Weinstein قربانیان $19M پرداخت شده و از NDAs

چند زنان بودند که از نظر جنسی مورد آزار و اذیت و ضرب و شتم توسط Harvey Weinstein اعطا شده است 19 میلیون دلار ب

توسط NEWSCENTERALS در 11 تیر 1399

چند زنان بودند که از نظر جنسی مورد آزار و اذیت و ضرب و شتم توسط Harvey Weinstein اعطا شده است 19 میلیون دلار به عنوان بخشی از یک کلاس طرح دعوی در دادگاه اقدام به وسیلهی توسط نیویورک دادستان کل اعلام کرد.

پرداخت که هنوز هم نیاز به تایید ورشکستگی و منطقه دادگاه بخشی از تلاش برای حل و فصل دو پرونده های حقوقی. اول یک 2018 دادخواست توسط دفتر دادستان کل در برابر Weinstein Company, بود, اولین گزارش روزانه وحش. این ادعا 68 ساله فیلم مغول حفظ خصمانه محیط کار. دوم شد و یک کلاس طرح دعوی در دادگاه اقدام به ارمغان آورد به نمایندگی از زنان sexually assaulted by دادند.

"Harvey Weinstein and The Weinstein Company شکست خورده کارمندان زن خود را. بعد از این همه آزار و اذیت و تهدید و تبعیض قربانیان خود را در نهایت دریافت برخی عدالت" دادستان کل Letitia جیمز گفت: در روز سه شنبه در بیانیه ای. "برای بیش از دو سال است مبارزه خستگی ناپذیر در دستیابی به عدالت برای زنان که زندگی شد طرح میتوانست توسط Harvey Weinstein."

جیمز افزود: "این توافق یک پیروزی برای هر زن است که تجربه آزار و اذیت جنسی, تبعیض و ارعاب یا اقدامات تلافی جویانه توسط کارفرما. من از زنانی که جلو آمد برای به اشتراک گذاشتن داستان خود را با دفتر من. من خواهد شد برای همیشه لطفا برای حمل داستان های خود را در قلب من و هرگز متوقف به مبارزه برای حق هر فرد تنها قادر به کار آزار و اذیت است."

روز سه شنبه پرداخت سه ماه پس از Weinstein محکوم شد به 23 سال زندان برای آزار جنسی سابق پروژه باند دستیار تولید میریام Haleyi و تجاوز به بازیگر سابق جسیکا مان. او در طول چهار هفته محاکمه در منهتن دادستان استدلال Weinstein شدید قدرت خود را در صنعت سرگرمی و صید در ده ها تن از زنان برای بیش از سه دهه با وعده به kickstart حرفه خود را در ازای رابطه جنسی عمل می کند.

در حالی که محاکمه متمرکز در شش زنانی که مورد آزار قرار گرفته بودند توسط سرنگون تیتان روز سه شنبه توافق برجسته نمرات از زنانی که تجربه خصمانه شرایط کار و یا جنسیتی تبعیض در Weinstein Company.

"ما مبارزه طولانی و خسته کننده نبرد در دادگاه" کیتلین Dulany که قبلا متهم Weinstein از تجاوز جنسی شد و شاکی در کلاس طرح دعوی در دادگاه اقدام در بیانیه ای گفت. "هاروی اجتناب پاسخگویی برای چند دهه و آن قدرتمند بود لحظه برای ما به گروه با هم و خواهان عدالت است. دانستن است که ما کمک خواهد کرد که بسیاری از زنانی که دیر شده برای تسکین می دهد و من امیدوارم که این حل و فصل خواهد شد و در ادامه به توانمند سازی دیگران به صحبت می کنند."

با توجه به 2018 دعوی Weinstein "ایجاد یک خصمانه محیط کار توسط بارها و بارها و مداوم اذیت و آزار جنسی کارمند زن از جمله اغلب remarking در کارکنان زن' ظاهر فیزیکی سرزنش کردن کارمندان زن و نیاز به کارکنان زن برای انجام کار در حالی که او برهنه و یا تنها بخشی از لباس می پوشد." در علاوه بر این به معرض کارکنان زن به بد کار وظایف خود را تهیه اختلال نعوظ تزریق و تمیز کردن پس از خود را از برخوردهای جنسی به طرح دعوی در دادگاه ادعا Weinstein مجبور بسیاری از زنان برای شرکت در ناخواسته رفتار جنسی تحت پوشش پیشرفت حرفه ای است.

Weinstein برادر رابرت و این شرکت نیز گفته غارتی این شرایط کار با انتظار به منظور بررسی کشت از شکایت علیه Pulp Fiction تولید طرح دعوی در دادگاه اعلام کرد.

"Harvey Weinstein ترک یک دنباله از تروما بود که در خرد کردن برای بسیاری از زنان" Louisette Geiss, co-صندلی وام نا امن' کمیته در بیانیه ای گفت.

همانطور که قبلا گزارش شده توسط The Daily Beast, برخی از Weinstein را شاکیان ادعا کرد که در ماه اکتبر گذشته آنها تحت فشار بودن به قبول یک کم توپ معامله برای پایان دادن به مجموعهای از دعاوی علیه titan. قبلا پیشنهاد حل و فصل با توجه به چند مردم با آگاهی از وضعیت اعطا زنان تنها $47 میلیون و نزدیک به یک سوم از این مبلغ 14 میلیون دلار—رفته اند به سمت Weinstein دفاع هزینه. باقی مانده 33 میلیون دلار شده اند که میان طلبکاران تقسیم می شود از Weinstein سابق استودیو کارمندان سابق و مقتولین.

به گفته افراد آشنا با این موضوع در 25 درصد از قربانیان ثروت باد آورده رفته اند به پرداخت class-action وکلا.

اما روز سه شنبه توافق که تضمین قربانیان حق به جبران از یک $18,875,000 قربانیان غرامت صندوق دادستانی کل گفت. حل و فصل همچنین تضمین زنان منتشر خواهد شد از هر محرمانه, غیر-افشا یا عدم disparagement توافق آنها امضا شده با Weinstein company—اجازه دادن به داستان های خود را برای اولین بار بدون ترس از مجازات.

"حل و فصل این است که واقعا یک عهد به بازماندگان که نه تنها در مقابل خود ضربه سر بلکه شجاعانه حمایت به نمایندگی از همه کسانی که ترس از صحبت کردن به دلیل تهدید به شهرت خود و حرفه خود" الیزابت A. Fegan یک وکیل درگیر در حل و فصل کنند.

"شاکیان selflessly استفاده در ترکیب خود تلاش برای تضمین یک صندوق که اجازه خواهد داد که تمام بازماندگان از Weinstein را سوء استفاده برای درخواست معنی دار محرمانه امداد. این زنان اصرار صدای آنها شنیده می شود و ایجاد یک قدرتمند مثال از اینکه چگونه ما می توانیم مبارزه جمعی برای عادلانه عدالت است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن