Euopean پلیس تبعیض نژادی در هنگام اجرای coronavirus مستندات: سازمان عفو بین الملل

سازمان عفو بین المللی گفته است پلیس در اروپا نشان از تبعیض نژادی و هنگام اجرای مستندات. نیروهای پلیس در سراسر

توسط NEWSCENTERALS در 5 تیر 1399

سازمان عفو بین المللی گفته است پلیس در اروپا نشان از تبعیض نژادی و هنگام اجرای مستندات.

نیروهای پلیس در سراسر اروپا خدشه دار شد سیستمیک نژادپرستی هنگام اجرای coronavirus مستند اقدامات سازمان عفو بین الملل گفت: در یک گزارش منتشر شده در روز چهارشنبه.

این سازمان غیر دولتی است که با تمرکز بر حقوق بشر گفت که در حالی که اجرای مستندات پلیس در سراسر 12 کشور اروپایی "نامتناسب هدفمند اقلیت های قومی و گروه های به حاشیه رانده شده با خشونت و تبعیض آمیز چک هویت مجبور قرنطينه و جریمه."

بیشتر بخوانید: داعش برای عفو به عنوان COVID-19 اسپرد در زندان

این تحقیقات نشان داد "اخلال الگوی تعصب نژادی است که مربوط به نگرانی در مورد نژادپرستی نهادی در درون نیروهای پلیس و پژواک گسترده تر نگرانی های مطرح شده در جریان Black Lives Matter تظاهرات."

مرگ جورج فلوید در مه 25 در حالی که در بازداشت پلیس در مینیاپولیس موجب تظاهرات در سراسر جهان و "برجسته همه گیر از پاتوقها و مصونیت از مجازات در اروپا و همچنین" این گزارش اضافه شده است.

ادامه مطلب: سیاه پوستان در آمریکا هدف قرار ناعادلانه سیستم عدالت

مناطق فقیر بیشتر در معرض سرکوب

اجرای مستندات به معنای فقیر جوامع به احتمال زیاد به رنج می برند بیشتر سرکوب با توجه به عفو و این مناطق اغلب دارای نسبت بالاتری از مردم از اقلیت های قومی.

در Seine-Saint-Denis, فقیرترین منطقه از سرزمین اصلی فرانسه که در آن اکثریت ساکنان سیاه و سفید و یا از شمال آفریقا منشاء تعداد جریمه های دست برای عبور مستند اقدامات بود که سه برابر بیشتر از سایر نقاط کشور, سازمان عفو گفت. بعلاوه مناطق فقیر بودند و اغلب در معرض دیگر یک شبه حکومت.

در انگلستان پلیس در لندن ثبت شده 22 درصد افزایش در توقف و جستجوهای بین ماه های مارس و آوریل از این سال است. در طول همین دوره بسیاری از افرادی که جستجو افزایش تقریبا یک سوم.

رم شهرک های اعمال شده با نظامی قرنطينه

در ضمن تبعیض علیه اقلیت روما در بلغارستان و اسلواکی مشهود بود مستند این گزارش گفت:. دولت از هر دو کشور به ارمغان آورد در اجباری قرنطينه در رم شهرک ،

در اسلواکی آنها همچنین وظیفه ارتش با اجرای قرنطينه در حالی که عفو بین الملل معتقد است که این گزینه "مناسب نیست برای انجام بهداشت عمومی اقدامات است."

در طول اجباری قرنطينه در بلغارستان بیش از 50000 رم شهروندان قطع شد و از بقیه کشور, و دچار کمبود مواد غذایی شدید با توجه به عفو است و تحقیقات است.

12 کشور پوشش داده شده در گزارش, بلژیک, بلغارستان, قبرس, فرانسه, یونان, مجارستان, ایتالیا, صربستان اسلواکی و رومانی و اسپانیا و انگلستان است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن