چرا مونتانا Gov را COVID پاسخ ساخت ایران با عصبی

مونتانا در سنای جمهور اسکات فروش شد و در حال حاضر نگران است که رژیم صهیونیستی. استیو بولاک خواهد بود یک چالش د

توسط NEWSCENTERALS در 21 اردیبهشت 1399

مونتانا در سنای جمهور اسکات فروش شد و در حال حاضر نگران است که رژیم صهیونیستی. استیو بولاک خواهد بود یک چالش دشوار به سن. استیو Daines' re-انتخابات شانس.

سپس coronavirus تعطیل کشور است.

در حال حاضر پس از هفته از فرماندار دموکرات که قادر به تسلط بر پوشش رسانه ای به عنوان او منجر دولت از طریق همه گیر و به یک روند بازگشایی آن را از دست فروش که بولاک گرفتن یک "افت اعتبار" را به عنوان او دیده می شود با مقامات دیگر است.

و است که می تواند به معنای مشکل برای مردم امیدوار نگه داشتن کنترل از آمریکا آمده نوامبر.

"من فکر می کنم coronavirus چیز سودمند است به او از نظر سیاسی چون او شده است در تلویزیون هر شب صحبت کردن در مورد کوروناویروس و اقداماتی که دولت او در حال گرفتنگفت: "فروش یک جمهوری خواه نیز در حال اجرا برای تبدیل شدن به مونتانا وزیر امور خارجه.

در حالی که برخی از رهبران دولت چوپانی کشورهای خود را از طریق این بیماری همه گیر در حال اجرا هستند برای انتخاب مجدد در سال جاری بولاک تنها نشسته فرماندار در تلاش برای سرنگون کردن یک سناتور وقت در یک کلید دموکراتیک مسابقه. و به عنوان چند فرمانداران صورت واکنش قابل توجهی بیش از خود اداره مربوطه متحده در این مرحله از بیماری همه گیر بولاک بازگشایی رویکرد رفته تا حد زیادی خسته شده اید در سراسر کشور با وجود این مفاهیم برای کنترل سنای آمریکا در دولت رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن موفق به کسب اکثریت در سال 2016.

"این رفتن به یک سگ مبارزه و استیو Daines است که در مبارزه از زندگی خود را در نظر من" گفت: فروش که پشتیبانی از Daines. "و من فکر می کنم بولاک قرار گرفته است. او برای رفتن به بسیار رقابتی است."

وزارت امور خارجه داده ها نشان می دهد مونتانا گزارش 458 COVID-19 موارد و 16 مرگ و میر با تعداد مورد نیاز کاهش یافته به صفر در نقاط در هفته گذشته قبل از یک افزایش کوچک بود اشاره کرد.

تحت بولاک رویکرد کافه ها و رستوران ها در میان مکان های مجاز به استقبال عمومی پشت دوشنبه گذشته وابسته به شرایط خاصی برآورده شود. اواخر ماه گذشته "خیابان اصلی و خرده فروشی کسب و کار" اجازه داده شد برای بازگشایی با اقدامات مشابه است.

راهنمایی بیشتر منتشر شده توسط دولت دوشنبه دقیق است که جاذبه های مانند ورزشگاه و سینما می تواند بازگشایی با محدودیت های به عنوان به زودی به عنوان ممکن است 15.

هر بازگشایی در طول همه گیر می آید با خطرات با این حال به عنوان coronavirus همچنان به هنوز هم به تلفن در سراسر کشور.

خانه رهبر اقلیت کیسی Schreiner که در حال اجرا برای تبدیل شدن به دولت بعدی معاون فرماندار و یک بلیط با بولاک در زمان ال جی مایک کونای گفت که او نمی توانست بگوید که آیا بولاک در طول تصدی این بیماری همه گیر کمک کرده و یا صدمه دیده خود را در مجلس سنا شانس.

اما او تلقی وضعیت در مونتانا موفق در مقایسه با کشورهای دیگر.

"من می شود جای تعجب نیست اگر که می رود خود خسته شده اید توسط مردم مونتانا" Schreiner گفت. "آیا که در واقع کمک می کند تا در انتخابات یا نه مطمئن نیستم. اما من قطعا فکر می کنم این امر می تواند عجیب و غریب برای مردم را متوجه رهبری است که او نمونه در طول این زمان."

بولاک هنوز هم چهره یک کار دشوار در شکست Daines در ماه نوامبر و در روز پایانی به عنوان فرماندار در طول همه گیر می آید با هر دو خطرات و پاداش بالقوه هنگامی که آن را می آید به سنا نژاد.

بولاک مانند همکار خود را بالا سنا استخدام فرماندار سابق shive کلرادو را رد کرد و در حال اجرا برای سنا بارها و بارها در طول مربوطه خود را شکست خورده 2020 ریاست جمهوری اجرا می شود. و برای بولاک خود آیووا-محور مبارزات انتخاباتی به سختی ثبت نام با او تنها بحث مرحله یک بار به عنوان دموکرات با تجربه در خدمت به عنوان فرماندار در بر داشت خود شکست را به اندازه یک چلپ چلوپ در انتخابات ریاست جمهوری.

اما پس از اعلام مجلس سنا در تاریخ 9 مارس در میان روشن دموکراتیک فشار تنها چند روز قبل از همه گیر شروع به تعطیل کشور بولاک در نقش به عنوان فرماندار ممکن است او بهترین دارایی آمده نوامبر.

کایل Kondik مدیریت سردبیر Sabato را توپ کریستال در دانشگاه ویرجینیا مرکز سیاست شرح داده شده در این مسابقه به عنوان "بسیار نزدیک" و اشاره کرد که فرمانداران در طول همه گیر بهره مند شده اند از یک نوع از "تجمع در اطراف پرچم جایزه است."

"من فکر می کنم مونتانا تبدیل شده به یک واجد شرایط دموکراتیک هدف حتی اگر من فکر می کنم من هنوز هم می خواهم به جای Daines وجود دارد از بولاک در نهایت" Kondik گفت.

یک ایمیل به دنبال نظر از Daines' کمپین برای این داستان بود و نه بازگشت.

بولاک نیز تا به حال به صورت نفرت و بیزاری برای محدودیت که حباب در کشورهای دیگر هر دو رنگ آبی و قرمز است. و برخی در دولت منتقدان مانند خانه رهبر اکثریت براد Tschida اشاره به همه گیر رویکرد بیشتر تشدید مسائل خود را با فرماندار.

Tschida گفت: در تجربه خود را با فرماندار او را "او را در بر داشت بسیار قطع شده است." او همچنین با حمله بولاک بازگشایی طرح به عنوان "بسیار خوب است."

"او نه متصل شده اند به آنچه در جریان بوده است چرا که او نه در پی ورودی از هر کسی دیگر از اتاق اکو از مشاوران است که او به طور معمول در خدمت اهداف خود را" Tschida گفت:

بولاک در دفتر در پاسخ گفت: او "در حال گوش دادن به مشاوران بر این باورند که در اطلاعات و علم است."

"فرماندار بولاک نیست فکر نوامبر; او متمرکز شده است در انجام آنچه که بهترین است برای مونتانا" ماریسا پری فرماندار مدیر ارتباطات گفت: در یک ایمیل.

در بخشی از دولت ضربه سخت, ویروس, یک مقام مشترک کمی عشق به فرماندار. شش ایالت از 16 گزارش COVID-19 مرگ آمد از شهر, Shelby, به گفته مقامات. در مصاحبه Shelby شهردار بادی نا امیدی در مورد عدم قطعیت بیش از آنچه که معیار بولاک است که با استفاده از به حرکت دولت به بازگشایی فاز.

"از نظر من اصلا احساس او را به خوبی رهبری گفت:" شهردار گری McDermott که برنامه ای برای رای Daines.

در دیگر مونتانا شهرستانها بولاک داده شد تجلیل توسط مقامات برای چه او را به کار گرفته و در طول زندگی همه گیر. اما این بدان معنا نیست که همان کسانی که مقامات مایل به می گویند که چگونه آنها برنامه ریزی برای رای دادن در انتظار Daines و بولاک matchup.

Glendive شهردار جری Jimison گفت بولاک است به دادگاه تجدید نظر به هر دو طرف در بازگشایی طرح اما او خودداری از مصرف یک طرف در ماه نوامبر.

"من فکر نمی کنم او شده است بیش از حد رادیکال یک راه یا دیگری" Jimison گفت: از بولاک را از دست داده و coronavirus. "و که متناسب با سیاست من کاملا."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن