مصر زندانها مناسب نیست برای انسان

مرگ یک جوان مصری هنرمند در زندان ارسال کرده است تکان سراسر کشور است. با ازدحام شایع سوء استفاده و عدم دسترسی ب

توسط NEWSCENTERALS در 8 خرداد 1399

مرگ یک جوان مصری هنرمند در زندان ارسال کرده است تکان سراسر کشور است. با ازدحام شایع سوء استفاده و عدم دسترسی به مراقبت های بهداشتی و مصر و امکانات نیست و مناسب برای هر نوع از زندانی های غیر دولتی می گویند.

سایه Habash به دور از یک جنایتکار است. به عنوان یک افزایش فیلمساز با استعداد برای بزرگتر-از-زندگی, زیبایی شناسی, Habash شد لذت بردن از هیجان از هنر و صنعت خود را قبل از او پاره شد از زندگی خود و پرتاب به قاهره تورا زندان است.

در سال 2018 او به اتهام پیوستن به یک سازمان تروریستی و پخش خبر جعلی پس از کارگردانی یک موزیک ویدیو برای تبعید فعال کرنش Ramy Essam آهنگ "Balaha." آهنگ بحرانی بود را از مصر general-تبدیل-رئیس جمهور عبد فتاح ال-Sissi.

Habash درگذشت در سلول خود در اوایل این ماه در سن 24. برای ساعت های زندانیان دیگر بود خواست مقامات زندان به دریافت کمک های پزشکی بنا به گزارش کوبیدن بر در و دیوار و سعی کنید تکان خوردن نگهبانان به عمل قبل از آن خیلی دیر شده بود.

مصر دادستان بعدها ادعا کرد که Habash درگذشت از نوشیدن ضد عفونی کننده دست "توسط حادثه." اما مرگ او تنها کسی نیست که در زندان بدنام تسهیلات در ماه های اخیر.

"سایه Habash مرگ بود سوم در 10 ماه در میان زندانیان عقیدتی در زندان تورا را cellblock 4 گفت:" قاهره موسسه مطالعات حقوق بشر. "زندانیان عقیدتی هستند که اغلب از چپ به مرگ در زندان ... بدون محاکمه و یا به دلیل روند در شرایط هولناک که شامل عمدی خودداری از مراقبت های بهداشتی است."

جرم حبس

آن را سخت به شکل سنج, اما بیشتر تخمین محل تعداد زیادی از مردم در زندانهای مصر در بیش از 100 ، 000 از جمله کسانی که در بازداشت پیش از محاکمه.

با توجه به آمار رسمی نظام عدالت کیفری است که به خوبی گذشته, آستانه, با زندانها در 160% بیش از ظرفیت و زندان در 300 درصد بیش از ظرفیت. این شرایط به این معنی است که زندانیان اغلب مجبور به خوابیدن در بالای هر یک از دیگر در طبقه بتنی در کثیف که فاقد امکانات و تجهیزات کافی برای کاهش مصر شدید در آب و هوا.

"بازداشت شرایط در مصر هستند به طور کلی به سر می برند به حدی که گاهی اوقات زندانیان نمی تواند خواب در همان زمان به دلیل وجود فضای کافی به طوری که آنها خواب در شیفت" گفت: Amr مجدی خاورمیانه و پژوهشگر دیده بان حقوق بشر. "وجود دارد نه به اندازه کافی فضا وجود دارد برای همه برای کشش."

ادامه مطلب: مصر را به فضای باز زندان

'من نمی تواند بگوید از فریادهای'

یک فعال و نویسنده سابق بازداشت شدگان را تایید کرد به سر می برند شرایط و موارد نقض حقوق بشر متعهد در مصر در زندان است.

ادامه مطلب: عکاس خبری Shawkan: چگونه به توضیح سرکوب آزادی بیان

"در سلول ما 70 نفر در یک اتاق کوچک" گفت: این نویسنده است که به صحبت کرد DW خواست نامش فاش نشود. "ما در نظر گرفتن نوبت نشستن بر روی زمین و نه حتی خواب. بقیه از ما تا به حال ایستاده است اما ما نمی تواند حرکت کند. راه رفتن یک لوکس."

اما ازدحام بیش از حد نیست تنها مشکل. مقامات زندان را اغلب به آزادی با کسانی که بازداشت شده اند.

این فعال سیاسی گفت: بیش از یک دوجین کودکان زیر 16 سال سن از جمله دختران گرفته شده بود به اتاق بازجویی در طول زمان خود را در بازداشتگاه. "من نمی تواند بگوید از فریاد می زند که آیا آنها بازجویی از پسران یا دختران" فعال گفت.

Access denied

به سر می برند شرایط و سوء استفاده بیشتر تضعیف زندگی از زندانیان هنگامی که دسترسی به مراقبت های اولیه بهداشتی محروم است. برای بسیاری از زندانیان با بیماری های مزمن دریافت درمان مناسب است غیر محتمل است ،

"این بسیار دشوار است برای کسی که به واقع انتقال به بیمارستان" مجدی گفت. "حتی زمانی که این اتفاق می افتد, آنها معمولا رفتن به بیمارستان برای آزمایش و پس از آن حق بازگشت به زندان با وجود این واقعیت است که وضعیت آنها حکم ممکن است بستری شدن در بیمارستان."

دیده بان حقوق بشر از سوی دولت مصر برای آزادی زندانیان عقیدتی و دسته دیگر از بازداشت شدگان از جمله کسانی که در آمریکا برای اینکه قادر به پرداخت جریمه به عنوان یک نتیجه از فقر است. مجدی گفت: شرایط به مقدار یک طوفان کامل در زمینه بیماری همه گیر کوروناویروس.

ادامه مطلب: گزارش coronavirus: مصر روزنامه نگاران منتقد پوزبند

'سرکوب و در عین حال با صدای بلند'

برای تبعید هنرمند Ramy Essam, تنها راه برای حرکت رو به جلو بود برای نوشتن یک آهنگ جدید "زندان نمی کشتن." این آهنگ قرار بود به شکل بخشی از یک تجدید کمپین خواستار Habash انتشار. متن ترانه یک نامه نوشته شده توسط Habash و قاچاق به خارج از زندان قبل از مرگ نابهنگام.

"مسیر یک یادآوری برای همه ما را به اقدام برای آزادی زندانیان سیاسی هنرمندان و دیگران که حقوق بشر نقض" Essam گفت: DW. "این صدای صدها نفر از هزاران نفر که در حال رفتن را از طریق همان تجربه در این لحظه صدای ما را بشنوند. سرکوب و در عین حال با صدای بلند."

هر شب DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. شما می توانید ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن