"وستچستر قوی با بهداشت و درمان قهرمانان" تقویت محلی COVID-19 پاسخ و بازیابی

تاثیر COVID-19 احساس می شود در سراسر جهان, اما معدود مکان هایی را تجربه کرده اند عاطفی و بار مالی مانند Westch

توسط NEWSCENTERALS در 17 اردیبهشت 1399

تاثیر COVID-19 احساس می شود در سراسر جهان, اما معدود مکان هایی را تجربه کرده اند عاطفی و بار مالی مانند Westchester County بیمارستان.

در پاسخ به این گیر مسترکارت و پپسی امروز اعلام کرد که تشکیل یک جامعه محلی و مشارکت به نام Westchester قوی با بهداشت و درمان قهرمانان خواهد شد که به ارائه کمک فوری برای سفید دشت بیمارستان و حمایت از کارکنان خود را به عنوان آنها همچنان به مبارزه با ویروس. این برنامه راه اندازی شد امروز با $1 میلیون دو سال صندوق تاسیس شده توسط این شرکت است.

در فاز اولیه این برنامه را به تمرکز بر روی طرح های به نگه داشتن بیماران و کارکنان امن از جمله بودجه منابع حیاتی از قبیل تجهیزات حفاظت شخصی (PPE) و همچنین حمایت از بیمارستان تلاش برای دیدار با الزامات دولت برای افزایش ظرفیت آن است. به تلاش های خود ادامه خواهد داد و پس از بهبودی اولیه به حمایت بیشتر بیمارستان خط مقدم کارکنان رفاه دانستن است که این بیماری همه گیر شده است و تلفات خود را در سلامت روحی و جسمی.

"ما با فروتنی برای کمک به سفید دشت در بیمارستان ارائه منابع حیاتی برای حفظ همسایه امن در طول COVID-19" گفت: Jon, بنر, معاون اجرایی رئیس جمهور, جهانی ارتباطات و رئیس شرکت پپسی پایه و اساس است. "به افتخار اعضای Westchester جامعه برای بیش از 50 سال ما هزاران محلی پپسی کارکنان ممنون به بیمارستان کارکنان و مدیریت برای خدمت در خطوط مقدم در طول این همه گیر و نگه داشتن همه از ما قوی است."

"ما کارکنان ما افتخار نیویورک ریشه و مراقبت عمیقا در مورد ما Westchester همسایه گفت:" Shamina سینگ معاون اجرایی رئیس جمهور از پایداری و رئیس جمهور از مسترکارت تاثیر صندوق. "ما از وطن ما بیمارستان و همه کارکنان خود را برای رفتن بالا و فراتر از ندای وظیفه. ما امیدواریم که که این صندوق جدید را فراهم می کند امداد رسانی و پشتیبانی که آنها نیاز به ادامه به پاسخ و در نهایت بهبود می یابند از این بحران است."

مورگان استنلی نیز متعهد به پیوستن به Westchester قوی با بهداشت و درمان قهرمانانبا 100.000 دلار کمک مالی به بیمارستان.

"ما مفتخریم به پشتیبانی سفید دشت بیمارستان خط مقدم قهرمانان که در حال مبارزه در برابر COVID-19 و صرفه جویی در زندگی" گفت: جوآن استاینبرگ جهانی سر انسان دوستی در مورگان استنلی. "این وضعیت نیاز به اقدام فوری به منظور کمک به مناطق به شدت تحت تاثیر این ویروس و در مورگان استنلی اعتقاد ما آن است که مسئولیت ما را برای کمک به محافظت از آسیب پذیر ترین و قرار دادن وزن کامل از منابع ما در پشت یک جامع COVID-19 پاسخ."

واقع در قلب شهرستان Westchester سفید دشت بیمارستان برای مراقبت بالاترین تعداد COVID-19 بيمار در منطقه است. کارکنان خود را نشان داده است فراموش نشدنی نمایش دلاوری و استقامت و شفقت در تلاش خود را برای حفاظت از جامعه خود.

سوزان فاکس, رئيس جمهور و مدیر عامل شرکت سفید دشت بیمارستان گفت: "این نمایش بشردوستانه همبستگی از Westchester کسب و کار باور نکردنی است. برای شرکت های جهانی مانند پپسی مسترکارت و مورگان استنلی برای رسیدن و بپرسید که چگونه آنها می تواند کمک به بیمارستان محلی نشان می دهد که چگونه قوی در این جامعه است و پژواک روح هزاران نفر از اعضای جامعه که باید از ما حمایت کارکنان از طریق تلاش های هر دو بزرگ و کوچک. غلیان احساسات پشتیبانی شگفت انگیز بوده است و ما فوق العاده افتخار به خود بیمارستان است."

این اطلاعیه می آید در آستانه دادن سهشنبه در حال حاضر یک روز اقدام جهانی در پاسخ به COVID-19 همه گیر است که تشویق جامعه برای حمایت از بهداشت و درمان قهرمانان طریق انسان دوستی.

Westchester County یکی از اولین مناطق در ایالات متحده برای رویارویی با این بحران بهداشتی و کارکنان در سفید دشت بیمارستان شده اند در خط مقدم از آغاز. از طریق تلاش های فوق العاده آنها مراقبت بیش از 1000 COVID-19 بيمار.

در مورد سفید دشت بیمارستان

سفید دشت بیمارستان یک عضو افتخار فیور نظام سلامت خدمت خود را به عنوان عالی hub پیشرفته مراقبت در دره هادسون. بیمارستان یک 292-تخت نه برای سود سازمان بهداشت و درمان با ماموریت اولیه ارائه استثنایی حاد پیشگیری و مراقبت های پزشکی برای همه کسانی که زندگی می کنند در محل کار و یا بازدید از شهرستان Westchester و مناطق اطراف آن. مراکز تعالی شامل مرکز مراقبت سرطان ویلیام و سیلویا Silberstein نوزادی & مرکز زایمان و اموزش و جروم A. Siegel سکته مغزی ، بیمارستان Flanzer اورژانس شلوغ ترین در شهرستان Westchester, با بیش از 64,000 بازدیدکننده داشته است بیمار از یک سال. سفید دشت بیمارستان انجام نجات بخش اورژانس و انتخابی آنژیوپلاستی در آن Joan و آلن Herfort, MD, کاتتریزاسیون قلبی و ماری Promuto کاتتریزاسیون قلبی. سفید دشت بیمارستان سرپایی امکانات پزشکی در سراسر Westchester از جمله multispecialty شیوه در Armonk, New Rochelle, سامر و Yorktown Heights; و Scarsdale گروه پزشکی مکان در هریسون (آرکانزاس) و Scarsdale. این بیمارستان به طور کامل مورد تأیید کمیسیون مشترک به دست آورده و به رسمیت شناختن آن به عنوان یک بازیگر کلیدی کیفیت اقدامات® در سال 2015 و 2013. بیمارستان دریافت آهنربا® طراحی در سال 2012 و 2016 از پرستاران آمریکایی و مدارک مرکز (ANCC). در سال 2014, 2016 و 2018 و 2019 سفید دشت بیمارستان دریافت برجسته تجربه بیمار جایزه از Healthgrades® و در سال 2019 شد و تنها بیمارستان در وستچستر به نام بهترین بیمارستان منطقه ای توسط اخبار آمریکا و گزارش جهانی. http://www.wphospital.org

در مورد مستر (NYSE: MA)

مسترکارت یک شرکت فن آوری جهانی در این صنعت پرداخت. ماموریت ما این است که برای اتصال و قدرت فراگیر اقتصاد دیجیتال است که منافع همه در همه جا با ساخت معاملات امن, ساده, هوشمند, و در دسترس است. با استفاده از داده های امن و شبکه های, مشارکت و شور و شوق ما نوآوری و راه حل های کمک به افراد و موسسات مالی, دولت ها و کسب و کار خود را متوجه بیشترین پتانسیل. ما نجابت quotient یا DQ درایوهای فرهنگ ما و همه چیز ما در داخل و خارج از شرکت ما است. با ارتباط در سراسر بیش از 210 کشور و سرزمین ما در حال ایجاد یک جهان پایدار است که باز بی بها امکانات برای همه.

www.mastercard.com

در مورد پپسی بنیاد

تاسیس در سال 1962 پپسی بنیاد خیریه دست از PepsiCo, سرمایه گذاری در عناصر ضروری یک سیستم غذایی پایدار با یک ماموریت برای حمایت از رونق جوامع است. کار با سود و کارشناسان در سراسر جهان ما در حال تمرکز بر کمک به کاهش گرسنگی, مدیریت آب و فاضلاب مسئولانه و حمایت از زنان به عنوان قهرمانان از تغذیه از مزرعه به خانواده است. ما در تلاش برای ملموس تاثیر در مکان های که در آن زندگی می کنیم و کار—همکاری با صنعت همسالان محلی و سازمان های بین المللی و کارکنان را تحت تاثیر قرار در مقیاس بزرگ تغییر در مسائلی که برای ما مهم هستند و از اهمیت جهانی. اطلاعات بیشتر در www.pepsico.com/sustainability/philanthropy.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن