BBC راه اندازی جستجو برای ویدئو جدید دکلمه هنرمندان در مستند

BBC Radio 1Xtra و شبکه آسیا راه اندازی کرده اند کلمات برای اولین بار در کنار سی و هنر شامل زبان قوی جشنواره با

توسط NEWSCENTERALS در 10 خرداد 1399

BBC Radio 1Xtra و شبکه آسیا راه اندازی کرده اند کلمات برای اولین بار در کنار سی و هنر شامل زبان قوی جشنواره با هدف کشف بهترین نوظهور دکلمه هنرمندان از سراسر انگلستان است.

کار همراه با شعر سازمان در سراسر کشور کلمات طرح برای اولین بار است که به دنبال افرادی که پرشور در مورد دکلمه در هر فرم. از خواننده های رپ و MCs به شاعران و lyricists هر کسی که با علاقه در حال توسعه خود را دکلمه مهارت های اعمال می شود و از 29 مارس تا 19 ژوئن 2020.

در سال های گذشته شارت هنرمندان خواهد حضور در کارگاه های منطقه ای در فرد است. با توجه به طبیعت از وضعیت فعلی این طرح را یک دیجیتال تمرکز. نوشته کارگاه های آموزشی, مشاوره و نقد انجام خواهد شد با استفاده از ویدئو کنفرانس به شرکت و حمایت هنرمندان از سراسر بریتانیا است.

بی بی سی هنرهای بودجه استعداد توسعه طرح شده قبلی پشتیبانی از جورج شاعر Kojey رادیکال و Merky کتاب نویسنده جود Yawson. فینالیست شامل اشعیا هال که انجام شده در عرشه فوقانی کشتی در سال 2016 و همچنین Radio 1's Big Weekend در سال 2016. BBC Radio 1Xtra را یاسمین ایوانز و شبکه یاسر نیز دفاع و پشتیبانی این طرح در سال های گذشته.

یاسمین ایوانز می گوید: "من چیزی در مورد موسیقی من عشق است که وجود دارد بسیاری از لایه های آن است. کلمات برای اولین بار واقعا به من نشان داد که. مورد علاقه من لحظه ای بود که در سال 2019 وقتی که من رفتم برای کوچک صمیمی نمایشگاه از هنرمندانی که تا به حال کنار هم قرار دادن قطعات خود را در مورد تجربیات زندگی; بیش از یک دقیقه است و من کاملا دمیده, دور, من تو را دیدم برخی از با استعداد ترین افراد در انجام آن روز."

یاسر می گوید: "من واقعا هیجان زده در مورد کلمه اول بازگشت! در سال گذشته ما شاهد طیف متنوعی از جدید و قدرتمند دکلمه استعداد از سراسر کشور است. آینده متعلق به جوانان و شبکه و 1Xtra فوق العاده مهم است که آن را می آید به صدای جوان در بریتانیا امروز. من نمی توانم صبر کنید برای کشف استعداد های جدید و ارائه آنها را به یک پلت فرم به نمایش گذاشتن مهارت های خود را و جرقه مکالمات مهم."

انتخاب هنرمندان خواهد مربی شود و با حمایت بی بی سی و شبکه های منطقه ای شعر سازمان در سراسر انگلستان از جمله جوان, هویت, سیب & مارها و Neu! Reekie!.

علامت Strippel سر از برنامه های در 1Xtra & Khaliq میر سرپرست برنامه برای شبکه گفت: "1Xtra و شبکه دو پیشرو در انگلستان سیستم عامل برای ذهن جوان به اصیل خود را بیان تحول هویت و دائما در حال تغییر زندگی می کند. ما هیجان زده به هم دوباره برای کلمات برای اولین بار به ایجاد فضاهای جدید و فرصت های تازه صدای شکوفا می شود و شنیده می شود به خصوص در این زمان به چالش کشیدن"

Jonty Claypole مدیر BBC هنر گفت: "ظهور کلام در بریتانیا یکی از بزرگ فرهنگی داستان در قرن 21: پر از صداقت و نبوغ و زیبا اعمال خود بیان. کلمات اول می درخشد کانون توجه در برخی از بزرگترین از این هنرمندان و همچنین به عنوان فوق العاده سازمان که حمایت از آنها. در زمان اضطراری است مهم تر از همیشه به کسانی که صدای صحبت کردن حقیقت در مورد بریتانیا امروز ما در امواج رادیو و تلویزیون و سیستم عامل های دیجیتال."

سو رابرتز مدیر BBC هنر' شامل زبان قوی جشنواره می گوید: "در طول 3 سال گذشته بی بی سی هنر" شامل زبان قوی ساخته شده است یک نام برای خود را به عنوان یک جشنواره است که به یک پلت فرم برای ظهور استعداد در کنار تاسیس شاعران. CSL خوشحال است به کار دوباره با BBC Radio 1Xtra و شبکه آسیا به پیشنهاد یک گروه جدید از هنرمندان در حال ظهور این فرصت هیجان انگیز."

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه ورود و کامل شرایط و ضوابط بازدید از این کلمات اولین وب سایت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن