خشونت معافیت جدید در صربستان تظاهرات

پلیس با شلیک گاز اشک آور در تظاهرات در بلگراد به عنوان هزاران نفر بسیج در مقابل مجلس یک روز پس از معترضان به ط

توسط NEWSCENTERALS در 19 تیر 1399

پلیس با شلیک گاز اشک آور در تظاهرات در بلگراد به عنوان هزاران نفر بسیج در مقابل مجلس یک روز پس از معترضان به طور خلاصه به نقض ساختمان. در صربستان دوم شهر نووی ساد, آتش سوزی گزارش شده در این شهرستان سالن.

صربی نیروهای امنیتی مستقر زرهی حمل و نصب شده و سگ به عنوان ضد دولتی معترضان با تجمع در مرکز شهر بلگراد در شب چهارشنبه. پلیس با استفاده از گاز اشک آور با لغو کردند شکستن در بلگراد و صربستان دوم شهر نووی ساد. تصاویر از شهر نشان داد آتش سوزی در شهرستان نووی ساد سالن. در Nis این کشور سومین شهر انجامید سنگ در حزب حاکم ستاد.

معترضان همچنین حلیم نیروهای امنیتی با سنگ و بطری های خالی در بلگراد. به عنوان جمعیت رشد در اندازه و پلیس ضد شورش تحت فشار قرار دادند معترضان به دور از ساختمان پارلمان که از شنبه رالی آغاز شده است. گروه زیادی از شورش پلیس بودند قابل توجه در این شهر است.

یک ویدیو ارسال شده توسط منطقه تحقیقی شبکه BIRN نشان داد بلگراد معترضان روشنایی شراره قبل از اینکه تحت فشار قرار دادند دور توسط پلیس است.

ناآرامی به دنبال یک تجمع باعث تلاش دولت برای reimpose قرنطینه اقدامات به عنوان کشور, چهره های افزایش coronavirus موارد است. معترضان به طور خلاصه موفق به نقض ساختمان پارلمان در ساعت-طولانی ناآرامی کشیده است که به ساعات اولیه صبح روز چهارشنبه.

رهبران اپوزیسیون از جمله راست سیاستمدار Bosko Obradovic و بازیگر محبوب و سیاستمدار Sergej Trifunovic زخمی شدند پس از تلاش برای پیوستن به تظاهرات. برخی از شرکت کنندگان در مصاحبه های منطقه ای N1 پخش گفت: آنها معتقد بودند طرفدار دولت تحریک شد جاسازی شده در میان جمعیت.

در حالی که تظاهرات بدون روشن رهبری, برخی از درخواست های مطرح شده توسط معترضان شامل جایگزینی اعضای اضطراری coronavirus شورای. بدن است که همچنین شامل نخست وزیر آنا Brnabic و وزیر بهداشت Zoran Loncar تحمیل شدیدی مستند اقدامات در مراحل اولیه وقوع اما پس از آن برداشته همه coronavirus محدودیت در اجرای اخیر انتخابات پارلمانی. فعلی موج تظاهرات دیروز زمانی که قدرتمند رهبر Aleksandar Vucic اعلام کرد بدن خواهد reimpose مستند.

مبارزه با فساد شبکه KRIK ارسال شده از نیروهای پلیس در حال پیشروی در میان جمعیت.

Vucic اصرار کرده بود هل دادن جلو با 21 ژوئن انتخابات پارلمانی که دیدم pro-Vucic احزاب نمره یک پیروزی قاطع. رویداد مهم ورزشی از جمله مسابقات تنیس و در سطح بالای فوتبال بازی برگزار شد در مقابل هزاران نفر از طرفداران. بسیاری نیز از دولت را متهم به fudging اطلاعات رسمی و کم اهمیت جلوه دادن خطر به منظور برگزاری انتخابات.

Protesters in Belgrade (Getty Images/AFP/A. Isacovic)

فعالان قبل از ساختمان پارلمان در اوایل شب چهارشنبه

در اوایل روز چهارشنبه Vucic گفت که حکومت نظامی را "احتمالا" نمی شود دوباره. او همچنین گفت که او به تعویق انداختن دیپلماتیک سفر به فرانسه برای فردا صبح به او نشان می دهد که ترس از ناآرامی.

بیشتر به آمده...



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن