنبش جاده ممنوع شده است به عنوان بخشی از این ویروس را مهار اقدامات است.

"ما همچنان به دام افتاده در اردوگاه است که خوشایند نیست. وجود دارد هیچ کار و درآمد و بسیاری از ما نا امید شده و به عقب بر گردیم خانه" Pritam Mondal, یک برش الماس گفت: DW.

Many migrant workers have been walking home to their villages from major cities after losing their jobs following the nationwide lockdown

بسیاری از کارگران مهاجر شده اند پیاده روی صفحه اصلی به روستاهای خود از شهرستانها عمده پس از از دست دادن شغل خود را به دنبال در سراسر کشور مستند

به دام افتاده در برزخ

هند را لغو ناگهانی از قطار چپ بسیاری از کارگران مهاجر در برزخ و آن را تا زمانی که به تازگی در کشور آغاز شد و آرامش بخش برخی از حمل و نقل آن اقدامات است. در ایالت شمالی اوتار پرادش برخی از 22 قطار از کشورهای دیگر وارد شده اند در ولسوالی های مختلف حمل و نقل هزاران تن از مهاجران.

دولت همچنین مجاز تعدادی از قطار ویژه به حمل و نقل برخی از 300,000 کارگران از برش الماس و صنایع نساجی رشته در ایالت غربی گجرات و اوریسا در شرق.

ادامه مطلب: Coronavirus مستند: هند صاف COVID-19 منحنی است ؟

دولت تا به حال در ابتدا خواسته میلیون ها نفر از رشته کارگران مهاجر به پرداخت خود را در قطار کرایه خانه. پس از این حرکت موجب اختلاف دولت و وزارت راه آهن تصمیم گرفت برای پوشش هزینه.

در یکی دیگر از حرکت جنجالی, مقامات در جنوب ایالت کارناتاکا در ابتدا حاضر اجازه می دهد تا برخی از 600,000 مهاجران برای بازگشت به خانه و تشویق آنها به جای کار برای توسعه دهندگان املاک و مستغلات.

دولت تا به حال در مواجهه با فشار از ساخت و ساز لابی که می ترسید یک غرفه در پروژه های زیربنایی اگر کارگران مهاجر ترک از دولت سرمایه است. چندین گروه از خانه محدود کارگران مهاجر در زمان خاموش با پای پیاده و بدون در نظر گرفتن. در کارناتاکا دولت از معکوس تصمیم خود زیر گرم بحث های سیاسی.

هیچ پایان دادن به مهاجران گلایه

حتی اگر کارگران مهاجر موفق به بازگشت به روستاهای خود در میان coronavirus همه گیر آنها مجبور به انجام یک اجباری 14 روز در قرنطینه.

"من به خانه برگشت اما بیکار و من نمی دانم چه مدت به این خواهد داشت. من استفاده می شود برای ارسال پول به خانه هر ماه برای تغذیه خانواده است. در حال حاضر وجود دارد یک دهان برای تغذیه گفت: Radhey Shyam یک کارگر ساختمانی از لکنو در اوتار پرادش.

, Anindita Adhikari از رشته کارگران اقدام شبکه (قو) هشدار داد که از یک "اتفاق می افتند بحران انسانی" وقتی که می آید به هند شدند. این شبکه با این نسخهها کار میکند بیش از 16 ، 000 کارگران مهاجر در سراسر متحده به منظور بالا بردن آگاهی از وضعیت اسفبار مهاجران.

"با توجه به عدم وجود پول نقد و مواد غذایی در دسترس ... اگر ویروس نمی کشتن آنها گرسنگی خواهد شد. آن است که یک وضعیت وخیم و بسیاری از کارگران روز شده اند هدایت می شود نزدیک به گرسنگی" Adhikari گفت.

ادامه مطلب: Coronavirus مستند: دهلی نو در تلاش برای خوراک مهاجران در پشت سمت چپ

ناکافی اقدام دولت

بانک جهانی از سوی دولت هند شامل همه کارگران مهاجر در خدمات عمومی از جمله بهداشت و درمان و پول نقد انتقال برنامه های. واشنگتن-بر اساس موسسه مالی همچنین از دولت خواست برای حفاظت از مهاجران از تبعیض است.

تنها چند دولت باید تمدید امداد اقدامات برای رشته مهاجران از جمله جیره نقدی یا انتقال.

در بمبئی کمتر از یک درصد از مهاجر گروه دریافت هر دولت جیره. موسسات خیریه و سازمان های غیر دولتی محلی در پا و ارائه شده 42 درصد از مهاجران با وعده های غذایی.

"در برخی از کشورهای ما در بر داشت که مهاجران بودند در واقع جستجوگری برای مواد غذایی است. که غمگین است امور" کمک کارگر Pritam Dorji گفت: DW.

با توجه به دهلی نو, دولت, بین وجود دارد 660,000 و 1.5 میلیون مهاجر در امداد اردوگاه های سراسر کشور که در حال دریافت جیره غذایی و نقل و انتقالات پول نقد در میان همه گیر. سازمان های جامعه مدنی استدلال می کنند که این رقم نه عامل "شناور آزاد" جمعیت مهاجر کارگران و هشدار داد که این رقم می تواند اجرا به میلیون ها نفر.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب