سناتور ایالت ویرجینیا جنیفر McClellan از حمله آمریکا به تبدیل شدن به اولین زن فرماندار

ایالتی ویرجینیا ایالت جنیفر McClellan روز پنجشنبه اعلام کرد که او اجرا خواهد شد فرماندار 2021 شدن آخرین نامزد

توسط NEWSCENTERALS در 29 خرداد 1399

ایالتی ویرجینیا ایالت جنیفر McClellan روز پنجشنبه اعلام کرد که او اجرا خواهد شد فرماندار 2021 شدن آخرین نامزد برای پیوستن به حزب دموکرات اولیه بیش از یک سال قبل از انتخابات با تمرکز بر مبارزه با نژادی و بی عدالتی است.

"ما در یک لحظه بحرانی در ویرجینیا که در آن ما باید برای بهبود یافتن از چهار بحران اتفاق می افتد در همان زمان: سلامتی همه گیر بحران اقتصادی یک حساب با نژادی و بی عدالتی و رو به رشد عدم ایمان به مردم در دولت توانایی حل مشکلات" McClellan گفت: روزانه وحش در مصاحبه پیش از اعلام.

McClellan, 47, امیدوار است تاریخ را به او پیشنهاد داد. اگر انتخاب او خواهد بود ملت سیاه فرماندار. پس از یک سری از پیروزی برای زنان در سال 2018 انتخابات میان دوره ای این کشور هنوز برای بالا بردن یک زن سیاه به فرماندار عمارت.

"بخشی از آنچه که نگرانی من این است که پرداختن نمادین: مؤتلفه آثار و باعث از دست داده پیکرنگاری و homages به برتری بله ما نیاز به آنها را حذف کنید اما که نمی تواند در گام نهایی" McClellan گفت. "اگر ما در حال حاضر به آدرس سیستمیک بی عدالتی در تمام سیستم های ما را از حرکت رو به جلو است. و ما هرگز التیام از 400 سال از ضربه وارده بر مردم سیاه و سفید."

در دو دقیقه راه اندازی ویدئو جزئیات نامزدی وی McClellan برانگیخته کلمات از حقوق مدنی آیکون: "در سراسر ویرجینیا مردم انعکاس سخنان دکتر مارتین لوتر کینگ جونیور: 'ما به کجا می رویم از اینجا؟" او گفت: در نقطه. "همانطور که ما در مقابله با یک بیماری همه گیر نژادی و بی عدالتی جهان در حال تغییر, قلب ما شکسته اند. ما احساس وحشت زده. خشم. الهام گرفته است. ما نگاه به آینده برای یک روز روشن."

"من می دانم که این یک لحظه به عقب نشینی به گذشته اما به گام شجاعانه به آینده ما است. ما باید بازسازی اقتصاد ما قوی تر و فراگیر تر بدون ترک مردم پشت" او می گوید. "هنگامی که ما در مواجهه با چالش های زمان ما و دردناک میراث گذشته ما با هم ما تبدیل چالش ها به فرصت ها و درد را به عمل. من به رهبری است که نوع پیشرفت در قوه مقننه است. من در حال اجرا به استاندار برای حفظ پیشرو پیشرفت به آینده ما است."

McClellan باعث شده است تا دولت در سطح حقوق مدنی طرح برای بیش از یک دهه. نمایندگی بیشتر Richmond منطقه, او در حال حاضر به عنوان معاون رئیس ویرجینیا قانونی سیاه حزبی و صندلی ویرجینیا دکتر مارتین لوتر کینگ جونیور یادبود کمیسیون به همراه چند تن دیگر از نیروهای وظیفه مربوط به نژادی و عدالت است. او یک عضو از Delta Sigma Theta های تاریخی سیاه و سفید خواهری و تاریخچه موزه. او قبلا به عنوان معاون صندلی برای ویرجینیا حزب دموکرات است.

تأمل در آنچه آگاه او تصمیم به راه اندازی یک برنامه به طور بالقوه تاریخی پیشنهاد McClellan صحبت پدر بزرگ و مادر بزرگ. او جد بزرگ او به یاد می آورد مورد نیاز به تصویب آزمون های سواد آموزی و سه نفر تایید کردن برای او را قادر به ثبت نام برای رای دادن.

"فکر می کنم در مورد تمام پیشرفت های ساخته شده در سراسر خانواده من فکر می کنم که من می تواند فرماندار پایتخت سابق کنفدراسیون من نمی تواند کمک کند اما فکر می کنم در مورد قوس اخلاقی جهان," او گفت:. "آن برابر عدالت خم می شود اما این نیاز به کمک از مردم. و همه از پیشرفت است که ما ساخته شده است به عنوان یک نتیجه از مردم هل دادن که برای پیشرفت است."

McClellan می پیوندد یک میدان کوچک از اعلام دموکرات فرمانداری نامزدها از جمله جنیفر کارول Foy, دولت, نماینده, جاستین, Fairfax, دولت معاون فرماندار هر دو از آنها سیاه و علامت شاه ماهی وکیل دولت به طور کلی است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن