خارج شده و گسترش برنامه آموزش و پرورش برای همکاران راستا زندگی بهتر تو برنامه ای برای آینده کار با اضافات از معاملات ماهر و برنامه های دیجیتال

حتی قبل از آب و هوای فعلی اقتصادی خارج شده پاسخ به یک اقتصاد رفتن را از طریق یک تکنولوژی سوخت تحول با تحول عاد

توسط NEWSCENTERALS در 24 خرداد 1399

حتی قبل از آب و هوای فعلی اقتصادی خارج شده پاسخ به یک اقتصاد رفتن را از طریق یک تکنولوژی سوخت تحول با تحول عادات مصرف شده است با تمرکز بر سرمایه گذاری در همکاران. بیش از چند ماه گذشته خارج شده است متعهد به سرمایه گذاری تقریبا 1 میلیارد دلار در ایالات متحده کاردانی پاداش و امروز اعلام کرد که گسترش زندگی بهتر U (LBU) مزایای آموزش و پرورش را در تقاضا ماهر تجارت و مهارت های دیجیتال برنامه های خود را فراتر از کالج های سنتی و برنامه های.

LBU طراحی شده است برای حمایت از کار بالغ آموزان و همکاران که در آن آنها در آموزشی سفر با تمرکز بر رشته تکمیل از طریق تعدادی از حمایت عناصر, رایگان, دانشجو, مربیگری, کالج اعتباری برای Walmart آموزش و مسیرهای شغلی برای LBU فارغ التحصیلان. صرف نظر از این که مسیر دیپلم را انتخاب کسانی که امکان استفاده از LBU یک چیز مشترک اند – آنها درآمد یک مدرک و یا گواهی همراه با چک بدون مادام العمر دانش آموز بدهی.

از ماه ژوئن سال 2018 راه اندازی, زندگی بهتر U ساخته شده است که تاثیر باور نکردنی:

  • فقط در دو سال خارج ساخته شده است یکی از بزرگترین کارفرما مبتنی بر مزایای آموزشی برنامه در ایالات متحده آمریکا
  • اکثر همکاران که درگیر در یک LBU برنامه زن هستند متوسط سن بین 30 و 40 و 47% از مردم از رنگ.
  • بیش از 25000 خارج شده و باشگاه سام همکاران از تمام 50 ایالت گرفته اند با استفاده از آموزش های ارائه شده از جمله 1 دلار در روز مدرک دانشگاهی و دبیرستان اتمام است.
  • خارج شده و در حال گسترش است LBU به ارائه واجد شرایط بودن به تمام قسمت ها - و تمام وقت خارج شده و باشگاه سام همکاران شروع در روز اول خود را از اشتغال بر اساس LBU نتایج در رانندگی کاردانی نگهداری و تبلیغات.

"آب و هوای فعلی اقتصادی تنها اضافه شده ضرورت نیاز به آموزش عملی و آموزش و پرورش فرصت برای آمریکایی ها به خصوص کسانی که نمی تناسب تاریخی مشخصات تمام وقت دانشجو" گفت: Julie مورفی معاون اجرایی رئیس جمهور از مردم از خارج آمریکا "با اضافه کردن هر دو دیجیتال دوره های ماهر و معاملات به آموزش و پرورش ما به نفع همکاران و دسترسی به حتی بیشتر مهارت در تقاضا به طوری که آنها می تواند به پیشبرد حرفه خود را چه در خارج و یا در جای دیگر."

در سراسر کشور وجود دارد که تمرکز بر روی آینده کار می کنند اما کمتر قرار داده شده است در آینده اثبات مشاغل مانند معاملات ماهر. ایالات متحده آمریکا رنج می برد و از معاملات ماهر استعداد شکاف شتاب بازنشستگی گردش و تغییر به دور از تجارت, آموزش و پرورش در مدرسه بالا است. یک شرکت Deloitte مطالعه نشان داد که شکاف مهارت ممکن است ترک حدود 2.4 میلیون شغل پر نشده توسط 2028. خارج شده و شبکه بزرگ تامین کنندگان مشابه شکاف در معاملات ماهر نقش. علاوه بر این گزارش Strada آموزش و پرورش و بنیاد لومینا یافت که گواهی ارائه ارزش قابل توجهی در اشتغال و رضایت شخصی برای بزرگسالان آمریکایی بدون مدرک دانشگاهی. این مطالعه نشان داد که بزرگسالان با یک گواهی نامه یا گواهینامه اما هیچ مدرک دانشگاهی, گزارش بیشتر بازار اشتغال و نرخ درآمد و شادی خود را با آموزشی مسیرهای نسبت به بزرگسالان بدون اعتبار.

به عنوان با خارج را بدهی رایگان کالج ارائه آموزان که امکان استفاده از نیروی کار ماهر معاملات گواهی و یا گواهینامه های دیجیتال خواهد پرداخت فقط 1 دلار در روز است. تحقیقات نشان می دهد ارتباط قوی بین برخی از سطح از سرمایه گذاری توسط افراد و آموزش و پرورش از اتمام نرخ. بسیاری از این برنامه ها می تواند ظرف یک سال یا کمتر برجسته یک حرکت سریع به سمت skilling و ملاقات بسیاری از زبان آموزان تمایل برای به دست آوردن مهارت به سرعت و در طول زندگی حرفه ای خود برای موفقیت در یک سرعت در حال تغییر شغل چشم انداز است.

و تمام وقت خارج شده و باشگاه سام همکاران در حال حاضر خواهد شد واجد شرایط برای ثبت نام در LBU شروع در روز اول خود را از اشتغال است. "یکی از هیجان انگیز ترین جنبه های LBU است که کسانی که ثبت نام کرده اند به طور قابل توجهی بالاتر از نرخ نگهداری در شغل خود را در خارج. ارتقاء نرخ دو در میان کسانی که در یک LBU برنامه. هدف ما در عقب واجد شرایط بودن تاریخ به روز اول اشتغال بخشی از یک استراتژی برای تعامل با همکاران در یک روز و شناسایی این خود استارت اولیه خود خارج شده مشاغل" مورفی گفت.

"ما هیجان زده شده است به کار در کنار خارج برای کمک به ایجاد آنچه که در حال حاضر یکی از بزرگترین آموزش و پرورش برنامه های سود در ایالات متحده و اتحاد قدرت خارج همکاران برای پیشبرد حرفه خود را بدون بدهی دانشجو" راشل کارلسون مدیر عامل و یکی از بنیانگذاران انجمن صنفی آموزش و پرورش گفت. "با گسترش به معاملات ماهر و برنامه های دیجیتال, زندگی بهتر U کمک همکاران آن آماده سازی برای موفقیت در شتاب امروز آینده کار اقتصاد است."

معاملات ماهر

خارج ماهر تجارت گواهی ارائه خواهد شد دانش های بنیادی مورد نیاز برای شروع کسی که در مسیر حرفه ای در تجارت. وال مارت با همکاری پن پرورش به ارائه دوره های آنلاین که منجر به ماهر معاملات گواهی در یکی از این شش تقاضا زمینه: تجهیزات تعمیر و نگهداری صنعتی, تعمیر و نگهداری تهویه مطبوع/برودتی و الکتریکی و لوله کشی و ساخت و ساز و معاملات. بر درآمد نیروی کار گواهی در یک تجارت خارج خواهد شد و پشتیبانی همکاران در پیدا کردن یک ورودی مرتبط سطح نقش در خارج و یا با یک عضو خارج شده است پیمانکار شبکه. در این آموزش ارائه خواهد شد همکاران با تجربه و مربیان و راهنمایی و آن را به آنها موقعیت خوبی برای اخذ مجوز در تجارت خود را در صورت لزوم.

گواهینامه های دیجیتال

به عنوان با LBU برنامه توسعه به آن و بهداشت و درمان خارج شده است و دوباره بررسی آینده مهارت نیاز برای کسب و کار ما و در اقتصاد ، به همین دلیل امروز ما اعلام گسترش بیشتر مربوط به مهارت های دیجیتال برنامه های. وال مارت با همکاری eCornell و Southern New Hampshire University برای اضافه کردن 19 گواهی نامه را در مهارت های دیجیتال با تمرکز بر چهار حوزه مهم به خارج کسب و کار در حال حاضر و در آینده: راه کار داده تسلط & تصمیم گیری, تفکر طراحی & UX/UI و فن آوری است.

دیگر رهبری نقل قول

"در زمانی که جهان به سرعت در حال تغییر ما مفتخر به گسترش ما ارائه های آموزشی برای هزاران نفر از خارج همکاران در سراسر کشور. این گواهی دیجیتال برنامه های ارائه خارج همکاران با کوتاه از یادگیری است که آماده سازی آنها با آینده اثبات مهارت ها و راه اندازی آنها برای موفقیت در تغییر نیروی کار."- پل LeBlanc, رئيس جمهور و مدیر عامل شرکت SNHU.

"ماهر معاملات در بسیاری از راه های ستون فقرات اقتصاد آمریکا — اما بیش از حد اغلب نادیده گرفته شده در مکالمات در مورد تغییر ماهیت کار. در یک زمان از آشفتگی بی سابقه ای در بازار کار خارج شده است تجدید تعهد خود را به پرداختن به این کشور مهم ترین مهارت شکاف در راه است که خواهد شد سرعت بخشیدن به مسیر بهبود اقتصادی در سال به آمده است."- فرانک بریت مدیر عامل شرکت پن پرورش.

"ما مفتخر به ارائه Walmart همکاران این فرصت برای دسترسی به کیفیت بالا و حرفه ای برنامه های گواهی از کرنل دانشکده."- پل Krause, معاون شهردار خارجی برای تحصیل در دانشگاه کرنل و مدیر اجرایی eCornell.

"صنعت ساخت و ساز قابل توجهی نیاز به روت و تجار ماهر و زنان و تقاضا ادامه خواهد داد برای سال های بسیاری است. خارج زندگی بهتر تو برنامه کمک خواهد کرد که آموزش داوطلبان برای ورود به یک رشته است که فرصت نامحدود. نجار آموزش است که من در آغاز زندگی حرفه ای من ایجاد دانش بنیان است که به من کمک کرد تا رشد از ورود به سطح شاگرد نجار به رئيس جمهور از شرکت ساخت و ساز ما. کلاه ها را به Wal-Mart برای کمک به همکاران خود ارائه یک فرصت برای آموزش و گسترش خود را فردی فرصت"- دیو, لب گنده, Sr. جمهور Tri State پیمانکاران عمومی.

"وجود دارد یک ماهر معاملات کمبود نیروی کار در ایالات متحده است و تنها انتظار می رود به رشد بیش از 10 سال آینده. ما نیاز به طرح های جدید است که ارائه دسترسی بیشتر به معاملات ماهر آموزش به منظور دیدار با این نیروی کار و تقاضا است. با ارائه فرصت های آموزش و پرورش در معاملات ماهر خارج شده کمک خواهد کرد که ساخت یک انتقادی استعداد خط لوله و معرفی بیشتر افراد به یک کار با ارزش در صنعت ما است."- Eric P. Handley, Chief Operating Officer of William A., Randolph, Inc., ملی تجاری پیمانکار شرکت با دفاتر در شیکاگو و نیویورک و آتلانتا.

"در یک سرعت در حال تغییر اقتصاد شده و حتی بیشتر فرار توسط pandemic, کار مردم به دنبال بازار-آماده به مهارت در برنامه کوتاه مدت است که می تواند همگام با بازار کار است. خارج گسترش آن در آموزش و پرورش مزایای همکاران به دنبال گواهی دیجیتال در آموزش و معاملات منصفانه و عملی در پاسخ به این تقاضا است. آن را نه تنها موقعیت بهتر همکاران برای تغییر بخش خرده فروشی. آن را به طور قابل توجهی افزایش اشتغال در سراسر طیف وسیعی از صنایع خواهد شد که بخشی از ملت ما بهبود اقتصادی."- اندی ون Kleunen مدیر عامل شرکت ملی مهارت ائتلاف.

"با هزینه شهریه کالج در تمام زمان بالا در حالی که 40 میلیون نفر از کار هستند و چشم انداز از یک مدرک دانشگاهی یا معنی گواهی فراتر از رسیدن به یک سهم قابل توجهی از جمعیت آمریکا. این است که تشویق به دیدن شرکت هایی مانند Walmart پله و ایجاد مسیر برای بزرگسالان کار خود را به پیشبرد آموزش و پرورش و به دست آوردن اعتبار است که آنها را در یک مسیر به یک معنی و سازنده حرفه ای است. بیش از آن است که این مهم به عنوان یک ملت است که فرصت های بیشتری برای پیشرفت را در اختیار افرادی که نمی توانند در غیر این صورت آنها را استطاعت بنابراین نابرابری نیست بدتر."- Jaime سقوط, مدیر UpSkill امریکا است.

در مورد خارج
Walmart, Inc. (NYSE: WMT) کمک می کند تا مردم در سراسر جهان به صرفه جویی در پول و زندگی بهتر - در هر زمان و در هر نقطه - در فروشگاه های خرده فروشی آنلاین و از طریق دستگاه های تلفن همراه خود. هر هفته بیش از 265 میلیون مشتریان و اعضای بازدید حدود 11,500 فروشگاه تحت 56 بنر در 27 کشور و وب سایت های تجارت الکترونیک. با سال مالی 2020 درآمد حاصل از $524 میلیارد دلار خارج شده استخدام بیش از 2.2 میلیون همکاران در سراسر جهان. خارج شده و همچنان به عنوان یک رهبر در توسعه پایدار, شرکت, انسان دوستی و فرصت اشتغال. اطلاعات اضافی دربارهی خارج شده و می توان با مراجعه به corporate.walmart.com



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب