زمانی که Unabomber ساخته شده اف بی آی التماس برای کمک به

بیست و چهار سال پیش در آوریل تد Kaczynski دستگیر شد جدا شده کابین خارج, Lincoln, مونتانا. شناخته شده به عنوان

توسط NEWSCENTERALS در 15 اردیبهشت 1399

بیست و چهار سال پیش در آوریل تد Kaczynski دستگیر شد جدا شده کابین خارج, Lincoln, مونتانا. شناخته شده به عنوان Unabomber, Kaczynski تا به حال فراموش FBI برای نزدیک به دو دهه به عنوان او کاشته بمب در untraceable بسته های قتل و نقص عضو مردم در سراسر کشور است. FBI وظیفه نیروی اتهام پیدا کردن مجرم از این جنایات هولناک رشد به 150 نفر و در عین حال هویت خود باقی ماند یک رمز و راز است.

نمیدانستند که FBI Kaczynski ریاضیات wunderkind که ساخته شده خود را از بمب دور انداخته قطعه از چوب و سیم و فلز بنابراین اجزای هرگز نمی تواند به ترسیم یک حیاط چوب فروشگاه سخت افزار و یا لوله کشی فروشگاه. درخشان انزواطلب او صرف سال تکمیل خود ساخت بمب تکنیک خراش دادن شماره سریال باطری و هرگز افشای برنامه های خود را به یک انسان دیگر. او مانند یک شبح.

در یک نقطه اف بی آی تصمیم به رسیدن به مردم برای کمک در حل این مورد. این حرکت نشان داد در نزدیکی ناامیدی توسط FBI, اما آن را نیز ثابت کرد پتانسیل نقطه عطف در این مورد:

تری Turchie پیشنهاد جدید و استراتژی جسورانه است که او می دانست که خواهد بود اخم توسط این اداره است. "ما باید خود ما پیام با," او گفت:, رئیس, جیم فریمن. "ما باید برای انجام کاری که باعث می شود من تقریبا پیچ و تاب خوردن در اینجا ما باید یک اتحاد با رسانه های خبری به طوری که ما می توانید استفاده از آنها را به عنوان متوسط ما را به دریافت یک پیام به آمریکا برای کمک به ما در حل UNABOM.

"این بدان معناست که ما باید به بیرون رفتن به آنها و آنها را به حقایق است که آنها می توانید شروع به قرار دادن با هم در سر خود. در نهایت کسی در حال رفتن به گوش دادن و دریافت پیام و ما در حال رفتن به سمت راست تماس بگیرید که در پایان در جریان است را به همه این ها با هم.

"هیچ فراری است که همیشه گرفتار و بدون کمک از عموم" Turchie اصرار داشت. "چرا ما از دست رفته است که این همه سال با UNABOM?"

فریمن را بلافاصله پاسخ دهد. Turchie بار دیگر درخواست برای شکستن پروتکل این زمان در یک راه عمومی. "چه شما پیشنهاد؟"

"من پیشنهاد می کنم شما بود صدای UNABOM وظیفه نیروی چرا که هر روز شما در حال رفتن برای دیدن آخرین و شما می خواهید به دانستن آنچه که ما می خواهیم وجود دارد خارج وجود دارد, بنابراین ما می توانیم توصیه می کنیم آنچه ما می خواهیم وجود دارد و آنچه ما نیست" Turchie گفت. او می خواست رئیس خود را به قبل از اخبار دوربین های دیجیتال و درخواست های عمومی برای کمک در این مورد. FBI به دنبال کسی بود که به احتمال زیاد متولد و بزرگ شده در منطقه شیکاگو شده بود و در آن منطقه از سال 1978 تا 1980, Salt Lake City منطقه از سال 1981 تا 1985 و منطقه خلیج سان فرانسیسکو از سال 1985 ،

"واقعیت این بود که اف بی آی می تواند با استفاده از یک کمک کوچک از مردم است. اما آژانس رهبری بود مایل به رفتن برای چنین ایده ؟ "

برای بررسی این قدر Turchie رویکرد بود که هر دو تکان دهنده و بی سابقه برای اجرای قانون فدرال آژانس که بالید خود را در نگه داشتن کنترل بر آگهی و همیشه بازی کردن تحقیقات نزدیک به جلیقه. اما آن را نیز برگزار می شود قول می دهم. FBI پایگاه داده شامل برخی از 85 میلیون نام staggeringly تعداد بالا. کل جمعیت ایالات متحده در سال 1995 تنها 266.5 میلیون. واقعیت این بود که اف بی آی می تواند با استفاده از یک کمک کوچک از مردم است. اما آژانس رهبری بود مایل به رفتن برای چنین ایده ؟ این تیم در حال حاضر به حال یک استخوان گاهشمار آنها می خواستم برای قرار دادن قبل از عمومی. آنها نیز تا به حال یک پلیس جدید طرح Unabomber آنها می خواستند به جلو قرار داده.

هنگامی که جیم فریمن را بر عهده داشتند و نقش ناظر از نیروی کار او پیشنهاد آنها استخدام جین Boylan هنرمند که طرح ریچارد آلن دیویس کمک کرده بود دستگیری آدم ربا و قاتل از کمی پولی Klaas. تجسم خود را از دیویس بوده است به طوری مرده که فریمن متقاعد شده بود یک رندر جدید از Unabomber توسط Boylan ، او مرتب برای او به re-مصاحبه Tammy Fluehe که تا به حال دیده مظنون بمب گذاری در پارکینگ در سالت لیک سیتی امیدوار است که در Boylan سیستم منحصر به فرد روانی مصاحبه ممکن است تولید دقیق تر رندر. نتایج قابل توجه و به تازگی راه اندازی شده طراحی شد و به طور گسترده ای توزیع شده در سراسر کشور.

در اوایل بهار سال 1995 جیم فریمن پا قبل از دوربین های دیجیتال و با صدور یک درخواست. "هنگامی که شما فکر می کنم UNABOM فکر می کنم 1978, 1979, 1980, و فکر می کنم از منطقه شیکاگو" او اعلام کرد. "فکر می کنم از سال های 1981 تا 1985 بازه زمانی و فکر می کنم از سالت لیک سیتی و پس از سال 1985 فکر می کنم از سان فرانسیسکو. و فکر می کنم از طرح: ابلق مرد با عینک آفتابی هوانورد."

Turchie درخواست عمومی تا به حال شنیده شده توسط بالاترین سطوح در FBI و آنها تصمیم گرفته بودم در اثر پرتاب تگرگ مری عبور کند. می خواهم برخی از آمریکایی تشخیص این سفر الگوی? خواهد فریمن Turchie و نیروی کار گرفتن یک استراحت ؟ تنها زمان خواهد گفت.

گزیده ای از شکار Unabomber کتابداری و اطلاع رسانی Wiehl. کپی رایت © 2020 کتابداری و اطلاع رسانی Wiehl. با اجازه استفاده می شود توماس نلسون.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب