آسمان را ملی دانش عمومی آزمون, امروز راه اندازی این برنامه شامل 100 سوال است که هر کس باید بدانید

تست و راه اندازی زیر تحقیقات جدید نشان می دهد که انگلستان یک ملت امتحان معتادان استرالیایی با هزینه های به طور

توسط NEWSCENTERALS در 11 خرداد 1399
  • تست و راه اندازی زیر تحقیقات جدید نشان می دهد که انگلستان یک ملت امتحان معتادان استرالیایی با هزینه های به طور متوسط سه ساعت در هفته در مستند شرکت در آزمونها با دوستان و خانواده
  • جدید تست شده است به خصوص راه اندازی برای راه اندازی سه, واقعی, کانال های تلویزیون - , آسمان, طبیعت, آسمان, مستند و آسمان تاریخچه – در دسترس رایگان به آسمان مشتریان از مارس 27th
  • مطالعه جدید همچنین نشان می دهد که 10 trickiest سوالات مسابقه با توجه به استرالیایی ها

جدید 'ملی دانش عمومی آزمون' وارد شده توسط آسمان پیشرو انگلستان دانشگاهیان و مشهور است امروز راه اندازی این برنامه شامل 100 ضروری سوالات مسابقه است که هر کس باید قادر به پاسخ به عنوان تحقیقات نشان می دهد بریتانیا تبدیل به یک ملت امتحان معتادان در مستند.

یک مطالعه از 2000 استرالیایی نشان می دهد مسابقه محبوبیت در تمام زمان بالا با ملت هزینه های به طور متوسط سه ساعت در هفته در مستند شرکت در آزمونها با دوستان و خانواده در مقایسه با بازی قبلا فقط یک بار در ماه و یک سوم (34 درصد) می گویند quizzing در حال حاضر روال هر هفته. تلویزیون مستند شد ذکر شده (42%) به عنوان منبع که در آن بسیاری از استرالیایی ها به دست آوردن دانش عمومی خود را.

مطالعه جدید, سفارش ویژه به مناسبت راه اندازی یک سری از حقیقی کانال های تلویزیون - , آسمان, طبیعت, آسمان, مستند و آسمان تاریخچه – موجود در آسمان از چهارشنبه 27thمنجر به ایجاد جدید 'ملی دانش عمومی آزمون'. کانال های جدید شامل یک میزبان از فیلم های مستند و واقعی برنامه نویسی به کمک مردم قلم مو رنگ کردن در دانش عمومی خود را.

گسترده 100-سوال تست شده و ابداع شده توسط یک پنل حرفه ای از بریتانیا دانشگاه های پیشرو; از جمله بیل مک گوایر, استاد بازنشسته ژئوفیزیک & آب و هوا خطرات در UCL جان ساترلند بازنشسته خداوند Northcliffe استاد, مدرن, ادبیات انگلیسی در UCL و کیت ویلیامز استاد تاریخ مدرن در خواندن دانشگاه.

افراد مشهور, کارشناسان از جمله Rachel Riley, پاتریک Aryee کلی Cates, Jamie Carragher, Joan Bakewell, کی Burley و دینامو کمک کرده اند به نقد و بررسی سوالات آزمون در مناطق خود از تجربه و تخصص که از دهانه علم جهان طبیعی, ورزش, هنر, امور جاری, سرگرمی و فرهنگ پاپ.

این مطالعه همچنین نشان می دهد که 10 مسابقه پرسش که ترک استرالیایی گیج با سوال روی حیله و تزویر 'آنچه در جهان است, کوچکترین کشور؟' در صدر نظرسنجی از نزدیک دنبال چه هستند که سه کتاب عهد عتیق?'

بالا 10 trickiest سوالات مسابقه است که مردم به اشتباه به عنوان رای دادند توسط استرالیایی ها نشان داد که:

  1. آنچه در جهان است, کوچکترین کشور ؟ (76%)
  2. چه اولین سه کتاب عهد عتیق? (74%)
  3. چگونه بسیاری از طرف یک دوازده وجهی داشته باشد ؟ (73%)
  4. چه بود نام هنری هشتم شش دختر است ، (71%)
  5. Banksy است که بیشتر مربوط به کدام شهر است ؟ (64%)
  6. چه ملیت بود چارلی چاپلین? (60%)
  7. چه هستند نام پنج رجب ، (58%)
  8. چه آفریقا پنج حیوانات ؟ (56%)
  9. که قطعه شطرنج نمی تواند حرکت در یک خط مستقیم? (55%)
  10. که سیاره نزدیک به خورشید ؟ (54%)

(*پاسخ در یادداشت به ویراستاران)

کل مسابقه نیز می توان به بازی آنلاین و دانلود به عنوان یک PDF.

تیم تحقیقاتی صرف یک ماه طول مستند طراحی پرسش های که در دسترس هستند در SkyTV کانال های اجتماعی. کل مسابقه نیز می توان به بازی آنلاین.

مردم همچنین می توانید تماشای برخی از معروف آسمان چهره باید دانش عمومی خود را قرار داده به آزمون در یک @SkyTV Instagram زنده در شب مارس 27th. این Instagram زنده خواهد شد که توسط Rachel Riley و مشاهیر شرکت عبارتند از: Russell Howard, دینامو, Tom Daley, Jamie Carragher, کی Burley و پاتریک Aryee.

مجری تلویزیون و منجر کارشناس Rachel Riley گفت: "در طول چند هفته گذشته این ملت یاد چقدر همه ما خوب امتحان! من قطعا انجام دهد و انجام داده اند پس من اونی روز quizzing در کالج نوار با دوستان. به تازگی دیده ایم که چگونه آنها هنوز هم می تواند ما را همه با هم حتی به عنوان ما همه در یک فاصله. 100 پرسش در این یکی شده اند با دقت انتخاب شده توسط دانشگاهیان و کارشناسان در زمینه های خود را و تضمین شده برای سرگرمی و آموزش."

Zai, بنت, آسمان, مدیر عامل از محتوای گفت: "Quizzing همواره انگلیسی, تفریح و سرگرمی, و ما واقعا شده است با قرار دادن چیزهای بی اهمیت به آزمون در مستند. آسمان جدید واقعی کانال خواهد شد و بدون شک کمک به ملت به قلم مو رنگ کردن در دانش عمومی خود را با یک میزبان از آموزنده و روشنگر برنامه نویسی است."

کیت ویلیامز یک استاد تاریخ مدرن در خواندن و دانشگاه یکی از آزمون های علمی کارشناسان گفت: "ملی دانش عمومی آزمون وارد شده به ارائه مروری جامع از تمام سوالات ما واقعا باید بدانید که پاسخ به. آزمون را پوشش می دهد تمام نمونه امتحان ها با طیف گسترده ای از سوالات تست شرکت کنندگان در همه چیز از تاریخی خود را می دانم که چگونه به, چگونه به تاریخ آنها در امور جاری."

بیش از نیمی از کشور (53 درصد) بر این باورند استرالیایی تبدیل شده اند رو در آزمونها در طول مستند.

یافته های حاصل از این مطالعه همچنین نشان می دهد که 90 درصد از استرالیایی مایل دانش عمومی خود را بهتر بود و دو سوم (60%) اعتراف به اینکه خجالت فقدان دانش عمومی.

علم و فناوری (54 درصد) در صدر فهرست افراد استرالیایی کاش آنها می دانستند بیشتر در مورد به دنبال تاریخچه (49%) و هنر و ادبیات (47 درصد).

از کسانی که در نظر سنجی دو در 10 (20%) اعتراف به تقلب در طول یک مسابقه. لندن هستند حداقل صادقانه quizzers با یک چهارم (26 درصد) اعتراف به تقلب در مقایسه با فقط 16 درصد از اسکاتلندی.

آسمان, طبیعت, آسمان, مستند و آسمان تاریخ خواهد شد راه اندازی در مه 27 سال 2020 و ویژگی های برنامه نویسی مانند; McMillions هیلاری ببر جنگل: بازگشت, حیوانات وحشی, نوزادان, باندهای Lemur جزیره UnXplained و باستان روبنای.

کانال های جدید شامل صدها ساعت واقعی برنامه نویسی در تقاضا با اصلی کمیسیون به دست آورد و محتوا. آنها در دسترس خواهد بود به آسمان مشتریان بدون هیچ هزینه اضافی و نیز راه اندازی در حال حاضر تلویزیون در دسترس به عنوان بخشی از در حال حاضر تلویزیون سرگرمی منتقل می کند.

یادداشت به ویراستاران

در مورد آسمان

با 24 میلیون مشتری در سراسر هفت کشور, آسمان, است, پیشرو در اروپا رسانه و سرگرمی شرکت مفتخر است به عنوان بخشی از Comcast در ، ما 32,000 کارکنان کمک اتصال مشتریان به بهترین سرگرمی های ورزشی, اخبار هنر و به خود ما محلی محتوای اصلی.

پس از موفقیت آسمان اصل مانند چرنوبیل ما طرح را به دو برابر سرمایه گذاری ما در محتوای اصلی توسط 2024. ما همچنین در حال توسعه یک تلویزیون جدید و فیلم استودیو, Sky Studios, Elstree که انتظار میرود منجر به ایجاد بیش از 2000 شغل جدید و تولید اضافی £3 میلیارد دلار از تولید و سرمایه گذاری در انگلستان خلاق بخش در پنج سال اول به تنهایی.

فن آوری ما اجازه می دهد تا مشتریان به تماشای آنچه که آنها می خواهند زمانی که آنها می خواهند و چگونه می خواهند و ما به عنوان اتصال میلیون ها نفر از خانواده ها به محتوای آنها عشق اعتقاد ما آن است که مسئولیت ما را به انجام آن را با خیال راحت. به همین دلیل ما در ارائه خدمات مانند آسمان پهن دوستان و آسمان بچه ها برنامه. و ما جریان آنلاین سرویس در حال حاضر تلویزیون بینندگان به ارمغان می آورد تمام لذت بردن از آسمان با انعطاف پذیری قرارداد-سرویس رایگان.

ما همچنین بر این باورند که شرکت ما در مقیاس یک مسئولیت است که می رود فراتر از کسب و کار ما و به جامعه. ما متعهد به اروپا برای اولین بار خالص صفر کربن سرگرمی شرکت تا سال 2030 دو دهه قبل از ما و ما را به کارفرما به رسمیت شناخته شده توسط بار و Stonewall برای تعهد ما به تنوع.

در مورد آسمان, مستند

صفحه جهان-کلاس داستان زندگی واقعی از برنده جایزه سازندگان فیلم از جمله HBO و SHOWTIME® و Hulu انحصاری و جدید آسمان اصلی مستند. با ترکیبی از ویژگی های طول فیلم مستند و سری است که چالش تحریک و سرگرم کانال خواهد خانه 100 تقاضا در عنوان. کانال را پوشش طیف گسترده ای از موضوعات از ورزش به سیاست به زندگی واقعی مجادلات. هیلاری (TX 11 ژوئن) فراهم می کند قابل ملاحظه ای صمیمی پرتره از زن هیلاری کلینتون; McMillions (TX 27 مارس) می گوید داستان از یک بازی کلاهبرداری که یک دهه به طول انجامید; علی در مقابل Cavett (TX 29 مارس) به تصویر می کشد زندگی افسانه ای بوکس محمد علی از طریق لنز از حضور مکرر در دیک Cavett نشان می دهد; Wu-Tang Clan: از میکروفون و مردان (TX 24 ژوئن) به نظر می رسد در این گروه حرفه ای ترکیب صمیمی و بازتاب مصاحبه از هر یک از نه زندگی اعضای و پلاستیک نیل (TX 1 ژوئن) به نظر می رسد در اثر مخرب پلاستیک آلودگی در, طولانی ترین رودخانه جهان.

در مورد آسمان, طبیعت,

خانه به نفس گرفتن, تاریخ طبیعی, برنامه نویسی, اختصاص داده شده به کاوش زیبایی و شگفتی های طبیعی جهان و الهام بخش همه ما را به انجام بیشتر به نگاه پس از آن. کانال خواهد شد از ویژگی های برجسته آسمان اصلی سری حیوانات وحشی نوزادان (TX 31 مارس) که به شرح زیر پاتریک Aryee و شایان ستایش بازیگران از نوزاد حیوانات, شخصیت های آنها به عنوان چهره خود را در روز اول هفته و ماه در سیاره زمین است. کانال خواهد شد از ویژگی های آسمان موجود دیوید مستند مجموعه ای خواهد بود از عشق, Nature 4K برنامه نویسی در انگلیس نشان می دهد از جمله باندهای Lemur جزیره (TX 27 مه) و آفریقا را زیر آب عجایب ( TX 27 مه) و رمز و راز از مکونگ (TX 28 مه).

در مورد آسمان تاریخچه

زمین شکستن داستان پر از شخصیت های رنگارنگ از طریق ترکیبی از برنده جایزه استعداد رهبری بریتانیا و کمیسیون حق بیمه نوآورانه مستند و آمار جهانی حق رای دادن برنامه نویسی. تاریخ میزبان ویلیام شاتنر و کشف داستان است که باید بهت زده انسان برای قرن ها در UnXplained (TX 9 ژوئن); کشف منحصر به فرد تحقیقات مهندسی اسرار پشت ترین در جهان نفس گیری آثار باستانی باستانی در روبنای (TX 1 ژوئن). راز جنگ کشف (TX 19 ژوئن) نشان می دهد حقایق در پشت جنگ است که کفن در فساد و اطلاعات غلط و واشنگتن (TX 4 جولای) تولید شده توسط مشهور مورخ Doris Kearns گادوین و نقل توسط برنده جایزه امی بازیگر نقش اول مرد جف دانیلز تراشه های دور در سنگ فرش مرمر تصویر از امریکا اولین رئیس جمهور به دنبال حقیقت در پشت این افسانه است.

پاسخ: بالا 10 trickiest سوالات مسابقه است که مردم به اشتباه به عنوان رای دادند توسط استرالیایی ها نشان داد که:

  1. آنچه در جهان است, کوچکترین کشور ؟ شهر واتیکان
  2. چه اولین سه کتاب عهد عتیق? پیدایش و خروج & لاویان
  3. چگونه بسیاری از طرف یک دوازده وجهی داشته باشد ؟ 12
  4. چه بود نام هنری هشتم شش دختر است ، کاترین پار کاترین هوارد آن از Cleves جین سیمور آن بولین, کاترین آراگون
  5. Banksy است که بیشتر مربوط به کدام شهر است ؟ بریستول
  6. چه ملیت بود چارلی چاپلین? انگلیسی
  7. چه هستند نام پنج رجب ، قطب شمال و اقیانوس اطلس, هند و اقیانوس آرام جنوبی
  8. چه آفریقا پنج حیوانات ؟ شیر, پلنگ, کرگدن فیل و کیپ بوفالو
  9. که قطعه شطرنج نمی تواند حرکت در یک خط مستقیم? شوالیه
  10. که سیاره نزدیک به خورشید ؟ عطارد


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن