آیا COVID-19 همه گیر کمک به اصلاحات در غرب آفریقا قرآنی مدارس ؟

Coronavirus همه گیر است مجددا بحث در مورد درمان کودکان در مدارس قرآنی در غرب آفریقا است. همه گیر شده و آنها را

توسط NEWSCENTERALS در 19 خرداد 1399

Coronavirus همه گیر است مجددا بحث در مورد درمان کودکان در مدارس قرآنی در غرب آفریقا است. همه گیر شده و آنها را آسیب پذیر تر است. اما بسیار کمی انجام شده است تا کنون به حمایت از آنها.

پسر کوچک در پاره لباس های برگزاری یک کاسه پلاستیکی و التماس برای پول یا مواد غذایی هستند که در همه جا دید در سراسر غرب آفریقا است. معمولا آنها در اطراف سرگردان شوم در گروه های کوچک از قرائت قرآن. آنها اغلب دیده می شود در چهارراه ها و ایستگاه های اتوبوس و یا تلاش شانس خود را در جمعیت های بزرگ, بسیار, به نارضایتی بسیاری از عابران. آنها تعقیب کودکان دور به جای کمک به آنها.

در سال 2014 صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) تخمین زده می شود تعداد آنها از این کودکان محلی شناخته شده به عنوان Almajirai در حدود 9.5 میلیون نفر در نیجریه به تنهایی. در کشورهای فرانسوی زبان کودکان شناخته شده به عنوان Talibes. با توجه به سازمان غیر دولتی دیده بان حقوق بشر وجود دارد بیش از 100,000 Talibes در سنگال.

اما بدون در نظر گرفتن که در آن آنها می آیند از این کودکان اساسا در بخشی از همان نظام اسلامی آموزش و پرورش است. اکثر فرستاده شده توسط پدر و مادر خود را از مناطق روستایی به بزرگتر روستاها و شهرستانها. بسیاری از آنها هنوز هم در سن مدرسه ابتدایی.

این عمل وجود داشته است برای 300 سال است و نه جدید است و نه عجیب و غریب می گوید: شیخ Nuruddeen تورکو از دا و هدف ایشان نمود موسسه مطالعات اسلامی در نیجریه است. "Almajiri است Hausa کلمه [Al] المهاجر که در زبان عربی به معنی مهاجر," او گفت: DW.

ادامه مطلب: COVID-19 محدود آفریقا Ramadam معمول

Almajiri begging at a busy crossroads in Niamey (DW/Katrin Gänsler)

کودکان اغلب درمان نشده توسط عابران که دیدن آنها را به عنوان یک مزاحم

کودکان ناخواسته

انسان مسئول آموزش و پرورش مذهبی کودکان. آنها همچنین آموزش مالیات و ازدواج, قانون, میان چیزهای دیگر. در نیجریه این Almajiri سنت است که به ویژه در میان Hausa و Fulani گروه های قومی در نظر گرفته است و بیشتر از یک فرهنگی از یک پدیده مذهبی.

اما بسیاری از کودکان که مجبور امام به التماس برای بقاء زندگی در شرایط وخیم. محل اقامت خود را ضعیف است و این کودکان اغلب با ضرب و شتم. وجود دارد هیچ امکانات بهداشتی و آنها هیچ دسترسی به پناهگاه های امن.

Coronavirus همه گیر است بنابراین به خصوص خطرناک برای این کودکان است. شرایط بد زندگی افزایش شانس خود را از عفونت است. بسیاری از مردم نیز بر این باورند که آنها در حال کمک به گسترش این ویروس به رغم وجود دارد که هیچ شواهدی از این ندارند.

با این وجود برخی از فرمانداران در نیجریه را آغاز کرده اند به ارسال پسران خانه - اغلب در برابر خود را در وسط شب و گاهی اوقات از طریق استفاده از خشونت است. دولت Kaduna و فرماندار نصیر El-Rufai حتی رفته یک گام بیشتر است. آنها ارائه یک قانون به مجلس منع عمل Almajirai.

"ما می خواهیم به از بین بردن سیستم به طوری که کودکان می تواند باقی می ماند با پدر و مادر خود گفت: El-Rufai "آنها باید دریافت آموزش و پرورش مدرن در صبح و قرآن درس در بعد از ظهر."

Chained feet of children at a Nigerian Koranic School (Reuters/Str)

در سال گذشته پلیس در نیجریه آزاد, کودکان برگزار می شود در شرایط غیر انسانی در یک مدرسه

یک جنجال

این قانون پیشنهادی باعث شده جدید دور از جنجال بر سر تمرین های سنتی. منتقدان El-Rufai ابتکار به عنوان یک رسوب به یک وضعیت حتی بدتر برای کودکان.

"من فکر نمی کنم آن را لزوما کمک به کودکان به روستاهای" هانا Hoechner یک مدرس در دانشگاه شرق آنجلیا است که انجام پژوهش در مدارس قرآنی گفت: DW. "دلایل وجود دارد که چرا آنها در سمت چپ آن مکان. خانواده ها باید مشکل تغذیه همه فرزندان خود است." Hoechner معتقد است که به جای ارسال به دور کودکان, اقدامات لازم برای تقویت اقتصاد روستایی است.

دیگران فکر می کنم اساسی اصلاح systemis مورد نیاز است. "این ارائه می دهد مذهبی یادگیری در نظر گرفته است که بسیار مفید" پیتر Hawkins, نماینده یونیسف در نیجریه گفت: DW. اما او همچنین اذعان عدم شفافیت و اتصال استاندارد.

"ما نمی دانیم که چه دانش است که افاضه به کودکان و چگونه آنها در حال توسعه" او می گوید. "اما ما نمی دانیم که کودکان و افراد جوان بیرون آمدن از این سیستم در صورت مشکلات در بازار کار است. آنها برای پیدا کردن آن را دشوار است به وفق دهند."

مالی نمونه

کشورهایی مانند مالی ایجاد شده اند فرانسه و عربی مدارس است که می تواند در خدمت به عنوان یک مدل. سازمان های غیر دولتی صرف سال مبارزه برای این موسسات و موفق به تدریج متقاعد کردن امام از مزایای. کودکان هنوز هم تدریس قرآن بلکه ریاضیات و فرانسه است. تعداد فزاینده ای از دختران نیز با حضور در این مدارس است. نیجریه دارای یک سیستم مشابه به نام Islamiyya.

Children at a Senegalese Koranic school (DW/K. Gomes)

کشورهای فرانسوی زبان به تازگی شروع به معرفی اصلاحات برای مدارس قرآنی

اما Hoechner نیست به طور کامل متقاعد شده: "مدارس نمی تواند حل همه مشکلات" او تاکید می کند. در هر دو مورد پدر و مادر مجبور به پرداخت هزینه ها و همچنین برای لباس و مواد آموزشی.

مدارس قرآنی نیز یکی دیگر از مزیت بیش از سنتی تحصیل برای این کودکان: "آنها در انطباق با کار فرهنگی می چرخه" توضیح می دهد که Hoechner. "دانش آموزان تعطیلات زمانی که آنها برای کمک به پدر و مادر خود را در زمینه. پس از آن آنها به راحتی می توانید به عقب می آیند که در این مورد با Islamiyya و فرانکو Mom مدارس."

جامعه باید مسئولیت

محمد Sabo Keana بنیانگذار Almajiri حقوق کودک ابتکار خواستار تنظیم مجدد کل سیستم. خود ابتکار عمل است که پشتیبانی از Almajirai در شمال نیجریه معتقد است که مدارس قرآنی دیگر باید مسئولیت فردی امام بود اما پشتیبانی شده توسط این روستا جوامع به جای.

فعال خواسته های برابر دخالت های دولت و پدر و مادر و جامعه گفت: آنها نیز باید مسئول پیدا کردن یک راه برای تامین مالی مدارس. هیچ کس باید قادر به دامن مسئولیت برای کودکان به راحتی. "اما آنچه ما نیاز داریم و بالاتر از همه در حال تنظیم قوانین می گوید:" Sabo Keana. هنوز هیچ کدام وجود دارد.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب