ViewSonic برنده 2020 EdTech دستیابی به موفقیت جایزه برای نسل بعدی فناوری آموزش و پرورش

ViewSonic پارسیان پیشرو در ارائه دهنده جهانی از راه حل های بصری امروز اعلام کرد که EdTech دستیابی به موفقیت پی

توسط NEWSCENTERALS در 29 تیر 1399

ViewSonic پارسیان پیشرو در ارائه دهنده جهانی از راه حل های بصری امروز اعلام کرد که EdTech دستیابی به موفقیت پیشرو بازار سازمان اطلاعات است که به رسمیت می شناسد و شرکت های بالا و راه حل های جهانی تکنولوژی آموزشی بازار انتخاب شده است ViewSonic به عنوان برنده آن "Next-Gen مدرسه ارائه دهنده راه حل های سال" جایزه دوم سالانه EdTech دستیابی به موفقیت در جوایز برنامه.

به رسمیت شناخته شده به عنوان Next-Gen مدرسه ارائه دهنده راه حل های سال ViewSonic ویژه با افتخار از آن راه حل های است که اجازه می دهد تا معلمان به ادغام آموزش از راه دور و با ترکیبی از آموزش برای آینده قابل پیش بینی. به عنوان رهبران در تعاملی صفحه نمایش, تکنولوژی, ViewSonic تبدیل کلاس های درس—هم فیزیکی و مجازی—به همهجانبه نسل بعدی محیط های یادگیری. شرکت راه حل های آموزش و پرورش درایو تعامل انرژی و ایجاد انگیزه در دانش آموزان و همچنین آموزش بیشتر سرگرم کننده است. از ViewBoard® صفحه نمایش تعاملی و myViewBoard™ نرم افزار های مشترک به پروژکتور راه حل برای سالن سخنرانی ViewSonic نمونه کارها از راه حل کمک به مربیان و دانش آموزان اتصال و همکاری مانند قبل از هرگز.

"یادگیری تعاملی قدرتمند رویکرد به ارائه واقعی نسل بعدی آموزش و پرورش, تجربه, ساختمان, جذاب تجارب یادگیری از طریق همکار به همکار, همکاری بین دانش آموزان و معلمان به طور یکسان" گفت: Jeff Volpe رئیس جمهور در ViewSonic آمریکا. "ما myViewBoard کلاس درس راه حل ارائه این یادگیری تعاملی تجربه خدمت به عنوان یک پلت فرم پویا ارائه می دهد که مربیان دسترسی آسان به ابزار و تکالیف دوره, و اسناد در یک مکان با پاداش اضافه شده داشتن باز میکرد و امن دیجیتال تخته سفید در نوک انگشتان خود را. ما بسیار مفتخر به دریافت این سال 2020 EdTech دستیابی به موفقیت جایزه قدردانی از نوآوری و موفقیت در ارائه نسل بعدی راه حل های آموزش و پرورش."

ماموریت EdTech دستیابی به موفقیت در جوایز است که به افتخار تعالی و شناخت نوآوری و موفقیت در طیف وسیعی از تکنولوژی آموزشی دسته بندی ها, از جمله تعامل دانش آموز, مدرسه, مدیریت تطبیقی, آموزش های بنیادی در آموزش و پرورش, آموزش الکترونیکی, آموزش حرفه ای آماده سازی و بسیاری دیگر. در این سال برنامه جذب بیش از 1,750 نامزد از بیش از 15 کشور مختلف در سراسر جهان است.

 "کل تجربه از مدرسه است که اساسا افکار برای پاسخگویی بهتر به نیازهای دانش آموزان و مربیان و مدیران و ViewSonic است ارائه قانع کننده next-gen مدرسه راه حل های که در حال ایجاد این جدید پویا تجربه یادگیری" گفت: James Johnson, مدیر عامل EdTech دستیابی به موفقیت. "ما نسل بعدی مدرسه جایزه است همه چیز در مورد شناخت شرکت های ارائه راه حل های که اختراع دوباره تجربه یادگیری به عنوان به خوبی به عنوان نتیجه یادگیری و ViewSonic معافیت از طریق شلوغ EdTech فضا در این رده است. ما تبریک می گویم کل ViewSonic تیم خود را به خوبی سزاوار 2020 EdTech دستیابی به موفقیت جایزه."

ViewSonic است که با استفاده از آن صلاحیتهای هسته نسبت به ارائه راه حل های آموزش و پرورش است که ادغام نمایش تعاملی با ViewBoard® صفحه نمایش و همچنین دیجیتال whiteboarding راه حل های نرم افزار از جمله myViewBoard و myViewBoard کلاس درس. این پیشگام سیستم عمل باز منکر فلسفه و به طور کامل پشتیبانی گوگل کلاس درس و G مجموعه برای آموزش و پرورش است.

####

در مورد ViewSonic

تاسیس در کالیفرنیا ViewSonic پیشرو در ارائه دهنده جهانی از راه حل های بصری محصولات و انجام کسب و کار در بیش از 100 کشور در سراسر جهان. به عنوان مبتکر و رویایی, ViewSonic متعهد به ارائه جامع سخت افزار و نرم افزار راه حل است که شامل مانیتور و پروژکتور دیجیتالی ViewBoard نمایش تعاملی و myViewBoard نرم افزار اکوسیستم. با بیش از 30 سال تجربه و تخصص در ویژوال نمایش ViewSonic تاسیس یک موقعیت قوی برای ارائه نوآورانه و راه حل های قابل اعتماد برای آموزش و پرورش, شرکت های مصرف کننده و حرفه ای بازار و کمک به مشتریان "تفاوت را مشاهده کنید." برای پیدا کردن اطلاعات بیشتر در مورد ViewSonic لطفا www.viewsonic.com.

 در مورد EdTech دستیابی به موفقیت
بخشی از فن آوری دستیابی به موفقیت های پیشرو در بازار هوش و شناخت پلت فرم جهانی نوآوری تکنولوژی و رهبری EdTech دستیابی به موفقیت در جوایز برنامه اختصاص داده شده به تجلیل از برتری در تکنولوژی آموزشی محصولات شرکت ها و مردم است. این EdTech دستیابی به موفقیت در جوایز ارائه یک پلت فرم برای به رسمیت شناختن در سراسر دستاوردهای دستیابی به موفقیت در تکنولوژی آموزشی در دسته بندی ها از جمله e-learning, دانشجو, نامزدی, مدیریت مدرسه, آماده سازی حرفه ای زبان, آموزش های بنیادی و بیشتر. برای اطلاعات بیشتر EdTechBreakthrough.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب