اسکانیا ارائه گاز کامیون در برزیل

مشتریان خود را توصیف تحویل به عنوان یک لحظه تاریخی در حمل و نقل تاریخ جهان را پنجمین کشور و یکی از بزرگترین اق

توسط NEWSCENTERALS در 25 خرداد 1399

مشتریان خود را توصیف تحویل به عنوان یک لحظه تاریخی در حمل و نقل تاریخ جهان را پنجمین کشور و یکی از بزرگترین اقتصادهای.

 همکاری بلند مدت با L ' Oreal

"بدون در نظر گرفتن وضعیت همه گیر در حال حاضر ما شده است سرمایه گذاری بیشتر و بیشتر در پایداری می گوید:" مدیر تجاری ادواردو Garrido, Jomed. "ما در حال رفتن را از طریق زمان اقتصادی نامشخص و این خواهد بود یک تجربه یادگیری برای همه ما است. اما ما نیز باید کمی جسورانه و چالش خودمان را با چیزی بسیار مهم است که می تواند تاثیر پایداری در جامعه است."

Jomed یک همکاری بلند مدت با لورئال بزرگترین شرکت لوازم آرایشی و استقرار گاز جدید کامیون برای تحویل خود را. L ' Oreal را پایداری برنامه آدرس های کل زنجیره ارزش – از طراحی محصول برای توزیع. "L' Oreal استراتژیک مشتری و با آن روشن تاکید بر پایداری است ما را تشویق به برداشتن این گام پیشگام."

  "ما قصد داریم به گسترش با پنج تا ده گاز اضافی کامیون"

RN اکسپرس نیز تحویل برای لورئال و به همان اندازه دریافت حمایت و تشویق به شروع عامل گاز کامیون. مشتری دیگری که در هر دو مشترک است Nespresso که متعهد به حصول اطمینان از پایداری در تمام عملیات از قهوه منابع به کپسول بازیافت.

"هر دو L' Oreal و Nespresso ما و با این اسکانیا وسایل نقلیه ما می توانید شروع به در حال حرکت رو به جلو به سمت پایداری بیشتر می گوید:" مدیر تجاری رودریگو ناوارو, RN بیان. "دو گاز کامیون رسیدگی تحویل برای l'oréal با یک سوم گاز کامیون برای Nespresso در چند ماه زمان است. پس از آن ما قصد داریم به گسترش با پنج تا ده گاز اضافی کامیون ها در حال حاضر این سال است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن