شرکت کارگیل اهرم فن آوری به بهبود شفافیت در تعقیب پر رونق کاکائو بخش

مواد غذایی و آشامیدنی تولید کنندگان و مصرف کنندگان خود را به مراقبت بیشتر از همیشه قبل از اینکه در مورد استاند

توسط NEWSCENTERALS در 31 اردیبهشت 1399

مواد غذایی و آشامیدنی تولید کنندگان و مصرف کنندگان خود را به مراقبت بیشتر از همیشه قبل از اینکه در مورد استانداردهای پشت چیزهایی که آنها به خرید از جمله کاکائو. همین دلیل است که شرکت کارگیل متعهد به شفاف و پایدار عرضه کاکائو که شامل بهبود زندگی کشاورزان و جوامع خود را در پنج منشاء کشورها از جایی که آن را به طور مستقیم منابع کاکائو – برزیل کامرون, ساحل عاج, غنا و اندونزی است. نکات برجسته ما آخرین تلاش ها و پیشرفت های ساخته ایم دستگیر شده در شرکت کارگیل کاکائو و شکلات 2018-2019 پایداری گزارش پیشرفت.

"این پایداری گزارش پیشرفت برجسته چگونه کارگیل با استفاده از تکنولوژی اتصال به هر نقطه در کاکائو زنجیره تامین است. حداکثر شفافیت در کاکائو بخش بسیار مهم است برای ساخت پیشرفت واقعی در پایداری. این نه تنها کمک می کند تا کاکائو به کشاورزان و خانواده ها و جوامع رستگار, اما همچنین کمک می کند تا محافظت از سیاره ما است. من مطمئن هستم که کار با همکاران ما می توانید در ادامه به گام های بلندی در دستیابی به رونق کاکائو بخش" گفت: Harold Poelma رئيس جمهور از شرکت کارگیل کاکائو و شکلات.

از طریق شرکت کارگیل کاکائو وعده ما تحقق فرصت های ارائه شده توسط فن آوری های مانند تلفن همراه, پول, نقشه برداری GPS و داده های دیجیتال مجموعه ای که اجازه می دهد تا برای شفافیت بیشتر در مورد چگونه کاکائو رشد کرده است و منابع از کشاورزان است.

نقاط عطف کلیدی از 2018-2019 عبارتند از:

  • با استفاده از barcoded کاکائو کیف و دیجیتال تعاونی مدیریت سیستم (CMS) 50 درصد از پایدار دانه های کاکائو در بازار جهانی عرضه مستقیم زنجیره ای در حال حاضر قابل ردیابی از مزرعه به کارخانه. در 2018-2019, 151,190 تن دانه های کاکائو دنبال شد. این سیستم مدیریت محتوا را قادر می سازد کشاورزان سازمان برای مدیریت وام های جمع آوری لوبیا و بررسی ثابت در مقابل هزینه های متغیر. همچنین با شروع در سال 2018-2019 همه کشاورز در سازمان های مستقیم منابع شبکه در غنا و ساحل عاج در حال حاضر قابل مشاهده از طریق تعاملی شرکت کارگیل کاکائو قول منابع شبکه شریک نقشه. هر یک از این سازمان کشاورز از سود شرکت کارگیل کاکائو وعده برنامه های.
  • اجرای کودکان کار نظارت و بازسازی سیستم های (CLMRS) برای رسیدگی به کودکان کار است به طور قابل توجهی افزایش یافته است. در علاوه بر این به ساحل عاج, شرکت کارگیل نیز اعزام CLMRS در حال حاضر در غنا و کامرون به مجموع 58,800 کشاورزان در 2018-2019. این گسترش از 7 درصد به 29 درصد از کل تعداد مزارع در عرضه مستقیم زنجیره ای. در 2018-2019, شرکت کارگیل نیز انجام نيازسنجی برای برنامه های برای رسیدگی به کودکان کار در کاکائو جوامع در حال رشد در اندونزی; موضعی به روش CLRMS به دنبال خواهد داشت در سال 2020 است.
  • GPS چند ضلعی نقشه برداری از 72 درصد از کشاورزان در عرضه مستقیم زنجیره ایبه نمایندگی از بیش از 400 ، 000 هکتار از زمین های کشاورزی تکمیل شد. شرکت کارگیل است که به خوبی در راه خود را به شناسایی که در آن کاکائو می آید از مناطقی که ممکن است در معرض خطر نابودی جنگل ها و نحوه کاهش این خطر از طریق مداخله های خاص.

ابزار دیجیتال در حال ارائه تعاونی و کاکائو را با اطلاعات مانند دیجیتال مزرعه طرح های توسعه بازار و بینش برای کمک به بهبود شیوه های کشاورزی. علاوه بر این ابزارهای دیجیتال در خدمت به عنوان وسیله ای برای برقراری ارتباط با کشاورزان در طول یک بحران مانند بیماری همه گیر کوروناویروس. شرکت کارگیل دیجیتال کشاورزی ابزار تقویت دولت, ایمنی و بهداشت پیام برای کمک به جلوگیری از گسترش این ویروس در جوامع کشاورزی. صدای پیام رسانی نیز مورد استفاده قرار گیرد برای رسیدن به ده هزار کشاورزان با استفاده از این اطلاعات در انواع زبان های محلی.

شرکت کارگیل می بیند دیجیتالی رانندگی تغییر در سراسر کاکائو زنجیره تامین است. با استفاده از این اطلاعات ارزشمند جمع آوری شده است که اطلاع رسانی خواهد شد در چگونه برای رسیدن به بهترین تاثیر را بر روی زمین. برای این کار ما توسعه گسترده اطلاعات پلت فرم است که بیش از 300 نقاط داده ها در طول زنجیره تامین است. ما همچنین با استفاده از این داده ها برای اطلاع رسانی به مشتریان از طریق تعاملی مشتری پورتال در مورد چگونه مشترک پایداری برنامه های در حال بهره گیری کشاورزان و جوامع خود.

سفر ما به توسعه پایدار در, دیجیتالی فعال کاکائو زنجیره تامین در حال انجام است. به عنوان تکنولوژی تکامل می یابد بنابراین آیا ما قابلیت های دیجیتال که باز درب به فرصت های جدید و خدمات به ارزش های پایدار برای کشاورزان و جوامع و محیط زیست است.

در مورد شرکت کارگیل

شرکت کارگیل را 160,000 کارکنان در سراسر 70 کشور کار خستگی ناپذیر برای رسیدن به هدف ما از تغذیه جهان در امن و مسئول و پایدار. هر روز ما ارتباط کشاورزان با بازار مشتریان با مواد تشکیل دهنده و مردم و حیوانات با مواد غذایی آنها نیاز به رشد. ما ترکیب 154 سال تجربه با فن آوری های جدید و بینش به عنوان یک شریک قابل اعتماد برای مواد غذایی, کشاورزی, مالی و صنعتی به مشتریان در بیش از 125 کشور جهان است. Side-by-Side ما در حال ایجاد یک قوی تر و آینده ای پایدار برای کشاورزی است.

در مورد شرکت کارگیل جهانی کاکائو و شکلات کسب و کار

شرکت کارگیل را در کاکائو و شکلات کسب و کار ارائه می دهد صنایع غذایی طیف گسترده ای از هر دو استاندارد و سفارشی کاکائو و شکلات مواد لازم برای استفاده در شیرینی خوشمزه شیرینی و لبنی برنامه های کاربردی در سراسر جهان است. محصولات این شرکت شامل طیف با کیفیت بالا Gerkens® پودر کاکائو, شکلات, پوشش پر کردن کاکائو سبز و کره کاکائو. با سالها تجربه در ویژگی های مواد غذایی تخصص شرکت کارگیل پشتیبانی از مشتریان خود در دستور العمل های جدید و توسعه محصول جدید.

شرکت کارگیل پردازش گیاهان در بلژیک, برزیل, کانادا, ساحل عاج, فرانسه, آلمان, غنا و اندونزی و هلند و انگلستان و ایالات متحده آمریکا هستند و در انطباق کامل با بالاترین استانداردهای ایمنی مواد غذایی.

برای تضمین کیفیت خوب و پایدار عرضه دانه های کاکائو کارگیل خود کاکائو منابع عملیات خرید حمل و نقل و صادرات کاکائو در برزیل, کامرون, ساحل عاج, غنا و اندونزی است. حضور در همه پیشرو کشورهای تولید کننده اجازه می دهد تا شرکت کارگیل برای نظارت بر زنجیره تامین از لوبیا در مبدا به کاکائو و شکلات محصولات خود به مشتریان تحویل. علاوه بر گسترده تحقیقات بازار و تجزیه و تحلیل ثابت می شود یک منبع ارزشمند از اطلاعات برای مشتریان.
اطلاعات بیشتر در دسترس است www.cargillcocoachocolate.com/

در مورد شرکت کارگیل کاکائو قول

ما راه اندازی شرکت کارگیل کاکائو وعده در سال 2012 به چین تلاش های ما در کشورهای مبدا. آن است که تعهد ما برای بهبود معیشت کشاورزان و جوامع در راه جامع است که امن و پر رونق بخش برای نسل های آینده. منشاء شامل کشورهای برزیل و کامرون, ساحل عاج, غنا و اندونزی است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن