یونیلور 'Fair & Lovely' پوست روشن کننده به تغییر نام پس از جهانی واکنش

پس از سالها واکنش Unilever است حذف کلمه 'عادلانه' از 'Fair & Lovely' پوست روشن در جنوب آسیا است. برخی می گ

توسط NEWSCENTERALS در 6 تیر 1399

پس از سالها واکنش Unilever است حذف کلمه 'عادلانه' از 'Fair & Lovely' پوست روشن در جنوب آسیا است. برخی می گویند که این حرکت نه چندان دور به اندازه کافی.

Unilever اعلام کرد یک تغییر علامت تجاری از "Fair & Lovely" پوست روشن در آسیای جنوبی روز پنج شنبه با یک تصمیم به رها کردن کلمه "عادلانه" در مجموع در میان مداوم واکنش بیش از تبعیض نژادی.

در حالی که برخی از ستایش این حرکت دیگران مراجعه به آن به عنوان یک "حیله" که نمی حل مشکل تماس برای نام تجاری کشیده می شود از بازار است.

"ما می دانیم که استفاده از کلمات 'عادلانه', 'سفید' و 'نور' نشان می دهد منحصر به فرد ایده آل از زیبایی است که ما نمی فکر می کنم درست است و ما می خواهیم به این آدرس" گفت: آفتابی Jain, رئيس جمهور از یونیلور زیبایی و مراقبت های شخصی را بدست آورد.

در حالی که وسواس با پوست روشن دیده می شود ممکن است در سراسر آسیای جنوبی و کشورهای آسیایی مانند هند و بنگلادش و پاکستان و به اشتراک گذاری یک معادله پیچیده با نور و رنگ آن را به عنوان است که اغلب دیده می شود به بالاتر نشان دهنده طبقه اجتماعی.

تبلیغات برای "Fair & Lovely" به طور منظم از ویژگی های برتر بالیوود ستاره ها و جوانان است. تا همین اواخر آنها نیز برجسته و سایه راهنماهای برای نشان دادن "بهبود" در پوست اغلب تبلیغ ایده هایی که زنان می تواند شغل بهتر یا بهبود چشم انداز برای ازدواج با استفاده از پوست روشن محصولات.

ادامه مطلب: سیاه و سفید نیست ، رواندا ترک در محصولات سفید کننده پوست

چند شرکت چند ملیتی آمده اند زیر آتش برای پوست خود را روشن محصولات به عنوان سیاه و سفید زندگی می کند موضوع جنبش جهانی می رود پس از قتل یک مرد سیاه و سفید, جورج فلوید در ایالات متحده است.

"آنها باید پاسخ تمام گفت:" Kavita کریشنان یک فعال سیاسی با هند مترقی زنان در ارتباط با اشاره به "سمی فرهنگ" است که شرکت به سود بیش از سال ها با معادل فندک پوست با, زیبایی اعتماد به نفس و موفقیت است.

"آنها باید حذف محصول" او گفت: روایت تجربه خود را که در آن مغازه داران اغلب سعی کردم به فشار محصولات مانند او بعد از دیدن پوست تیره خود را.

یونیلور در هند واحد Hindustan Unilever را تایید نمی کند چه نام جدید خواهد بود. سوابق نشان می دهد که این شرکت به ثبت علامت تجاری آرم تحت نام تجاری "تب و تاب بودن و دوست داشتنی" در هفته گذشته. در سال های اخیر آن نیز علامت تجاری نام های تجاری دیگر مانند "حتی & Lovely" "همیشه دوست داشتنی", "مراقبت و دوست داشتنی" و "من دوست داشتنی".

ببینید/rc (Reuters, AP, AFP)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب