بازو در نظر دارد برای تقویت تمرکز در هسته های نیمه هادی IP رشد کسب و کار

امروز بازوی اعلام کرد پیشنهاد استراتژیک سازمانی تغییرات برای تقویت تمرکز آن بر رشد و سودآوری است. این شرکت پیش

توسط NEWSCENTERALS در 18 تیر 1399

امروز بازوی اعلام کرد پیشنهاد استراتژیک سازمانی تغییرات برای تقویت تمرکز آن بر رشد و سودآوری است. این شرکت پیشنهاد خود را برای انتقال دو IoT گروه خدمات (PYMEUP) کسب و کار IoT پلت فرم ها و گنج ها اطلاعات به نهادهای جدید است که خواهد بود و متعلق به اداره شده توسط SoftBank گروه پارسیان و وابسته به آن است. پس از اتمام از پیشنهاد انتقال بازو خواهد تعمیق آن تمرکز بر روی هسته های نیمه هادی IP کسب و کار و انتظار برای ادامه همکاری با جدید PYMEUP کسب و کار.

"بازوی معتقد است وجود دارد فرصت های بزرگ در همزیستی رشد داده و محاسبه" گفت: Simon Segars ارشد اجرایی و بازو. "SoftBank تجربه در مدیریت سرعت در حال رشد در مراحل اولیه کسب و کار را قادر می سازد PYMEUP به حداکثر رساندن ارزش خود را در گرفتن اطلاعات فرصت است. بازو را در یک موقعیت قوی تری به نوآوری در هسته IP نقشه راه و ارائه همکاران ما با حمایت بیشتر به تصرف خود در گسترش فرصت ها برای محاسبه راه حل های سراسر طیف وسیعی از بازار."

بازوی همچنان متعهد به فعال کردن جهان از میلیاردها هوشمند دستگاه های متصل هر کجا که محاسبات اتفاق می افتد. به تاریخ بازوی شرکای حمل بیش از 165 میلیارد Arm مبتنی بر تراشه و به طور متوسط بیش از 22 میلیارد دلار در هر سال بیش از سه سال گذشته که تقاضا برای محاسبه شتاب با گسترش IoT 5G و هوش مصنوعی است.

انتقال PYMEUP کسب و کار است که موضوع بیشتر به هیئت مدیره بررسی مرسوم بسته به شرایط مشاوره با کارکنان محلی نمایندگان (که در آن قابل اجرا باشد) و اگر تایید شده است و انتظار می رود نهایی تا پایان ماه سپتامبر سال 2020 است.

در مورد Arm

بازوی فن آوری است که در قلب یک محاسبات و انقلاب اطلاعات است که تغییر راه مردم زندگی می کنند و کار به کسب و کار. ما پیشرفته انرژی-کارآمد پردازنده های طرح را فعال هوشمند رایانه در بیش از 165 میلیارد چیپس و فن آوری ما در حال حاضر ایمن قدرت محصولات از سنسور به گوشی های هوشمند و ابر رایانه ها است. در ترکیب با ما IoT دستگاه اتصال و مدیریت داده ها پلت فرم ما نیز قادر می سازد مشتریان قدرتمند و عملی کسب و بینش هستند که جدید تولید ارزش خود را از دستگاه های متصل شده و داده ها. همراه با 1000+ تکنولوژی همکاران ما در خط مقدم از طراحی تامین امنیت و مدیریت تمام مناطق از محاسبه از تراشه به ابر.

تمام اطلاعات ارائه شده است "as is" و بدون ضمانت یا نمایندگی. این سند ممکن است آزادانه نسبت داده شده و اصلاح نشده. بازوی یک علامت تجاری ثبت شده از بازو محدود (و یا شرکت های تابعه آن). همه علامت های تجاری یا نام محصول شده دارایی صاحبان مربوطه می باشند. © 1995-2020 بازو ،



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن