چه نازی ها یاد گرفتم از امریکا هند حذف

این ممکن است به نظر می رسد برای برخی تصور کنید دو مطلب متفاوت افراد نسبت به ایالات متحده راهنمای از مردم بومی

توسط NEWSCENTERALS در 16 تیر 1399

این ممکن است به نظر می رسد برای برخی تصور کنید دو مطلب متفاوت افراد نسبت به ایالات متحده راهنمای از مردم بومی آمریکا از سرزمین های هندی در این کشور جنوب شرقی در 1830s و نازی انحلال یهودیان اروپا بیش از یک صد سال بعد. در عین حال تشابه در ماشین آلات از دولت سلب مالکیت آزار و اذیت و تبعید و خشونت که منجر به اخراج هر دو گروه از سرزمین های تحت حکومت ظالمان خود قابل توجه می باشد.

تا مطمئن شوید که وجود دارد تفاوت: آمریکا دموکراسی پوپولیستی که هند سیاست یکی از پراکندگی; رایش سوم بود یک دیکتاتوری نظامی که هدف برای یهودیان بود و انحلال. آمریکایی ها نگران بودند با جغرافیا; آلمان با زیست شناسی. اما سازمان ملل' روش برای رهایی خود از خود "بیگانه" عناصر بودند قابل ملاحظه ای مشابه است.

آن است که هیچ حادثه ای است که آدولف هیتلر از استفاده امریکا از سیاست های به از بین بردن آن جمعیت هند به عنوان یک مدل برای خود نابودی یهودیان است. او در برابر تلاش خود را برای Lebensraum در شرق با امریکا پاکسازی قومی از آن سرخپوستان در غرب است. در پرداختن به یهودی مشکل پیشوا الهام گرفته شده بود توسط آمریکا استفاده از اسکان مجدد اجباری گرسنگی و محرومیت و بازداشت در محو خود مردم بومی است. "ولگا باید ما, می سی سی پی" او اعلام کرد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب