شاهدان: ققنوس پلیس' حساب 'شورشی' مرد کشته در ماشین پارک شده اشتباه است

ققنوس اداره پلیس است که در زیر آتش پس از چند ماموران گرفتار شدند در فیلم های اطراف یک ماشین پارک شده در جولای

توسط NEWSCENTERALS در 17 تیر 1399

ققنوس اداره پلیس است که در زیر آتش پس از چند ماموران گرفتار شدند در فیلم های اطراف یک ماشین پارک شده در جولای 4 و تهدید یک مرد در داخل قبل از تخلیه حداقل ده اثر شلیک گلوله در یک حادثه وحشتناک که موجب تمدید شد.

جیمز "جی" پورتر گارسیا 28 بود به ضرب گلوله در حالی که پارک شده در یک سدان خارج از دوست خود یک داستان Maryvale خانه یک سخنگوی پلیس تایید کرد به The Daily Beast. در حال حاضر ویروسی ویدئو گرفته شده توسط یک تماشاچی حداقل چهار افسر دیده می شود و اطراف ماشین خود را—دو با اسلحه خود را کشیده و بعد در پاسخ به تشدید حمله به تماس.

"هی, سکس در حال حرکت است. من لعنتی به شما شلیک" یک افسر شنیده می شود فریاد در حالی که دیگر تماشاچیان در سراسر خیابان التماس افسران به "تفنگ" و "آیا او شلیک کنید!"

ثانیه بعد ماموران اخراج حداقل ده عکس به ماشین. مقامات بعد گفت گارسیا جیبش اسلحه و بارها و بارها گفت که ماموران به او شلیک کنید.

اما Jacqueline Fernandez, گارسیا, خواهر نوشت: در Facebook پست برادر او بود "غیر مسلح خوابیدن در ماشین" زمانی که پلیس او را به گلوله بست. چند تن دیگر از شاهدان گفت KSAZ که گارسیا غیر مسلح بود اما مقامات "مطمئن ساخته شده او مرده بود" به هر حال.

"او خواب نیست زمانی که او در تعامل و صحبت با افسران برای حدود 10 دقیقه" یک سخنگوی پلیس گفت: روزانه وحش.

روز یکشنبه ساکنان اعتراض در خارج از Maryvale Estrella کوه حوزه در زمان تظاهرات که منجر به 30 افسران در پاسخ ضد شورش.

در حالی که جزئیات تیراندازی مرگبار هنوز در دست بررسی مقامات در روز دوشنبه منتشر 911 تماس بگیرید و 44-دوم بدن-کلیپ دوربین پس از وقوع چند انفجار پیاپی در شهر فینیکس بیش از آخر هفته.

"آن نه شوک ما که با وجود تمام موشکافی از [این] جامعه ققنوس PD همچنان به خشونت پاسخ به تماس" کارلوس گارسیا, یک عضو ققنوس شورای شهر گفت: در Facebook post. "اما همه ما باید همچنان به درخواست برای شفافیت و پاسخگویی است. ما نمی توانیم اجازه می دهد برای نادرست روایات ساخته شود خشونت ادارات. ما ادامه خواهد داد به صورت مستقل تحقیقات به افسر-درگیر دهیم."

گارسیا مرگ می آید تنها چند هفته پس از ساکنان آریزونا اعتراض پلیس-درگیر مرگ کارلوس Igram لوپز در توسان و در میان ملت-تظاهرات گسترده ای در طول چند پلیس دیگر مربوط به قتل.

مقامات گفت: ققنوس ماموران پلیس با حضور در خانه در مدت کوتاهی قبل از 1 بعد از ظهر روز 4 ژوئیه پس از یک مرد ناشناس به نام 911 ادعا "یک مرد سعی کرده بود او را بکشند یک هفته قبل و گزارش شده است که فرد مسئول بازگشته بود با چاقو." تماس گیرنده نیز گفته پلیس این مرد "بود و تهدید به آسیب رساندن به او را دوباره."

وقتی ماموران وارد Maryvale خانه, فقط در شمال غربی مرکز شهر فینیکس تماس گیرنده گفت: مردی که تا به حال چاقو او تا به حال یک چاقو و یک نفر دیگر تفنگ داشتند.

تماس گیرنده پس از آن "با اشاره به یک خانه خاص" که در آن به اعتقاد او این اتهام مظنون واقع شد. مقامات گفتند که ماموران رفت و به خانه آنها "متوجه یک مرد بالغ نشستن در یک ماشین پارک شده در جلوی خانه."

"افسران صحبت به مرد برای حدود 10 دقیقه درخواست او را به ترک خودرو خود را به طوری که آنها می تواند امن ، او خودداری کرد و در نهایت نورد پنجره بیرون کشیده و یک تفنگ" ققنوس اداره پلیس در بیانیه ای گفت.

در دو دقیقه فیلم گرفته شده توسط یک تماشاچی چهار افسران دیده می شود و اطراف آن گارسیا چهار درب بژ سدان در جلوی خانه های مسدود شده توسط یک تیم ، در حالی که دیگر تماشاگران التماس برای آنها را به از بین بردن سلاح های خود را به ماموران دستور داد گارسیا برای جلوگیری از حرکت قبل از اینکه یک افسر شکست مسافر طرف پنجره.

"افسران دستور داد که مرد را به رها کردن تفنگ اما او خودداری کرد" پلیس در بیانیه ای گفت. "مرد بارها و بارها گفت که ماموران به او شلیک و برداشته اسلحه به سمت ماموران. که زمانی که دو افسر شلیک سلاح های خود را."

در حالی که شاهد تصویری را نشان نمی دهد, تیراندازی, صدای شکستن شیشه شنیده می شود—به دنبال داد. خلاصه بعد از یک سکوت, حدود ده عکس شنیده می شود در جانشینی سریع.

پلیس گفت گارسیا گرفته شده بود به نزدیک ترین بیمارستان که در آن او مرده. این روشن نیست که آیا Garia بود مظنون شناسایی شده توسط کسی که به نام 911.

بدن-دوربین فیلم دوشنبه منتشر شد نشان می دهد یک افسر در حال اجرا به سمت گارسیا خودرو به عنوان دیگر افسران ایستاده در اطراف سدان برخی با اسلحه خود را کشیده شده است. مقامات گفت: این فیلم نشان داد صحنه بلافاصله پس از تیراندازی و گارسیا—که تار شده است—دیده می شود سقوط بیش از, در صندلی راننده.

"اجازه دهید من دستکش تا" افسر پوشیدن دوربین شنیده است گفت: قبل از او قرار می دهد و می پرسد یک همکار افسر که در آن اسلحه است. این افسر پس از آن دیده می شود رسیدن به ماشین از طریق خرد صندلی راننده پنجره و بلند کردن یک اسلحه که گفته بود در گارسیا دامان. "تفنگ امن است" او شنیده است و فریاد.

فعالان محلی و ساکنان خواستار آزادی از بدن-فیلم دوربین از دو افسر که شات گارسیا. دانیل اورتگا وکیل گارسیا خانواده گفت آریزونا جمهوری که خانواده نیز خواستار کامل bodycam فیلم. آنها معتقد بودند اولیه اظهارات از پاسخ افسران نیست کل داستان.

"من فکر می کنم فضای سیاسی که ما در مورد تیراندازی پلیس ساخته شده است که ادارات پلیس از جمله شهر فینیکس بیشتر مایل به ارائه اطلاعات در شروع یک تراژدی" اورتگا گفت.

یک سخنگوی پلیس گفت که با توجه به ادامه تحقیقات مقامات هنوز هم در حال کار برای ایجاد یک حادثه مهم انتخاب تصویری که ریخته خواهد شد بیشتر نور در این حادثه. در حالی که پلیس هنوز رتبهدهی نشده است منتشر شد نام این افسران در تیراندازی سخنگوی اشاره کرد که 29 ساله نر مامور شده است که با نیروی انتظامی به مدت سه سال و 31 ساله همکار که دارای دو سال تجربه درگیر شدند.

"محققان در حال جمع آوری شواهد و تکمیل مصاحبه از همه کسانی که در این مهم حادثه" سخنگوی گفت. "تعیین که آیا اقدامات ماموران در سیاست را نمی توان تا زمانی که تحقیقات کامل است و تمام حقایق شناخته شده است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب