'Burn It Down. اجازه دهید آنها را پرداخت': مرگبار, فوران هرج و مرج در مینیاپولیس به عنوان آتش خشم بیش از خشونت پلیس

مینیاپولیس—شعله های آتش و دود سیاه ریخت و به آسمان اینجا به اوایل روز شنبه به عنوان دومین روز از تظاهرات بیش ا

توسط NEWSCENTERALS در 8 خرداد 1399

مینیاپولیس—شعله های آتش و دود سیاه ریخت و به آسمان اینجا به اوایل روز شنبه به عنوان دومین روز از تظاهرات بیش از مرگ جورج فلوید در زمان های خشونت آمیز به نوبه خود با چند کسب و کارهای محلی و ساختمان های مسکونی در نزدیکی مقر پلیس به آتش کشیده شد و حداقل یک نفر به ضرب گلوله در منطقه است.

مینیاپولیس سخنگوی پلیس جان الدر تایید تیراندازی در مدت کوتاهی قبل از نیمه شب به وقت محلی, اما او نمی گویند که اگر آن را متصل به اعتراضات با توجه به استار تریبیون. یک ویدیو به اشتراک گذاشته شده در توییتر و ظاهرا فیلم برداری در صحنه نشان داد پزشکان دیوانه وار تلاش برای نجات یک مرد دروغ گفتن بر روی زمین در یک نقطه یکی از پزشکان شنیده می شود ترغیب مردم به ماندن فریاد "وجود دارد کسی در آن وجود دارد با یک تفنگ به بالا! بازگشت به بالا!"

تیراندازی آمد در میان عمده آتش سوزی در سراسر بخش جنوبی شهر از جمله AutoZone در نزدیکی مقر پلیس که به زمین سوخته یک شبه گردند و گازهای سمی در سراسر محله. آن دشوار است برای هر کس به نفس به خبرنگاران گفت. گسترده غارت شامل اوباش پاکسازی یک هدف در سراسر حوزه ،

پلیس مجبور شدند با جمعیت باقی می ماند در حوزه کانون تظاهرات و نمی تواند فن برای مقابله با غارتگران KARE11 را Deevon Rahming گزارش شده است. اما Rahming گفت: برخی از تظاهرکنندگان در نظر گرفتن آن را بر خود برای جلوگیری مردم از سرقت از کسب و کارهای محلی.

آسیب گسترده به کسب و کارهای کوچک در حال حاضر در وضعیتی وخیم از خاموش شدن ناگهانی مرتبط با این بیماری همه گیر کوروناویروس با عرض شکست و آسمان روشن در سراسر شهر با آتش سوزی است که شامل ساخت و ساز مسکونی پروژه های در شعله های آتش.

1 a. m. شهردار یعقوب فری اول-اصطلاح دموکرات گفت که او خواستار شد در گارد ملی و پلیس ایالتی برای کمک به صحنه تحت کنترل است. او التماس کرد برای صلح و خواست مردم به خانه بروم.

"لطفا مینیاپولیس. ما نمی توانیم اجازه تراژدی beget بیشتر تراژدی. فعالیت در اطراف دریاچه و Hiawatha در حال حاضر نا امن. لطفا کمک به ما در حفظ صلح است. اقامت امن و تخلیه منطقه" فری گفت دوربین های تلویزیونی و پیروان توییتر.

"ما قدر کسانی که اعتراض مسالمت آمیز اما در حال حاضر زمان برای رفتن به خانه. بدیهی است که ما هر دو نمونه از خشونت و آتش سوزی. وجود نهادهای فروشگاه های مواد غذایی و بازارهای اطراف دریاچه است که جامعه ما متکی... به خصوص در زمان از یک بیماری همه گیر.

"من التماس شهر ما درخواست جامعه ما درخواست هر یک از ما برای حفظ صلح است. بیایید به افتخار جورج فلوید حافظه" فری گفت KARE11 در یک مصاحبه تلفنی.

برای برخی از معترضان که می خواهم مواجه تهدید از گاز اشک آور و گلوله های لاستیکی در تمام طول روز آتش سوزی شد و هیچ چیز در مقایسه با مرگ فلوید, 46, گزارشی مردی که در آخرین لحظات دستگیر شده در دوربین برای تمام جهان برای دیدن به عنوان یک افسر پلیس به زانو در گردن او.

"تمام شهر می تواند به سوزاندن. همه آنها باید از اینجا اعتراض نه فقط افرادی که در مورد مراقبت از سیاه و سفید زندگی می کند. همه. Burn it down. آنها را پرداخت. شاید پس از آن آنها را درک می کنم" یکی از تظاهر کنندگان Elicia S.—او کاهش یافته است به او کامل و نام خانوادگی—گفت: روزانه وحش اواخر روز چهارشنبه.

"من در جایی که شما هرگز جاوا مراقبت تا زمانی که بازدید خود را از درب جلو. ما در اینجا در حال حاضر ضربه زدن در درب جلو" نشان دهنده بکی Mathews اضافه شده است.

هرج و مرج پس از پلیس سعی در دفع کردن معترضان در اطراف سوم حوزه ستاد با احداث موانع و شلیک پرتابه در جمعیت است.

یکی از معترضان می گوید جرمی Kocke برگزار شد تا پشت پیراهن خود را برای نشان دادن بزرگی کبود تشکیل شده از یک لاستیک گلوله. "من تبدیل به اطراف و در" او گفت: شب چهارشنبه. "من هر چیزی را به ضرب گلوله کشته است."

32 ساله بود و یکی از چندین معترض اصابت پرتابه پس از فعالین احاطه وزارت بحرانزده حوزه ، برخی انداخت بطری آب و سنگ بیش از یک عجله ساخته شده پلیس مانع شدن. از سقف بلندی پلیس brandished سلاح در جمعیت زیر.

در اوایل روز چهارشنبه Kocke و یک هم اتاقی به حال گوش به مینیاپولیس اعضای شورای شهر "بحث در مورد چگونه پلیس نیاز به مهار و خویشتن داری نشان می دهد," او گفت: روزانه وحش. "آنها خواسته معترضان برای نشان دادن خویشتن داری. اما آنها [پلیس] نیست. این نیست خویشتن داری. وجود دارد هیچ محدودیت. این هرج و مرج است."

مانند COVID-19 نرخ مرگ و اجتماعی-فاصله, دستگیری یک موج جدید از اعتراضات و پاسخ پلیس—برجسته هستند نژادی و نابرابری در coronavirus عصر. شنبه اولیه تظاهرات در مینیاپولیس که در اعتراض به مرگ فلوید نیز دیدم افسران ضد شورش سرکوب تظاهرکنندگان قابل توجه حداقل یکی از معترضان در سر با یک لاستیک گلوله و bloodying یک خبرنگار. در ضمن جناح راست "بازگشایی" تظاهرات در مینه سوتا و در جای دیگر باید به طور کلی اقدام بدون خشونت پلیس حتی به عنوان عمدتا سفید تظاهرکنندگان—برخی با تندروی روابط—اشغال ساختمان های دولتی با تفنگ نیمه اتوماتیک.

فعالان در مینیاپولیس, می گویند نژاد یک عامل ایجاد انگیزه در پاسخ به اعتراضات. این که چرا برخی می گویند که آنها در حال آمدن به اعتراض—حتی در طول یک کشنده بیماری همه گیر -- در وهله اول و به همین دلیل به طور فزاینده فرار در چشم انداز مترقی شهرستان شروع به احساس فرگوسن-سبک ناآرامی.

"پرتاب گاز اشک آور در کودکان و نوجوانان در حال رفتن برای کمک به" لسلی Redmon رئیس جمهور از مینیاپولیس NAACP گفت: روزانه وحش.

Redmon گفت: او در میان تظاهر کنندگان با گاز اشک آور در روز سه شنبه و سنگین-دست پاسخ را بهبود پلیس را در رابطه با داعش است.

Nekima لوی-آرمسترانگ مینیاپولیس مبتنی بر حقوق مدنی وکیل و بنیانگذار نژادی عدالت, شبکه یک برابری نژادی گروهی, توصیف, پاسخ پلیس به عنوان "بیش از حد و نظامی." افسران فیلم برداری با استفاده از گاز اشک آور و گلوله های لاستیکی, و آنچه به نظر می رسد نارنجک در تظاهرات روز سه شنبه و شب چهارشنبه.

"وجود دارد هیچ ارتباطی به معترضان که پلیس شروع به تیراندازی پرتابه و تیراندازی و گلوله های لاستیکی و اسپری گاز اشک آور," لوی-آرمسترانگ گفت: Daily Beast, بازتاب فعالان و روزنامه نگاران بودند که در تیراندازی گرفتار. "آنها فقط شروع به انجام آن است. آنها نمی دهد مردم زمان به ترک منطقه اگر آنها نمی خواهند به تعامل با پلیس در آن سطح است."

مونیک Cullars-Doty یک سازمان با زندگی مهم شهرهای دوقلو گفت: پاسخ پلیس مانع از مراقبت های پزشکی برای حداقل یک نفر زده در سر با یک لاستیک گلوله.

"آنها به نام 9-1-1 و معترضان گفته شد که پلیس [صحنه] بودند اولین پاسخ دهندگان و بدون توجه پزشکی داده شد. آنها در تلاش بودند برای دریافت این فرد به سوار شدن به بیمارستان" گفت: Cullars-Doty که خود را برادرزاده اش کشته شده توسط پلیس در نزدیکی سنت پل در سال 2015.

پس از شاهد یک شب از گاز اشک آور, لیزا Grimm آورده آب و شیر را تا چهار شنبه شب در اعتراض به. "من زندگی می کنند کمتر از یک مایل دور از قتل است. این خانه من است," او گفت: روزانه وحش.

"چگونه باید قاتلان نه دستگیر شده اند برگزار شد و مانند هر کس دیگری ؟ این نمی تواند اتفاق می افتد مثل این. ما نمی خواهد به خطر ایمنی ما. ما نمی خواهد در معرض خطر ابتلا به کوروناویروس. این منطق مشترک."

برخی از این پاسخ ممکن است ناشی از اداره پلیس تصمیم بی سابقه ای را به آتش چهار افسران درگیر در Floyd مرگ است. ویروسی نشان داد مینیاپولیس افسر پلیس درک چوین زانو در Floyd گردن برای حداقل هفت دقیقه بعد پلیس او را دستگیر بیش از یک اتهام جعل. در دلخراش ویدئو گرفته شده توسط bystander, Floyd بارها و بارها می گوید که او نمی توانم نفس بکشم و او در حال مرگ است. تماشاگران خواهش چوین به فلوید اشاره کرد که او به نظر می رسد فوت کرده اند. اگر چه پلیس در ابتدا ادعا کرد فلوید بعد در بیمارستان درگذشت و پس از یک "پزشکی حادثه" یک مینیاپولیس آتش نشانی گزارش متوجه شد که او تا به حال هیچ پالس زمانی که او قرار داده شده در یک آمبولانس.

چهار افسران سریع اخراج شد و برای اولین بار در شهرستان و ممکن است با انگیزه پاسخ پلیس به معترضان لوی-آرمسترانگ استدلال کرد. (مینیاپولیس اداره پلیس را بلافاصله بازگشت یک درخواست برای نظر.)

"آنها می خواهند به مقابله به مثل" او گفت: روزانه وحش اوایل روز چهارشنبه. "آنها عصبانی هستید, آنها ناراحت, و این چیزی است که ما شاهد آخرین شب. چرا که آنها نیاز به پوشیدن riot gear و درمان مردم مانند آنها تهدید جدی?"

تصاویر از بازگشایی تظاهرات از جمله سفید شبه نظامی اعضای مجازات یک تمثال از کنتاکی فرماندار یا مسلح معترضان طوفان میشیگان خانه ملت را به رهبری برخی از معترضان به این سوال که آیا فعالان رنگ دور می تواند با همان مانع است.

"وقتی که من نگاه کنید و ببینید عصبانی سفید از معترضان با خود اسلحه و داشتن فرصت برای جشن گرفتن حقوق اساسی و سپس نگاه سیاه معترضان که در حال صلح آمیز... گرفتن گاز اشک آور و گلوله را با گلوله های لاستیکی گفت:" لاتویا وودلند یک وزیر و سیاه زندگی توجه فعالان. "ما هرگز نگاه به کل مردم است. ما هنوز در حال نگاه به عنوان حیوانات توسط سه پنجم سازش," او گفت: با اشاره به بخشی از قانون اساسی ایالات متحده طبقه بندی بردگی مردم به کمتر از به طور کامل انسان است.

Carmen Perez-اردن رئیس جمهور از سازمان های غیر انتفاعی جمع آوری و برای عدالت نیز گره خورده است اختلاف در پاسخ پلیس به امریکا در قرن طولانی نژادی تقسیم.

"چگونه است که یک افسر احساس امن با مسلح, سفید, فرد, فریاد, و تف در صورت, اما نه با گزارشی فرد؟"

مینیاپولیس در خصوص تلاش کرده است با کسانی که روایات. در 2015, مینیاپولیس, پلیس به ضرب گلوله کشته و Jamar Clark 24 ساله ، زمانی که فعالان صحنه یک روز طولانی شغل در خارج از ایستگاه پلیس در اعتراض سفید supremacists اخراج در جمعیت به طور جدی زخمی شدن پنج نفر.

در سال 2016 یک افسر پلیس در نزدیکی شاهین ارتفاعات کشته Philando کاستیا یک مرد سیاه و سفید در طول توقف ترافیک در حالی که کاستیا را با دوست دختر و مادر, دختر, در وحشت نگاه. چوین افسر که kneeled در Floyd را گردن, استخدام وکیل که در دفاع از کاستیا قاتل.

تظاهرات بیش از کاستیا به قتل نیز مشخص شده توسط بازداشت.

"دوست من تا به حال یک دسته گل در دست او وجود دارد و یک عکس از او بازداشت" Cullars-Doty گفت. "چقدر بیشتر صلح آمیز می تواند به شما هنگامی که شما در حال ایستاده نگه داشتن گل؟"

او اشاره کرد که کاستیا اعتراضات انجام گرفته در دولت و کنگره آمریکا در کشور همسایه سنت پل است که خود را در نیروی پلیس که در آن بازگشایی معترضان تا به حال نشان داده شده در اوایل این ماه بدون حادثه است.

بازگشایی معترضان سزاوار نیست سرکوب مینیاپولیس معترضان با تجربه پرز-اردن اشاره کرد. اما خواسته های خود را متفاوت است.

"سیاه و قهوه ای مردم درخواست های خود را برای تمام بشریت به احترام. آنها درخواست برای حق زندگی" او گفت: به عنوان مخالف به بازگشایی معترضان که خواستار "درک حق دسترسی به امتیاز مانند در اختیار داشتن یک مدل موی خاص و یا قادر به بیرون رفتن برای غذا خوردن ، که بسیار متفاوت از آنچه که ما در حال دیدن آنلاین هر روز وقتی که می آید به افسران پلیس که می تواند کشتن گزارشی فرد یا یک غیر مسلح قهوه ای فرد با مصونیت از مجازات."

و در حالی که بازگشایی معترضان را به لحاظ نظری به خانه زمانی که مستندات پایان مینیاپولیس تظاهرات گفت: این تظاهرات ممکن است ادامه یابد.

Anika بویی یک فعال سیاسی که با حضور مینیاپولیس تظاهرات گفت: این تظاهرات ساختمان در شتاب از زندگی ماده تظاهرات که لمس کردن پس از کشته شدن نوجوان سیاه پوست مایک براون در فرگوسن میسوری است.

"فقط پس از فرگوسن, ما تا به حال تمام این پرونده ها از تاریخ از خشونت پلیس" او گفت:. "در حال حاضر ما بیشتر شبکه ها به تبادل این اطلاعات و ارتباطات است."

به رغم coronavirus سهشنبه شب در تظاهرات بودند بزرگترین لوی-آرمسترانگ تا به حال دیده بود, او گفت:, با هزاران نفر از مردم RSVPing on Facebook.

Cullars-Doty نسبت داده و آنها را به طبیعت فلوید مرگ است. آن را اولین بار یک ویدیو وحشتناک از مردی که در بازداشت پلیس ویروسی رفت. اما مرگ و میر در حال اضافه کردن.

"که تصویری که ما فقط باید دل و روده غم انگیز," او گفت:. "من در گرفتن پیام از مردم که نبوده است از اعتراض تا کنون. آنها می گویند در حال حاضر که آنها یا تغذیه آنها در حاشیه نشسته بیش از حد طولانی و برخی از مردم را به حال چشمان خود را باز کرد. بنابراین من فکر می کنم این واقعا یکی از بزرگ است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب