چه رانندگی در کره شمالی تجاوز به سمت جنوب ؟

تخریب و از بین کره ای دفتر ارتباطی نمادین قطع روابط با سئول است اما پیونگ یانگ با اعتماد به نفس به دلیل تجدید

توسط NEWSCENTERALS در 28 خرداد 1399

تخریب و از بین کره ای دفتر ارتباطی نمادین قطع روابط با سئول است اما پیونگ یانگ با اعتماد به نفس به دلیل تجدید داد با پکن و مسکو یا ريز داخلی بحران?

کره شمالی منفجر کرد اینتر-کره ای دفتر رابط در سه شنبه, بیشتر, بالا بردن مرزی تنش در شبه جزیره پس از دو هفته از زاج و condemnations دولت در سئول با پیونگ یانگ.

یک انفجار با صدای بلند شنیده میشد از کره جنوبی طرف مرز که تقسیم شبه جزیره با ضخامت پر از دود دیده می شود افزایش بالای شهر. رسانه های دولتی بعد تایید کرد که کره شمالی پیشنهاد کرده است تا "به طور کامل از بین برد" را که به طور موثر در خدمت به عنوان محور ارتباطی بین دو دولت و اضافه کرد که آن را هل دادن به جلو با "قطع تمام ارتباطات خطوط رابط بین شمال و جنوب."

در این بیانیه اضافه شده است که دفتر نابود شده بود چون جداشدگان و فعالان حقوق بشر – که کره شمالی به عنوان "انسان تفاله" – بودند در ادامه به ارسال بالن های پر از تبلیغات, جزوات دیسک های اطلاعات و اسکناس دلار بیش از این مرز به شمال.

دفتر تنظیم شده است تا به عنوان بخشی از Panmunjom بیانیه امضا شده توسط رهبر کره شمالی کیم جونگ سازمان ملل متحد و ماه Jae-در دولت کره جنوبی در مارس 2018 و نابودی آن تاکید شکاف توسعه داده است که بسیار به طور ناگهانی بین دو کره.

بیشتر تحریکات

و تحلیلگران می گویند که بدون توجه به سئول تجدید نظر برای محدودیت های شمال بیشتر تحریکات بسیار به احتمال زیاد است.

"تعدادی از چیزهای دیگر که شمال می تواند انجام دهد از جمله حرکت در دریای زرد [در سواحل غرب شبه جزیره] و در جنوب خط حد است که عمل به عنوان مرز دریایی وجود دارد" گفت: Daniel Pinkston یک استاد روابط بین المللی در سئول پردیس دانشگاه تروی.

"آنها همچنین می تواند هدف قرار دادن منطقه غیرنظامی و من فکر می کنم این احتمال وجود دارد که آنها را بیشتر متخاصم اقدامات فقط برای دیدن آنچه که آنها می توانید دور با" او گفت: DW.

ادامه مطلب: کیم جونگ سازمان ملل متحد خواهر تهدید اقدام نظامی علیه کره جنوبی

کیم رژیم ممکن است محاسبه شده است که در حال حاضر زمان برای تست جنوب را حل و فصل و دفاع او اضافه شده است. سئول و واشنگتن در حال حاضر تقسیم بیش از این مقدار است که کره جنوبی باید پرداخت برای نگه داشتن نیروهای آمریکایی در شبه جزیره رئيس جمهور و دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن قبلا تهدید به خروج نیروهای نظامی ایالات متحده آمریکا.

به طور مشابه یک تعداد مشترک آمریکا و کره جنوبی مانور نظامی لغو شده اند, در سال های اخیر ظاهرا برای جلوگیری از antagonizing شمال اما به طور موثر کاهش اثربخشی این نیروها در جنوب. عامل دیگری که کیم ممکن است با استفاده از مغلوب ساختن پیشی جستن مشکلات داخلی – گسترده ضد نژادپرستی تظاهرات و مداوم coronavirus بحران – که ممکن است در خدمت به ممانعت از هر پاسخ.

جدید جنگ سرد ؟

لئونید پتروف سابق صندلی کره ای مطالعات انجام شده در انستیتو d دیپلم Politiques de Paris, می گوید: شمال را تخریب دفتر رابط در نظر گرفته شده است به عنوان یک نشانه آن است که "پیونگ یانگ نیازی سئول هر بیشتر در زمینه این جنگ سرد جدید."

در حالی که کره شمالی بود و دیوانه وار در تلاش برای ساخت پل با سئول و ایالات متحده فقط سه سال پیش به عنوان تحریم های بین المللی کمی سخت به اقتصاد آن رئیس جمهور تهمت است پس افتاده چشمگیری با چین و روسیه است. که داده پیونگ یانگ از این فرصت برای بازسازی خود و روابط با پکن و مسکو; هر دو در حال حاضر کره شمالی به عنوان یک مفید جغرافیایی-سیاسی تراشه چانه زنی و به احتمال زیاد به continute خود را برای حمایت از کیم رژیم است.

"توسط باد تا دفتر ارتباطی شمال گفت که وجود دارد این است که بدون نیاز به برقراری ارتباط با جنوب کنه. من گمان می کنم آنها ممکن است به زودی شروع به آزمایش سلاح های دوباره و حتی احتمالا کلاهک هسته ای است," او اضافه شده است. "این جنگ سرد جدید است که در واقع بسیار خبر خوب برای کیم چون خود رژیم هم اکنون می توانید رشد است."

کره جنوبی تشکیل جلسه اضطراری شورای امنیت ملی در روز سه شنبه بعد از ظهر و نیروهای نظامی دستور داده شد به مرحله نظارت از شمال و آماده برای بیشتر تحریکات در تنش مرزی منطقه است. پنتاگون قبلا گفته بود که آن را نگه داشتن یک "قوی" دفاعی استقرار در شبه جزیره و این که ما نیروهای آماده برای پاسخ به هر موقعیتی که ممکن است تکامل است.

با توجه به اینکه شمال در حال حاضر به دنبال از طریق در آن تهدید به نابود کردن دفتر ارتباطی خود در حرکت بعدی به خوبی ممکن است برای ارسال نیروهای نظامی به مناطق مرزی بودند که غیرنظامی تحت 2018 نظامی. ممکن است که سربازان را به Kaesong و کوه Kumgang توریستی منطقه در fareast ساحل که در آن تاسیسات نظامی در هر دو طرف نابود شدند دو سال پیش.

کره جنوبی دولت تصریح کرد که در نظر دارد برای مقابله با شرایط این توافقنامه و از سوی پیونگ یانگ برای انجام همان.

ادامه مطلب: کره شمالی کیم جونگ سازمان ملل متحد در پاسخ به کروناویروس با موشک

مصرف داخلی

Pinkston معتقد است که بسیاری از شمالی جدید-یافت bellicosity است که برای مصرف داخلی به عنوان رژیم "تایید وفاداری داخلی بازیگران و می سازد تا برای حمایت از رهبری است."

اما ممکن است ملاحظات اضافی برای شمال, او گفت:.

"این نیز ممکن است به خوبی یک تاکتیک انحرافی" او گفت: طراحی شده برای منحرف کردن زمزمههای نارضایتی در خانه در آورده با کمبود مواد غذایی و کاهش استانداردهای زندگی به عنوان یک نتیجه از تحریم های بین المللی و بسته شدن مرز با چین به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

"این همه ممکن است یک رالی-round-the-flag تلاش, ارائه, کره شمالی جمعیت با دشمنان خارجی و تنش است که یک تاکتیک است که اغلب در رژیم های اقتدارگرا و می تواند بسیار موثر باشد," او اضافه شده است.

ادامه مطلب: کره شمالی ارتش 'به طور کامل آماده به حرکت در برابر کره جنوبی

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن