راسل کرو تحقیق Roger Ailes کباب Jared کوشنر در یک مهمانی

اگر شما یافت راسل کرو به خصوص قانع کننده به عنوان دیر خوار ایسنا, رئیس, Roger Ailes, که ممکن است, چرا که او در

توسط NEWSCENTERALS در 11 تیر 1399

اگر شما یافت راسل کرو به خصوص قانع کننده به عنوان دیر خوار ایسنا, رئیس, Roger Ailes, که ممکن است, چرا که او در بر داشت بعید داخل منبع: Jared کوشنر.

به عنوان کرو خود گفت دوست دیرین نیکول کیدمن در یک گفتگو برای انواع او زد به کوشنر در سال 2018 در Hugh Jackman, جشن تولد 50 در نیویورک است. به راحتی به اندازه کافی کرو به یاد می آورد, "هیچ کس دیگری بود صحبت کردن به او."

"Ivanka [تهمت] در آمد" کرو گفت. "به طوری که به من این فرصت را به یک بسیار طولانی گفتگو با Ivanka است." کیدمن پاسخ ؟ قابل فهم "مرسی."

بلندترین صدای هفت-قسمت سری محدود chronicling Ailes زمان ایجاد فاکس نیوز و بر اساس گیب شرمن کتاب از همان عنوان عرضه در Showtime سال گذشته است. اما همانطور که با خبر آنلاین-الهام Jay Roach فیلم بمباست که برای اولین بار ماه بعد از تولید موفق به طور کامل ضبط وسعت یا دامنه تباهی و فساد در دست است.

هنوز هم آن را برای تلفن های موبایل مانند کوشنر شد یک منبع مفید برای کرو. "او تا به حال یک رابطه مستقیم با راجر بیش از خود در مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری" کرو گفت. "تماس های تلفنی هر یکشنبه. پس از آن به من داد که معاصر است که کتاب نمی تواند به من بدهد."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن