وزارت آموزش و پرورش از کمک های فدرال دانشجویی اعلام کرد قرارداد جدید با پنج شرکت برای بهبود خدمات به مشتریان و افزایش پاسخگویی

امروز ایالات متحده وزارت آموزش و پرورش (بخش) از کمک های فدرال دانشجویی (FSA) اعلام کرد که تا به امضا قرارداد ب

توسط NEWSCENTERALS در 5 تیر 1399

امروز ایالات متحده وزارت آموزش و پرورش (بخش) از کمک های فدرال دانشجویی (FSA) اعلام کرد که تا به امضا قرارداد با پنج شرکت برای ارائه پیشرفته پشتیبانی از مشتری به FSA بیش از 68 میلیون وام دانشجویی به مشتریان. Edfinancial Services LLC, F. H. Cann & Associates LLC, MAXIMUS فدرال Services Inc., میسوری آموزش عالی وام اقتدار (MOHELA) و تگزاس تضمین شرکت وام دانشجویی (داربست شرکت) را پشتیبانی مشتریان از طریق تعامل مستقیم از طریق تماس با مراکز و ارائه دفتر پردازش پشتیبانی برای دانش آموزان, پدر و مادر, وام و همکاران در بیش از 5800 تهیه موسسات.

"این یکی دیگر از قدم بزرگ به سمت ما تعهد خود را به بهبود خدمات به مشتریان و برگزاری پیمانکاران ما مسئول عملکرد خود گفت:" وزیر آموزش و پرورش بتسی DeVos. "دانش آموزان, پدر و مادر, وام و مدارس سزاوار تجربه در سطح جهان در هنگام برخورد با FSA و من مطمئن هستم که FSA استخدام شرکت های با دانش و تجربه و تخصص به ارائه آن است."

پنج شرکت هایی که دریافت قرارداد امروز از طریق Next Gen کسب و کار فرایند عملیات (BPO) درخواست خواهد متناظر با مشتریان و همکاران از طریق تلفن و چت رسانه های اجتماعی و پست و ایمیل و پشتیبانی از دفتر پشت پردازش است که در ارتباط با آن دسته از مخاطبین. همه از این عملیات پشتیبانی می شود متمرکز وام پردازش پلت فرم و بهبود تجربه مشتری از جمله بهبود معنی دار به FSA وب حضور و توسعه قابلیت های.

به عنوان بخشی از وام های جدید سرویس محیط زیست FSA را ارائه جامع تماس با مرکز آموزش و نظارت و حصول اطمینان از که عوامل باید به تاریخ دانش از کمک های فدرال دانشجویی برنامه ها به مشتریان ارائه پاسخ مناسب در هر تعامل است. قرارداد امضا شده امروز نیز حاوی 41 عینی و قابل اندازه گیری در سطح سرویس هایی که فروشندگان به بالا عملکرد عملیاتی استاندارد از جمله تضمین این که مشتریان دریافت جامع مشاوره و حل و فصل مسائل فقط با یک تماس و یا ایمیل.

"مسئولیت پذیری غیر قابل مذاکره وقتی که می آید به ما پیمانکاران و به FSA گفت:" مارک براون افسر ارشد عامل در کمک های فدرال دانشجویی. "این قرارداد یک مرحله حیاتی رو به جلو در ارائه دانش آموزان ما وام گیرندگان خود را به خانواده و همکاران با تجربه با برنامه های ما است. ما همچنین در حال گرفتن بیشتر مراحل ساده FSA عملیات و محافظت از مالیات دهندگان دلار است."

FSA نیز شروع به کار با فروشندگان جدید بلافاصله برای اطمینان از سیستم های دیدار با وزارت دقیق استانداردهای امنیت سایبر. به عنوان این پنج فروشندگان آنلاین آمده آنها آغاز خواهد شد مدیریت عدم نگهداری از آن را در ارائه خدمات مربوط به فعالیت است.

وام فعلی نگهداری محیط زیست که نسل بعدی جایگزین خواهد شد, ویژگی های مختلف نه کنندگان عامل در چهار سیستم عامل های مختلف است که می تواند منجر به سردرگمی مشتری و متناقض عملیات برای وام دانشجویی فدرال برنامه های. در طول بازپرداخت وام اختصاص داده شده به یک وام servicer و تعامل به طور مستقیم با آن servicer وب سایت که ممکن است ویژگی های کاملا متفاوت, ابزار, رابط, نام تجاری و مصرف کننده اطلاعات از یکی دیگر از وام servicer وب سایت. زمان ارائه خدمات وام قرارداد همچنین اجازه می دهد تا عرض جغرافیایی گسترده ای در نحوه کنندگان مدیریت حساب از جمله نیروی انسانی خود تماس مراکز تهیه وام توسعه مبارزات و آموزش نمایندگان خدمات مشتری.

بعلاوه امروز وام تعمیر و نگهداری محیط زیست می کند نیاز به حداکثر پاسخگویی. میراث خدماتی قرارداد را شامل نمی شود انگیزه های کافی برای پاداش کنندگان هنگامی که آنها را مدیریت وام گیرندگان حساب با موفقیت و به آنها اجازه نمی دهد به صورت مناسب عواقب اعمال می شود به وام کنندگان که موفق به دیدار با الزامات قرارداد.

به عنوان نسل بعدی FSA ابتکار به دنبال حل این چالش ها چشم انداز برای همه مشتریان با فدرال مدیریت وام به یکپارچه بازپرداخت از طریق StudentAid.gov که در آن مشتریان می توانند یک مجموعه کامل از ابزار و اطلاعات است که شخصی به شرایط منحصر به فرد.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب