هنگامی که ID را نشان می دهد یک عکس متفاوت از واقعیت: در حال تغییر جنسیت در رومانی

یک رومانیایی نماینده مجلس معتقد است که هویت جنسیتی مطالعات "یک ایدئولوژی مارکسیستی" و "یک خطر برای کودکان است.

توسط NEWSCENTERALS در 17 تیر 1399

یک رومانیایی نماینده مجلس معتقد است که هویت جنسیتی مطالعات "یک ایدئولوژی مارکسیستی" و "یک خطر برای کودکان است." مجلس این لایحه را تصویب او پیشنهاد ممنوع کردن مدارس و دانشگاه ها از آموزش مطالعات جنسیتی.

سردرگمی و سوء ظن مضطرب سوال: اینها برخی از واکنش های پاتریک باید تحمل زمانی که خواسته های خود را شناسایی. این یک وضعیت عادی برای بسیاری از ما که شامل نیست خیلی فکر کردم. نه در مورد او هر چند به عنوان یک تراجنسیتی مرد به او به نظر می رسد متفاوت بر روی کاغذ از واقعیت — و او نیاز به توضیح دهد که چرا هر بار صدها بار. چرا که در رومانی کشور او در زندگی آن را نسبتا آسان به تغییر نام خود را در اسناد و مدارک رسمی به صورت های مختلف دلایل ذهنی, اما آن را یک مصیبت به طور قانونی تغییر جنسیت خود.

این نوع از موقعیت های به مراتب از تنها شکل از تبعیض است که مردم تغییر جنسیت در رومانی یک عضو اتحادیه اروپا وزارت امور خارجه از سال 2007. فقط به تازگی تغییر جنسیت پدیده شده است رسما به حتی بزرگتر تابو برای افراد جوان است. در ماه ژوئن رومانیایی نمایندگان مجلس با تصویب قانون جدید که ممنوعیت هویت جنسیتی مطالعات از مدارس و دانشگاه ها. تصمیم گیری شده است و به دنبال آن تظاهرات در بخارست که در آن مردم به خیابان ها ریختند و به منظور درخواست رئیس جمهور ریيس حاضر به ثبت نام در این لایحه. پاتریک برئیلا یک زن 34 ساله فیلمساز و شرکت رئیس جمهور از قبول قدیمی ترین LGBTI سازمان در رومانی یکی از معترضان.

چند دانشگاه و سازمانهای دانشجویی واکنش نشان داد و با ترس گفت که قانون جدید است و یک تخلف در آزادی علمی و استقلال دانشگاه. خشم وضعیت Oana Baluta تحلیلگر سیاسی و استاد دانشگاه بخارست می گوید که اگر رئیس جمهور نمی کند و حاضر به امضای این لایحه او و دیگر همکاران "را در آغوش نافرمانی مدنی."

"قانون ممنوعیت هر گونه هویت جنسیتی آموزش و پرورش و نیز محدود کردن فوق برنامه های آموزشی و دوره های آموزشی در هویت جنسی مسائل از جمله کسانی که سازماندهی شده توسط سازمان های غیر دولتی" Baluta گفت: در DW مصاحبه.

'جنسیتی نظریه هستند مارکسیستی ایدئولوژی سیاسی'

Vasile Cristian Lungu از محافظه کار جنبش مردم حزب (PMP) است نماینده که به پیشنهاد لایحه جنجال برانگیز. تصمیم او بر این باور است که "جنسیت نظریه هستند مارکسیستی ایدئولوژی سیاسی بسیار سمی برای آموزش و پرورش یک کودک," Lungu گفت: DW. سیاستمدار ادعا می کند که او نگران است که اگر کودکان یاد بگیرند که در مورد هویت جنسیتی پسران می تواند با استفاده از دختران در دستشویی و یا شرکت در مسابقات ورزشی محفوظ است به طور انحصاری برای دختران. The 40-year-old Lungu مورد مطالعه الهیات در رومانی و سپس روانشناسی در دانشگاه لویولا در شیکاگو یکی از بزرگترین دانشگاه کاتولیک در ایالات متحده است. او ادعا می کند که هویت جنسیتی مطالعات علمی پس زمینه و مقایسه آنها با زمین مسطح تئوری.

ادامه مطلب: ترانس زن که به مبارزه طلبیده او را مافیا تربیت

وجود دارد قابل توجه شباهت بین Lungu نمایش در مورد LGBTI جامعه و کسانی که از دو مقام عالی رتبه از کشورهای عضو اتحادیه اروپا سیاستمداران است. در سال 2018 همسایه مجارستان ممنوع مطالعات جنسیتی از دانشگاه به عنوان نخست وزیر ویکتور اوربان آنها را در نظر به عنوان یک ایدئولوژی و نه علم. در ماه مه دولت مجارستان به تصویب یک قانون است که منع نما و افراد دو جنسیتی از نظر قانونی تغییر جنسیت خود را. رسما جنسيت در حال حاضر به طور خاص اشاره به یک فرد در هنگام تولد به عنوان "جنسیت بیولوژیکی بر اساس اولیه ویژگی های جنسی و کروموزوم."

Poland's President Duda (Reuters/K. Pempel)

تعصب شایع در شرق اروپا: لهستان جمهور Duda گفت: LGBTI جنبش "خطرناک تر از کمونیسم"

برای لهستان جمهور آندره Duda است که امید به پیروزی در دور دوم در دور بعدی انتخابات میله میله برای جولای 12, LGBTI جنبش حقوق است "خطرناک تر از کمونیسم."

جهل به جای عقل و علم

کمونیسم است که در واقع همان دلیل که چرا جوامع در مرکز و شرق اروپا هستند و حتی 30 سال پس از تغییر سیاسی کمتر تحمل نسبت به اقلیت استدلال Mircea Dragu رومانیایی روان در یک DW مصاحبه: "برای کسانی که در پشت پرده آهنین حق مطلع شود و فقط به عنوان حق سفر محدود بود برای یک زمان طولانی. در این بخش از جهان تقرير و بیگانه ستیزی هوموفوبیا کاهش یافت و در زمین های حاصلخیز با جمعیت روستایی و همچنین دیگر بخش های جامعه است. مردم در سیاست سوخت و بهره برداری از, ترس ها و محدودیت های این بخش از جمعیت است. اگر ما به مقایسه این نقشه با فساد که از فقر و همجنسگرا ستیزی ما را پیدا خواهد کرد که آنها مطابقت دارد."

این است که دقیقا به همین دلیل پاتریک برئیلا شد یک فعال: برای نشان دادن جامعه ای که LGBTI مردم وجود دارد "دیده می شود." Mircea Dragu تا به حال چندین LGBTI مردم در درمان و یکی از برگزارکنندگان اولین کنفرانس بین المللی هوموفوبیا در جنوب شرقی اروپا. او می بیند قانون جدید به عنوان "یک گام به عقب به زمانی که تعصب و دیگر اشکال از جهل تمایل به فضای این سایت متعلق به عقل و علم است."

بیشتر بخوانید: آلمان در کابینه تصویب ممنوعیت, گی, زن نما 'تبدیل درمانی'

در ماه مه سال 2019 به عنوان یک نتیجه از چند دهه از مطالعات انجام شده توسط دانشمندان بین المللی سازمان بهداشت جهانی (WHO) حذف واژه "اختلال هویت جنسی" از جهانی آن دستی از تشخیص. "استدلال حمایت از این نگرش (که در حال تغییر جنسیت یک بیماری است) شده اند پاره کردن هر دو با علم و همچنین تکامل جامعه می گوید:" Dragu.

هیچ پزشکان برای کمک به

در رومانی, روان درمانی ممکن است در واقع در میان چند فضای امن که در آن مردم تغییر جنسیت می توانید کمک های حرفه ای. پاتریک برئیلا شروع درمان جایگزینی هورمون در سن 28 بدون نظارت پزشکی. "ما خرید هورمون کردن بازار سیاه از آنجا که ما نمی تواند آنها را پیدا کنید در داروخانه ها. وجود دارد بیش از سه یا چهار endocrinologists در کل کشور بود که به ما مراجعه کنید." پاتریک خوش شانس است اگر چه تا به حال حمایت از خانواده در طول روند انتقال.

روان Dragu تایید می کند که این اقلیت به حاشیه رانده شده است و احساسی از. گاهی اوقات از لحاظ جسمی بیش از حد. به عنوان co-رئیس جمهور قبول پاتریک در تماس با چند LGBTI مردم و احساسات مخلوط به عنوان به که در آن رومانیایی جامعه در حال حاضر از نظر پذیرش.

Mircea Dragu has had several LGBTI people in therapy

روان مانند Mircea Dragu میان تنها پزشکان که کمک به مردم تغییر جنسیت

از یک طرف او می گوید: "من یاد گرفتم که حدود دو ترانس نوجوان مورد ضرب و شتم و پرتاب به بیرون از خانه های خود توسط پدر و مادر خود را." از سوی دیگر او این است که تا حدودی خوش بینانه زمانی که به دنبال مشارکت برای آخرین Pride parade: 10,000 سال گذشته در مقایسه با تنها 800 نفر در سال 2014.

'مجبور به انجام عمل جراحی'

هنوز رومانیایی قانونگذاران چپ unimpressed. نه فوری واقعیت LGBTI جامعه و نه این واقعیت است که رمانی است با این قانون جدید در نقض بین المللی حقوق بشر و تعهدات.

برگشت به مشکل رسمی تغییر جنسیت, پاتریک توضیح می دهد: "اگر ما می خواهیم به ما تغییر ID ما را مجبور به رفتن به دادگاه وکیل آوردن شواهد شاهدان و اغلب مجبور به انجام عمل جراحی فقط برای ما نام و جنسيت نشانگر تغییر بر روی یک تکه کاغذ." در مقایسه با آن طول می کشد تا 90 روز و معمول مدارک برای یک فرد برای به دست آوردن تنها نام خود را تغییر ID.

پاتریک در حال حاضر آماده را به در حال حاضر پرونده او در دادگاه به منظور رسیدن به رسمی تغییر جنسیت. "اما من قصد دارم به انجام آن متفاوت است" او می گوید: با افتخار. "من خواهد بود خود من وکیل را نمی خواهد هر گونه مدرک پزشکی همه چیز را و سپس تولید یک فیلم مستند در مورد آن."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب