GE Healthcare به توزیع عقاب پزشکی و فناوری به آدرس آنژیوگرافی بر اساس حاد کلیه آسیب (AKI)

GE Healthcare و عقاب پزشکی, Inc. (ASX:OSP) (Osprey) امروز اعلام کرد یک اتحاد استراتژیک که تحت آن GE Healthcare

توسط NEWSCENTERALS در 9 مرداد 1399

GE Healthcare و عقاب پزشکی, Inc. (ASX:OSP) (Osprey) امروز اعلام کرد یک اتحاد استراتژیک که تحت آن GE Healthcare خواهد شد به طور انحصاری توزیع Osprey را به سبد محصولات در اروپا و روسیه و خاورمیانه و آفریقا و آسیای مرکزی و ترکیه است. عقاب را DyeVert™ کنتراست حداقل رساندن دستگاه های تکمیل شده توسط GE بهداشت و درمان طیف وسیعی از iodinated x-ray کنتراست ارائه مراقبت های بهداشتی حرفه ای فن آوری پلت فرم به آدرس رو به افزایش مشکل آسیب حاد کلیوی (AKI) پس از مداخله کرونری angiograms در بیماران با بیماری مزمن کلیه (CKD).

عقاب رئیس جمهور و مدیر عامل شرکت مایک مک کورمیک اظهار داشت: "ما خوشحالیم که به همکاری با GE Healthcare به تجاری محصولات ما در بازارهای جهانی برای رسیدگی به افزایش مشکل اکی پس قلب روش تصویربرداری در بیماران با ضعف عملکرد کلیه."

"GE Healthcare و عقاب به اشتراک گذاشتن یک هدف مشابه ریشه در بهبود نتایج بیمار" اضافه شده Kevin o'neill, رئيس جمهور و مدیر عامل شرکت GE Healthcare دارویی تشخیص کسب و کار. "هر دو محصول ما مجموعه و تلاش های آموزشی است که تراز وسط قرار دارد با قلب و عروق راهنمای اکی حداقل رساندن ارائه مداخله ای قلب و عروق این فرصت را به با خیال راحت تصویر بیماران با کاهش خطر آکی" به این نتیجه رسیدند اونیل.

اکی ناگهانی آسیب به کلیه ها است که باعث می شود آنها را به درستی کار نمی کند. این می تواند طیف وسیعی از جزئی از دست دادن عملکرد کلیه برای تکمیل نارسایی کلیه (1). با یکی از چهار آنژیوگرافی بیماران ارائه با CKD (2) خطر برای این بیماران به توسعه اکی یک نگرانی جدی برای کاتتریزاسیون آزمایشگاه و بیمارستان ها. بیماران مبتلا به اختلال کلیه ها به طور قابل توجهی در افزایش خطر ابتلا به نتایج منفی و برای دیگر بیمارستان باقی می ماند (3). جامعه قلب اروپا و انجمن اروپایی برای قلب-جراحی قفسه سینه را صادر مشترک دستورالعمل برای کاهش اکی (4). این دستورالعمل توصیه می کنند که پزشکان باید صفحه نمایش برای بیماران در معرض خطر از اکی اطمینان آنها به درستی هیدراته در نظر بگیرید بیمار مناسب کنتراست انتخاب و به حداقل رساندن تضاد حجم تحویل به بیمار است. عقاب و GE Healthcare بهادار در تراز وسط قرار دارد با این دستورالعمل به طوری که متخصصان مراقبت های بهداشتی می تواند کمک به حداقل رساندن اکی عوارض در بیماران مبتلا به CKD.

در زیر چهار سال قرارداد GE Healthcare خواهد تجاری عقاب را DyeVert نمونه کارها است که باعث کاهش میزان کنتراست می رسد که کلیه (40% کاهش به طور متوسط) با سازش در کیفیت تصویر. عقاب فناوری تنها FDA پاک دستگاه های پزشکی که نشان داده شده است برای کاهش بیمار در مقابل قرار گرفتن در معرض. این DyeVert نمونه کارها اجازه می دهد تا ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی برای نظارت بر تجمعی رنگ دوز خاص برای هر بیمار کلیوی تابع تعیین می شود قبل از عمل.

GE Healthcare دارویی تشخیص واحد توسعه منابع و عوامل تصویربرداری استفاده می شود برای حمایت از حدود 90 میلیون روش در هر سال در جهان معادل سه بيمار در هر ثانیه. آن طیف وسیعی از محصولات شامل iodinated X-ray کنتراست مورد استفاده در گروه مداخله و دیگر روشهای تشخیصی از جمله آنژیوگرافی عروق کرونر.

چهار سال توزیع منحصر به فرد توافق را قادر می سازد GE Healthcare به تجاری عقاب محصولات در منطقه است. در طول مدت این قرارداد لازم است از نظر تجاری مورد بحث قرار گرفته اند و به توافق رسیدند. به عنوان عقاب توسعه محصولات جدید GE Healthcare داده خواهد شد یک حق امتناع از توزیع و ترویج این محصولات در منطقه است.

منابع:

1. حاد کلیه میشود. خدمات بهداشت ملی سایت: https://www.nhs.uk/conditions/acute-kidney-injury/. دیده سپتامبر 10 سال 2018 است.
2. Tsai, TT Patel, UD, تغییر, TI, et al. معاصر بروز پيشگو و نتایج آسیب حاد کلیوی در بیماران تحت عروق کرونر از راه پوست مداخلات. JACC. Cardiovasc اینتر. 2014;7:1-9.
3. سوبرامانیان S Tumlin J, Bapat, B, Zyczynski T. بار اقتصادی از CIN: مفاهیم استراتژی های پیشگیری. J Med Econ. 2007;10:119-134.
4. نویمان FJ, et al. 2018 ESC/EACTS دستورالعمل در قلب عروق. مجله اروپایی قلب (2019) 40; 87-165.

در مورد عقاب پزشکی, Inc

عقاب پزشکی چشم انداز است که به قلب تصویربرداری روش های امن تر برای بیماران مبتلا به فقیر عملکرد کلیه. مقدار رنگ (کنتراست) مورد استفاده در آنژيوگرافی روش تصویربرداری افزایش خطر بیمار برای رنگ مربوط به آسیب کلیوی شناخته شده به عنوان کنتراست ناشی از نارسایی حاد کلیه و آسیب (CI-AKI). شرکت فن آوری هسته ای نشات گرفته از تحقیقات انجام شده توسط Dr David Kaye در ملبورن بیکر موسسه. اختصاصی خود رنگ و کاهش نظارت بر فن آوری های طراحی شده برای کمک به پزشکان در به حداقل رساندن رنگ استفاده و نظارت بر دوز رنگ در زمان واقعی در سراسر این روش است. شرکت DyeVert™ Plus سیستم کاهش کنتراست در حالی که حفظ کیفیت تصویر در خود تنظیم و آسان برای استفاده و طراحی است که مانیتور رنگ استفاده است. عقاب پزشکی مدیریت و هیئت مدیره متشکل از پرسنل با تجربه و موفق با تاسیس سوابق پوشش دستگاه های پزشکی و توسعه و مصوبات قانونی خرید و فروش و بازاریابی و ادغام/ادغام. عقاب پزشکی هیئت مشورتی شامل جهان به رسمیت شناخته شده و کارشناسان در قلب و بیماری های کلیوی است.

در مورد GE Healthcare:

GE Healthcare است $16.7 میلیارد بهداشت و درمان کسب و کار GE (NYSE: GE) است. به عنوان یک پیشرو جهانی پزشکی فن آوری و راه حل های دیجیتال مبتکر GE Healthcare را قادر می سازد پزشکان را سریعتر آگاهانه تر تصمیم گیری از طریق دستگاه های هوشمند داده ها و تجزیه و تحلیل برنامه های کاربردی و خدمات پشتیبانی آن توسط ادیسون هوش پلت فرم. با بیش از 100 سال از بهداشت و درمان صنعت تجربه و حدود 50000 کارکنان در سطح جهانی این شرکت در مرکز یک اکوسیستم کار نسبت به دقت سلامت کلملتی, بهداشت و درمان, کمک به درایو بهره وری و بهبود نتایج برای بیماران و ارائه دهندگان سیستم های سلامت و محققان در سراسر جهان است.

Follow us on Facebook, LinkedIn, Twitter و بینش برای آخرین اخبار و یا بازدید از وب سایت ما www.gehealthcare.com برای اطلاعات بیشتر.

عقاب پزشکی: به دنبال اظهارات

این اطلاعیه حاوی و یا ممکن است به دنبال اظهارات که بر اساس مدیریت و باورها و مفروضات و انتظارات و اطلاعات در حال حاضر در دسترس برای مدیریت. تمام اظهارات که در آدرس عملکرد عامل حوادث و یا تحولات است که ما انتظار یا پیش بینی رخ خواهد داد در آینده به دنبال اظهارات, از جمله, بدون محدودیت, انتظارات ما با توجه به توانایی ما برای تجاری محصولات ما از جمله برآورد ما از پتانسیل درآمد و هزینه سود و عملکرد مالی; توانایی ما برای توسعه و تجاری محصولات جدید از جمله توانایی ما برای به دست آوردن بازپرداخت برای محصولات ما; انتظارات ما با احترام به ما بالینی از جمله ثبت نام و یا تکمیل از ما آزمایش های بالینی و ما در ارتباط ارسالی نظارتی و آیین نامه ها; انتظارات ما با احترام به تمامیت ارضی و یا قابلیت های ما مالکیت معنوی و موقعیت. مدیریت معتقد است که این اظهارات به جلو نگاه مناسب به عنوان و هنگامی که ساخته شده است. شما نمی باید اعتماد به ناروا در اظهارات به جلو نگاه, چرا که آنها صحبت می کنند فقط از تاریخ زمانی که ساخته شده است. عقاب نمی پذیرد هر گونه تعهد برای عموم به روز رسانی و یا تجدید نظر از هر گونه اظهارات به جلو نگاه, آیا به عنوان یک نتیجه از اطلاعات جدید حوادث آینده و یا در غیر این صورت. عقاب دریایی ممکن است در واقع رسیدن به برنامه های پیش بینی و یا انتظارات افشا در اظهارات به جلو نگاه و نتایج واقعی تحولات و یا حوادث ممکن است مادی از آن افشا می شود در اظهارات به جلو نگاه.

GE Healthcare: به دنبال اظهارات

این سند شامل "به دنبال اظهارات" - است که اظهارات مربوط به آینده و نه گذشته و حوادث. در این زمینه به دنبال اظهارات اغلب آدرس ما انتظار می رود در آینده کسب و کار و عملکرد مالی و وضعیت مالی و اغلب شامل کلمات مانند "انتظار" "پیش بینی" "قصد," "طرح" "ايمان" "به دنبال" "دیدن" "را" "را" "برآورد" "پیش بینی" "هدف" "اولیه" و یا "محدوده است." به دنبال اظهارات مبتنی بر زمان طرح برآورد و انتظارات که در معرض خطرات و عدم قطعیت و مفروضات. باید یک یا بیشتر از این خطرات و یا عدم قطعیت تحقق یا باید مفروضات اساسی اثبات نادرست نتایج واقعی ممکن است مادی از آن نشان داده شده و یا پیش بینی چنین اظهارات به جلو نگاه. گنجاندن چنین اظهاراتی باید به عنوان یک نماینده که چنین طرح و برآورد و یا انتظارات حاصل خواهد شد. عوامل مهمی که می تواند باعث نتایج واقعی به اختلاف مادی از چنین طرح و برآورد و یا انتظارات شامل در میان دیگران: حوادث می تواند باعث آموزشی برنامه متوقف شود; عقاب دریایی همکاری می تواند بس; تغییرات کلی اقتصادی و/یا صنعتی-شرایط خاص; اقدامات توسط اشخاص ثالث از جمله سازمان های دولتی می تواند تاخیر و یا جلوگیری از پیشرفت ما و دیگر عوامل خطر به عنوان دقیق از زمان به زمان در جنرال الکتریک گزارش های مربوطه زمینه با آمریکا کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC), از جمله جنرال الکتریک گزارش سالانه در فرم 10-K, دوره گزارش های فصلی در فرم 10-Q دوره گزارش در حال حاضر در شکل 8-K و دیگر اسناد ثبت شده با SEC. موارد فوق لیستی از عوامل مهم است که منحصر به فرد نیست. هر گونه اظهارات به جلو نگاه به اعمال فقط از تاریخ از این ارتباطات است. GE متعهد هیچ الزامی برای به روز رسانی هر گونه اظهارات به جلو نگاه, آیا به عنوان یک نتیجه از اطلاعات جدید و یا توسعه و رویدادهای آینده و یا در غیر این صورت مگر در مواردی که توسط قانون مورد نیاز. خوانندگان متذکر به جای تکیه ناروا در هر یک از این اظهارات به جلو نگاه.

محدودیت مالکیت خارجی

عقاب شطرنج امین منافع (CDIs) صادر شده در تکیه بر معافیت از ثبت نام مندرج در مقررات S از ما قانون اوراق بهادار سال 1933 (قانون اوراق بهادار) برای پیشنهادات و یا فروش ساخته شده در خارج از ایالات متحده. بر این اساس CDIs نشده است و خواهد بود ثبت شده تحت قانون اوراق بهادار و یا قوانین هر دولت و یا دیگر حوزه قضایی در ایالات متحده است. دارندگان عقاب را CDIs قادر به فروش CDIs به ما و یا به یک فرد ایالات متحده مگر اینکه فروش مجدد از CDIs ثبت شده تحت قانون اوراق بهادار و یا معافیت در دسترس است. توقف معاملات با توجه به CDIs ممکن است تنها در مطابق با قانون اوراق بهادار.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن