حضور 4+1 فروشگاه خوشنام ، قدرتمند و معروف در فضای آنلاین

فهرست: مولودی مال کالی ناب خانگی لند پیشرو مال آبیدر استوک فروشگاه اسباب خانگی اساسی پشتوانه واردات مستقیم،

توسط NEWSCENTERALS در 22 آبان 1401
معرفی 4+1 <span class=changed>مغازه</span> <span class=changed>جدید</span> <span class=changed>اسباب و اثاث</span> خانگی

فهرست:

  1. مولودی مال
  2. کالی ناب
  3. خانگی لند
  4. پیشرو مال
  5. آبیدر استوک

فروشگاه اسباب خانگی اساسی پشتوانه واردات مستقیم، مولودی کالا Moloudimall

فروشگاه اینترنتی اسباب خانگی مجموعه مولودی جنس با بیش از سه ده سال فعالیت حرفه ای در زمینه لوازم خانگی، یعنی از سال 1370 درگیر به عمل و ارائه بهترین محصولات و برندهای بازار هستش، گروه مولودی فرآورده در زمینه فروش لوازم خانگی با دقت به استانداردها و نیاز مشتریان اصلی بالاترین کیفیت و مناسبت ترین قیمت، کار خویش را در فضای آنلاین و فروش اینترنتی شروع کرده است.

هم اکنون مولودی مال مفتخر می باشد که با دقت به راضی بودن مشتریان و همکاران جزوء خوش اسم ترین های بازار اثاثیه خانگی جمهوری اسلامی ایران باشد. در گفتگویی که اساسی مادح مولودی مدیریت ارشد این تیم داشتیم، پیام زیبای ایشان را به نسبت مشتریان همین تیم همراه آوردیم:

امید میباشد که مشتریان همیشگی و کهن هم اهمیت حضور در باشگاه مشتریان وبسایت مولودی مال، ما را مفتخر نمایند و همزمان از هدایا و تخفیفات ویژه سایت اینترنتی اسباب خانگی مولودی محصول برای مشتریان سابق به کارگیری نمایند. آرزوی مولودی مال، کمال رضایت خریدار عزیز از خرید خود، می‌باشد.

مادح مولودی (مدیر ارشد مولودی مال)

برای مراجعه به سایت مولودی متاع میتوانید از نشانی تحت به کارگیری نمایید:

آدرس سایت رسمی گروه مولودی مال: https://moloudimall.com/

لوگو مولودی مال
لوگو مولودی مال

فروشگاه اینترنتی کالای ناب خانگی، کالی ناب Kalinab

فروشگاه کالی ناب در سال های پیشین به عنوان یکی از از تامین کنندگان بازار همواره بر سر زبان‌ها بوده است، همین شرکت کار خود در حوزه لوازم خانگی را از سال ۲۰۱۸ اهمیت واردات محصولات با کیفیت دیجیتال شروع کرد. محصولاتی عمدتا اساسی مارک های اپل، شیائومی، انکرو… سیاست همین کمپانی از به عبارتی نخست بر این اصل بوده است که لیاقت مشتری کالی ناب خرید کردن یک محصول حیاتی میزان مرغوب بودن و راضی بودن بخش می باشد و خیر هر کلایی حساس هر قیمیتی.

اهداف چهارگانه کالی ناب « فروش کالای اورجینال» – «ارسال به موقع کالا» – «برخورداری از قیمت رقابتی» و «خدمات پس از فروش مناسب» می‌باشد. طبیعی است زمانی که هدف شما نیز ارائه محصولات اساسی کیفیت و هم قیمت مطلوب و رقابتی میباشد کار فراوان پیچیده و مشکلی را پیش بر روی خویش کالی ناب خواهید گذاشت. اما این مجموعه امیدوار است که به یاری خدا و سعی همکاران همچنان که تا به امروز در به وقوع پیوستن این با برنده بوده‌اند در آینده هم جهت جلب رضایت مندی اکثر مشتریانشان سعی ببیشتری صورت بدهند.

کالی ناب بی حریف در ارزش محصولات شیائومی در بازار

در ضمن فروشگاه کالی ناب رو در زمینه محصولات شیائومی اعم از: تلویزیون شیائومی، جاروبرقی رباتی شیائومی، مانیتور های شیائومی، اسکوتر شیائومی، تصفیه هوای شیائومی، بخار پز و محصولات خانگی خاصتا شیائومی دارای بها رقابتی و زیاد خوب به نسبت بازار ارزش محصولات شیائومی در لحاظ گرفت.

برای مراجعه به فروشگاه کالی ناب و دیدن قیمتهای محشر محصولات شیائومی می‌توانید بر روی پیوند تحت کلیک نمایید:

آدرس وب وبسایت دکان اینترنتی کالی ناب: https://kalinab.com/

لوگو کالی ناب
لوگو دکان کالی ناب

فروشگاه محصولات منزل و جهیزیه عروس خانگی لند Khanegiland

یک سایت آیتم پسند به جهت بانوان و نوعروسان اختلال پسند، مجموعه خانگی لند از سال ۹۶ به عنوان یک بازرگانی مطمئن و به شکل حرفه‌ای در بازار بانه حضور داشته میباشد و از در آغاز سرمایه خویش را بر تنظیم محصولات دارای میزان مرغوب بودن بنا گذارده است.

بهار سال ۱۴۰۰ کرکره مغازه اینترنتی خانگی لند را بالا رفت. خانگی لند متولد شد تا مهم خدماتی مختلف و گلچین نمودن از بهترین برندهای بازار به جای همه چیز فروشی و فروش نامطمئن، اساسی نگاهی اهمیت و هدف رضایت مشتریان خویش را از میان تنوع کالاهای موجود در بازار بهترین ها را به زعم نظرات کارشناسان خویش انتخاب کند؛ مطمئن‌تر، دارای کیفیت‌تر و اساسی قیمت های منصفانه را به مشتریان جانِ خویش ارائه دهد. 

فروشگاه اینترنتی اثاثیه خانگی اورجینال

در ارتباط اهمیت تارنما خانگی لند مهم مدیر فروش با شخصیت همین مجموعه قادر و حساس کیفیت صحبت کردیم و از کیفیت محصولات و تنوع زیاد مضاعف همین وبسایت به نسبت سایر سایتها فروش اینترنتی محصولات اسباب خانگی سوال پرسیدیم، اما پاسخ آقای هیمن عبداله پوری فراوان جالب و کافی بود:

در سال چهارم عمل خواستیم کاری بزرگ‌تر کنیم و گامی نو برداریم. آستین‌ها را بالا زدیم و مهم مجموعه‌ای از بهترین مراکز مستقیم صادرات محصولات لوازم خانگی و اثاثیه جانبی بر سر میز مذاکره نشستیم و حیاتی متخصصین این راستا در جهت همکاری برای پشتیبانی و راهنمایی خرید کردن مشتریان به توافق رسیدیم. و ما تصمیم داریم در ادامه همین مسیر، قدم‌های محکم‌تری برداریم.

آقای هیمن عبداله‌پوری مدیر فروش مجموعه خانگی لند

مشاهده و باز‌نگری محصولات وب سایت خانگی لند توصیه میشه، علی الخصوص به جهت بانوان و دوستانی که برای تهیه جهیزیه عروس در تکاپو هستند.

خانگی لند لوگو
لوگو دکان اینترنتی خانگی لند

آدرس تارنما خانگی لند یک عدد از بهترین مراجع تهیه و خرید جهیزیه عروس از بانه: https://khanegiland.com/

پیشرومال یک تارنما جامع از لوازم خانگی و محصولات تکنولوژی روز جهان pishromall

سایت دکان اینترنتی پیشرو مال ، از ذیل گروه سایتهایی می باشد که تمرکز مهم آنان بر محصولات یگانه و تکنولوژیک است، همین فروشگاه در سال 1400 با فروش محصولات وب سایت آمازون در کشور ایران و دارای قیمت کمتر از همین سایت بر سر زبانها افتاد.

پیشرومال به رخ جدی، کار خویش را در راستا محصولات 'خانگی گجت و جانبی حیاتی میزان مرغوب بودن و گارانتی دار در سال 1401 آغاز کرد. هدف این گروه فروش محصولات مهم میزان مرغوب بودن و اهمیت ارزش های مطلوب و سرویس ها متمایز از دیگر وب سایت ها می باشد. مجموعه پیشرومال سعی بر ارسال محصولات در پر سرعت ترین دوران و بالاترین سرویس ها را دارد.

مشاوره خرید و پشتیبانی مشتریان در کمترین زمانه ممکن را دارد. قیمت محصولات موجود در پیشرومال کارایی شده همواره به روز باشد و میتوانید اهمیت تصور سهل وآسان ثبت توصیه نمائید.

در واقع مورد قضیه خاصی که پیشرو متاع را در قسمتی این مقاله ما گنجانده حضور گسترده محصولات وبسایت غالب آمازون در محصولات همین وب سایت اینترنتی می باشد.

حتما سری به همین وب سایت بزنید، احتمال دارد شما هم مانند ما محصولاتی رو اونجا پیدا کنید که در بقیه سایتها یا سرچ های اینترنتی اهل ایران نتونید ببینید:

سایت پیشرومال: https://pishromall.com/

فروشگاه پیشرومال
لوگو دکان پیشرومال

یک سایت بینظیر برای خرید کردن لپ تاپ استوک، مارک نام آشنای آبیدر استوک Abidarstok

اما برسیم به معرفی پنجمی مورد از لیست معرفی 1+4 دکان برتر، فروشگاهی غیر اسباب خانگی اما لازم به جهت علاقمندان به لپ تاپ و خرید لپ تاپ، فروشگاه اینترنتی آبیدر استوک به تیتر وب سایت فروش لپ تاپ استوک از سال ٩٧ مشغول به فعالیت شده است.

خرید اینترنتی لپ تاپ استوک این قابلیت و امکان را برای مشتریان فراهم می‌آورد که بها ها را مقایسه نمایند و بتوانند مدل‌های متنوعی را بررسی کنند. نکته جذاب در آیتم لپ تاپ استوک قیمت آن است. میزان دارایی گزینه نیاز برای خرید کردن لپ تاپ استوک تقریبا یک سوم دارایی مورد نیاز برای خرید یک لپتاپ جدید حیاتی مشخصاتی مشابه است.

اما آنچه دکان لپ تاپ آبیدر استوک را از بقیه رقبا متفاوتی می کند، علاوه بر قیمت منصفانه و رقابتی پشتیبانی و مشاوره خوب قبل از خرید کردن لپ تاپ استوک می باشد. شما میتوانید قبل از خرید کردن هر لپ تاپی دارای همین تیم در رابطه باشید و محصولات این فروشگاه رو یه نگاه بندازید.

آبیدر استوک، پشتیبانی و خرید فارغ از نگرانی

مسئله اصلی در خرید کردن لپ تاپ های استوک میزان مرغوب بودن و اطمینان از کارکرد و سلامت بودن دستگاه است، آبیدر استوک در یک ابتکار عالی به جهت راحتی تصور مشتریان، مسلما قبل از ارسال لپ تاپ تصاویر و عکسهای تام دستگاه را برای مشتریان ارسال میکنند.

همچنین مهلت استفاده مشخصی را برای کاربران در حیث گرفته اند که در صورتی که در زمانه به کار گیری مشکلی متوجه دستگاه شد فارغ از هزینه دستگاه را رجوع و برگشت داده و یا هزینه را به حساب مشتری واریز می‌کنند و یا این که دستگاهی بدون اختلال احتمالی برای ایشان ارسال میکنند.

یکی دیگر از خدماتی که به وسیله آبیدر استوک ارائه می‌شود، قابلیت تحویل حضوری لپ تاپ استوک در شهر تهران می‌باشد. دارای اعتنا به حجم بالای سفارشات، کارایی کرده‌ایم تا ارسال دستگاه‌ها در اسرع انجام شود. (معمولا کمتر از ۴ روز کاری)

برای خرید و یا این که بازدید مدل های محشر لپ تاپ استوک بدون شک به آبیدر استوک سر بزنید:

خرید و بها لپ تاپ استوک : https://abidarstok.com/

در غایت در یک جدول می تونیم این چهار فروشگاه رو اهمیت نیز مقایسه کنیم:

در جدول پایین عملکرد کردیم بهترین ویژگی های هر دکان اینترنتی را در یک نگاه به شما عرضه داریم.

نام فروشگاه تنوع محصولات محصولات خاص پشتیبانی واردات مستقیم تحویل در محل پشتیبانی
مولودی مال بالا بله بله بله عالی
کالی ناب بالا بله (شیائومی) بله بله عالی
خانگی لند بالا بله (جهیزیه عروس) خیر بله عالی
پیشرو مال متوسط بله (محصولات آمازون) بله برای تهران خوب
آبیدر استوک بالا بله (مایکروسافت سرفیس) بله برای تهران عالی
جدول مقایسه خدمات 1+4 دکان معرفی شده

در صورتی که شما هم دکان خوبی میشناسید بی تردید معرفی کنید.

نکات اهمیت در خرید اینترنتی

امکان خرید کردن و فروش امن از طرز اینترنت، عاملی با به جهت پیروزی کسب‌وکارهای اینترنتی است. بخش اعظمی از مشتریان نسبت به همین گونه معاملات شک وتردید دارا هستند چون نگران‌اند که دیتاها شخصیشان به وسیله هکرها یا این که کلاهبرداران اینترنتی به سرقت برود. کلیدی یاری علم روز و فناوری‌های نوین، انجام معاملات امن امکان‌پذیر می‌شود.

این فناوری‌ها به‌سرعت در درحال حاضر پیشرفت‌ هستند و هر روز برای امنیت و راحتی عمده خرید کردن و فروش اینترنتی یک راهکار نو ابتکار اختراع می‌شود. با وجودِ این، هنوز هم بسیاری از صاحبان کسب‌وکار و مشتریانشان در استعمال از internet تردید دارا‌هستند و نگران مسائل امنیتی هستند.

نکته مهم که در خرید اینترنتی بایستی به آن اعتنا کنید این است که خرید کردن خود را از یک سایت اعتبار و خوش سوابق انجام دهید. مطلقا نظرات کاربران در ارتباط دارای ارآیه محصول و راضی بودن مشتریان را در لحاظ بگیرید.

به همین نکته توجه کنید که برای پیدا کردن سایت های معتبر در نتیجه های جستجو ممکن میباشد تقلبی رخ دهد تا شما را به بیراهه ببرد، پس عملکرد کنید تارنما هایی که میشناسید را گزینش کنید نه لزوما تارنما هایی که در نتیجه های ابتدایی گوگل بالا آمده اند. در اسم وب سایت مراقب اشتباه املایی یا دامنه ی آن (به تیتر مثال .net به جای .com .net) باشید و مسلما از صحت و صدق نشانی سایت اطمینان حاصل کنید.

حتما از سایتهای حیاتی ssl دارای خرید کنید

هرگز حیاتی استعمال از کارت اعتباری خویش از سایتی که رمزگذاری SSL (لایه سوکت های امن) را کارگزاری نکرده است ، هیچ خرید آنلاین و یا پرداخت بانکی اینترنتی را انجام ندهید. البته این آیتم را به چه صورت متوجه شویم؟ سایتی که اهمیت SSL رمزگذاری شده می باشد نشانی اینترنتی آن دارای HTTPS آغاز می شود نیکی صرفا مهم HTTP.

علاوه بر این نمادی از یک قفل ریز نیز در آدرس بار آن ظواهر می شود ، که به طور معمول در سمت چپ URL در نوار نشانی یا این که نوار وضعیت پایین قرار دارد که منزلت قرارگیری آن ، بستگی به دسته مرورگر شما دارد. استاندارد HTTPS درحال حاضر حتی در تارنما هایی که خرید کردن اینترنتی را ارائه نمی دهند نیز فعال میباشد ونشانه ای از امن بودن آن سایت دارد. همین استاندارد تا جایی کلیدی می باشد که گوگل Chrome هر ورقه ی فارغ از رمزگذاری SSL را به عنوان “ایمن نیست” پرچم گذاری می کند.

اهمیت داشتن درگاه پرداخت

یکی از بهترین عمل هایی که در سال های اخیر در درون مرزوبوم شروع شده، تصویب و سوق‌دهی مغازه های اینترنتی است. نشانه اعتماد الکترونیکی که بوسیله وزارت صنعت، معدن و تجارت کشور‌ایران به فروشگاه های آنلاین دیتا می شود بهترین رویه برای تشخیص و شناسایی یک وب وبسایت اعتبار از وب سایت های نا امن و کلاهبردار است.

تمامی فروشگاه های آنلاین می توانند اصلی ثبت اسم اینترنتی در سامانه آرم اعتماد الکترونیکی به آدرس www.enamad.ir التماس ثبت دیتاها و اختصاص علامت اعتماد را داشته باشند. همچنین همه فروشگاه های گزینه تایید می بایست نشانه اعتماد الکترونیکی را (که به صورت یک e آبی رنگ به ملازم یک یا این که یکسری نقطه طلایی رنگ است) در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دهند.

نکته چهارم: همان طور که می دانید جعل نمودن یک آیکون گرافیکی کار چندان سختی نیست. در نتیجه اگر میخواهید از امنیت یک وب تارنما کاملا مطمئن شوید به اندازه هست به کاغذ کسب و کارهای اصلی نشانه اعتماد الکترونیکی در همین وب تارنما مراجعه نمایید و کلیدی یک جست و جوی ساده، از طبقه بندی شدن وب سایت گزینه لحاظ اطمینان پیدا کنید.

درگاه بانکی را بررسی کنید

فروشگاه های آنلاین به جهت خرید کردن های الکترونیکی از درگاه های متصل به بانک های طرف قرارداد به کارگیری می کنند. پس در همین در آغاز باید اعتنا داشته باشید که هیچ زمان به فروشگاهی که برای انتقال مبلغ خرید کردن از شماره کارت فردی استفاده می کند اعتماد نکنید. درگاه های بانکی کلیدی به کار گیری از پروتکل های امن SSL رابطه شما را حساس بانک مورد نظر برقرار می کنند. به این ترتیب در صورتی که به نوار آدرس وب وبسایت بانکی که از طریق مغازه به آن متصل شده اید دقت کنید، در شروع آن می بایست عبارت https را بازدید کنید. درصورتیکه صفحه بانک آیتم نظر دارای عبارت http هست هیچ گاه اطلاعات حساب بانکی خویش را در آن وارد کنید.

نکته سوم: در هنگام وارد نمودن دیتاها کارتتان در صفحه خزانه آیتم نظر، حتی اگر تمامی شرایط دیگر نیز مثبت بودند تا جای ممکن از برگه کلید های مجازی (Virtual Keyboard) به کارگیری نمایید تا ضریب امنیتی فعالیت شما بالاتر باشد. همچنین تا حد قابلیت از به اندازه نت ها و رایانه های موجود در مرکزها عمومی مثل مدارس و دانشگاه برای انجام خرید اینترنتی استفاده نکنید.

از مرورگر به روز استفاده کنید

بسیاری از اشخاص از مرورگرهای سابق و غیراستاندارد مثل اینترنت اکسپلورر ورژن ۶ یا این که مرورگرهای سابق دیگر استعمال می‌کنند.

توجه نمایید که چنانچه به سالم دیتاها خود دارای می‌دهید و دوست دارید که سایت‌های فروشگاه‌های اینترنتی را به درستی بر روی مرورگر خویش ببینید، از پایانی ورژن مرورگر مورد علاقه‌تان استعمال کنید. چون در اورجینال مرورگرها خود مهم مشکلات و حفره‌های امنیتی هستند که حیاتی کشف آن‌ها نسخه‌ای نو جهت پوشش همین حفره‌های امنیتی عرضه خواهد شد. پس از آخرین ورژن مرورگرتان برای خرید کردن الکترونیکی استعمال کنید.

از رمز دوم پویا استفاده کنید

رمز پویا کارت بانکی یک عدد از اصلی‌ترین موردها امنیتی به جهت جلوگیری از کلاه‌برداری‌های اینترنتی و روش‌های متفاوت برداشت غیرمجاز از حساب‌های بانکی محسوب می‌شود. همین روز‌ها کلاه‌برداری اینترنتی مهم روش‌های متعدد برداشت غیرمجاز از حساب‌های بانکی در مرزوبوم زیاد گسترده شده و بسیاری از افرادی که دیتاها یه خرده از روش‌های سارقان امروزی دارند دچار ضرر‌های هنگفتی شده‌اند. پلیس فتا اعلام کرده که در سال ۹۷، ۲۰ تا ۲۵ هزار پرونده برداشت غیرمجاز که بخش مهمی از آن‌ها به خاطر ناآگاهی مردمی بوده تشکیل‌شده است.

در وضعیت رمز اثبات شما به جهت خرید کردن اینترنتی یا این که انتقال وجه اینترنتی یک رمز دوم همیشگی دارید که آن را در کنار مشخصات دیگری مثل شماره کارت، کد CVV۲ و تاریخ انقضا وارد می‌کنید. در کلاه‌برداری به طرز فیشینگ سارقان به شکلی کاربران را فریب می‌دهند و آن‌ها را به یک ورقه جعلی پرداخت می‌کشانند.

مطرح شدن رمز یک‌بار مصرف یا این که به عبارتی رمز پویا راهکاری برای وصال به امنیت در خدمات اینترنتی است. در درمقابل رمز ثابت، رمز پویا قرار دارد و به معنای کلمه رمزی هست که می‌تواند فقط به جهت یک توشه در تراکنش آیتم استفاده قرار گیرد. بر پایه آنچه پلیس فتا اعلام کرده فیشینگ استدلال شکل‌گیری یک‌سوم جرائم سایبری در سرزمین است. به همین خاطر استعمال از رمز دوم یکبارمصرف به‌جای رمز ثابت در امر کار قرارگرفته است؛ به‌طوری‌که پیش‌بینی می‌شود حساس جایگزین شده رمز یکبارمصرف از سوی تمامی بانک‌ها می‌توان مقدار قربانیان فیشینگ را به‌طورجدی کمتر داد.

با پویاسازی رمز دوم کارت‌های بانکی، احتمال سوء‌استفاده از کارت به شدت کاهش می‌یابد و دارندگان کارت‌های بانکی می‌توانند به جای به کار گیری از یک رمز دوم ایستا (ثابت)، در هر توشه خرید اینترنتی یا این که پرداخت‌های نیازمند رمز دوم کارت، از رمز پویا که خزانه در اختیارشان قرار می‌دهد، استعمال کنند.

روش فعالسازی رمز پویا به جهت خرید کردن اینترنتی


پویاسازی رمز دوم کارت‌های بانکی فقط و تنها توسط بانک صادرکننده کارت انجام می‌شود و مشتریان هر بانک می‌توانند برای اطلاع از روش‌های فعال‌سازی رمز پویای کارت خویش به شعب آن خزانه مراجعه کنند. همچنین اخذ رمز پویا از نحوه پیامک و یا راهکار‌های مبتنی بر کد‌های دستوری (USSD) از دیگر روش‌های مهیا شده برای ارائه آن به مشتریان توسط بانک‌ها است. خزانه مرکزی هم کلیدی هدف تحلیل و راهبری همین پیامک‌ها، سامانه هریم (هدایت رمز‌های یکبار مصرف) را از ابتدای دی‌ماه راه‌اندازی خواهد کرد.

در بخش اعظم بانک‌ها باجه‌ای به مراد ارائه خدمات الکترونیک در حیث گرفته شده و مشتریان هر بانک برای اخذ راهنمایی و خدمات دارای ارتباط مهم رمز پویا می‌توانند به این باجه‌ها مراجعه کرده و خدمات اخذ کنند. همچنین در رخ بروز مشکل، مشتریان می‌توانند همین حیاتی را از شیوه روابط‌عمومی مدیر شعب هر بانک پیگیری کنند. یا حیاتی مرکز پشتیبانی تلفنی خزانه تماس بگیرند.

نکات پایانی

معمولا فروشگاه‌های آنلاین، خدمات پرداخت اینترنتی را از شیوه یکی از از بانک‌های سرزمین اخذ می‌کنند. در پرداخت‌های آنلاین هنگامی می‌خواهید تراز پرداخت وجه را از طرز کارت انجام دهید وارد درگاه پرداخت بانک مربوطه خواهید شد.

بسیاری از سارقان اینترنتی اهمیت طراحی و ساخت درگاه‌هایی شبیه به درگاه‌های مهم بانکی و آدرس‌های مشابه آن را در اختیار اعضا قرار داده و به محض وارد نمودن داده ها بانکی، اقدام به سرقت دیتاها حساب‌های بانکی و در غایت سرقت وجوه از حساب بانکی عضو می‌کنند، لذا باید نسبت به فعال نمودن رمز پویا (یکبار مصرف) حساب بانکی خویش مبادرت کنند.

مجرمان سایبری اصلی ارائه کالاهای ارزان‌تر قیمت‌های استثنایی و اعتقادوباور نکردنی و طرح‌های وسوسه انگیز اعم از کالا، البسه و کیف و کفش، لوازم خانگی و بسته‌های هدیه مبادرت به کلاهبرداری از شهروندان می‌کنند یا عضو را وارد صفحه جعلی و مشابه سازی شده خزانه کرده یا در بعضی از سایت‌های تبلیغاتی وخرید و فروش نظیر دیوارو شیپور اقدام به گرفتن گزیده از پول محصول به تیتر پیش پرداخت یا به عبارتی بیعانه کرده و آنگاه انقطاع ارتباط می‌کنند.

در نقطه نهایی گشوده هم می بایست به این نکته اشاره کنیم که یک مغازه اعتبار را نمی اقتدار تنها حساس توجه به رتبه آن در وب سایت هایی مانند الکسا یا این که تعداد دنبال کنندگان و عضوهای آن شناخت و ممکن میباشد یک صفحه فروشگاهی معمولی در اینستاگرام، امنیت بیشتری از یک وب سایت پر زرق و الکتریسیته اینترنتی با هزاران تماشا کننده و سکو جهانی بالا داشته باشد. اهمیت رعایت این نکات معمولی می توانید خریدی امن و بی دردسر داشته باشید.

در ده سال اخیر، دارای توجه به سرعت بالای خرید، شتاب بالای ارسال، هزینه کاهش و صرفه جویی از اتلاف وقت افراد به خرید کردن اینترنتی تمایل زیادی نشان داده‌اند البته نکته‌ای که همواره از شروع به دست آوردن و کارهای اینترنتی مطرح بود و افراد نسبت به آ ن نگرانی‌هایی داشتند «عدم وجود اعتماد» است.

به یاد داشته باشید که با دقت به دغدغه‌های اشخاص در دنیای کنونی، خرید اینترنتی در هر جایی از دنیا فرار و گریز ناپذیر است. از همین رو ملاحضات و نکته ها بالا از مهمترین مواقعی هست که می‌تواند به جهت اعتماد به یک فروشگاه اینترنتی به شما کمک نماید و دوراندیشی شما را نسبت به خطرات و مشکلات احتمالی آینده بالا چیره شود تا در غایت خرید اینترنتی فارغ از دغدغه‌ای را تجربه نمایید.

امیدواریم این مقاله توانسته باشد برای شما در خرید اینترنتی بهتر امداد کننده و راهنما باشد.

با تشکر

بسیار
آخرین مطالب