COVID-19 همه گیر انشعابات ناوگان چشم انداز در دو نیروهای مخالف -

گودیر پالایش گودیر مجموع تحرک را برای دیدار با چالش های جدید از مارس سریع گسترش COVID-19 آغاز شده به شدت تاثیر

توسط NEWSCENTERALS در 20 اردیبهشت 1399

گودیر پالایش گودیر مجموع تحرک را برای دیدار با چالش های جدید

از مارس سریع گسترش COVID-19 آغاز شده به شدت تاثیر تمام صنایع در سراسر اروپا است. برخی از صنایع مجبور به سرعت بخشیدن به تولید به آدرس ناگهانی افزایش تقاضای صنایع دیگر رفت به عرضه کم سطح به عنوان آنها را دیدم تقاضا در بازار افت قابل توجهی به عنوان شرکت کاهش فعالیت های خود را برای محدود کردن گسترش بیشتر ویروس.

'نگهداری صنایع مختلف ناوگان مدیران تا به حال به تغییر عملیات روزانه خود را در یک دوره بسیار کوتاه از زمان. بسته به فعالیت های هسته ای از ناوگان ما شاهد بسیار به سرعت دو نیروهای مخالف در حال توسعه در سراسر ناوگان چشم انداز است.' می گوید: Grégory Boucharlat معاون رئیس جمهور تجاری اروپا است. 'ما دیدن تعدادی از ناوگان بزرگ ما را از مشتریان در حال اجرا اضافه کاری برای ارائه کالاهای ضروری مانند مواد غذایی و پزشکی و شیمیایی تامین و برای آنها آپ تایم و در دسترس بودن درایور ها حتی مهم تر از قبل است. از سوی دیگر ناوگان بودن بخش مهمی در زنجیره تامین خودرو و یا مواد صنعتی باید تعداد زیادی از خودروهای پارک شده در حیاط خود را به دلیل تعطیلی کارخانه.'

در این مایع, محیط, حمل و نقل و تدارکات شرکت ها و همچنین به عنوان تامین کنندگان خود را در حال مواجهه با چالش های جدید و فرصت ها. برای حمایت از, در حال تحول نیازهای مشتریان خود را در طول این زمان به چالش کشیدن گودیر است سفارشی خود را به صورت end-to-end ناوگان ارائه گودیر مجموع تحرک و حتی بیشتر با خدمات داوطلبانه بسته است.

برای از بین بردن برخی از حجم کار بسیار شلوغ ناوگان مدیران این روز اختصاص داده شده فعال تیم خدمات اختصاص داده شده به مدیریت تایر هشدار از طرف آنها. هر زمان که یک وسیله نقلیه در این زمینه مجهز گودیر تایر فشار سیستم مانیتورینگ می فرستد سریع نشت متوسط و یا پایین فشار تایر سیگنال خدمات تیم به سرعت تجزیه و تحلیل وضعیت و رفع بالقوه تایر مسائل و حتی قبل از آنها رخ می دهد. بر اساس گسترده سیستم های اطلاعات مدیریت توسط گودیر تیم یک دید کامل در حالت آماده باش, تاریخچه تخصص برای ارزیابی درجه ای از این موضوع در حال حاضر و قادر به تعیین محل خودرو. در مورد کمک مورد نیاز است در این نزدیکی هست ارائه دهنده خدمات به شما کمک راننده برای حل این موضوع به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است. برای تضمین سریع کمک زمان پاسخ صور سازنده است نظارت روزانه در دسترس بودن آن ServiceLine24H تکنسین های برای اطمینان از عملیاتی مشتریان می توانید از حمایت آنها نیاز به در سراسر اروپا و در 24 ساعت شبانه روز و هفت روز هفته است. به حلقه مدیریت ناوگان خواهد شد به اطلاع کامیون است و در حال اجرا دوباره تا بعد از تحویل.

آپ تایم بسیار مهم است در زمان های دشوار است. شرکت های حمل و نقل باید قادر به تکیه بر وسایل نقلیه خود و شرکای خود را به نگه داشتن در حال حرکت کالاهای ضروری از A به b با وجود محدودیت های عملیاتی با توجه به حبس اقدامات گودیر موفق به ادامه خدمات خود را به ناوگان مشتریان برای شرایط اضطراری با کمک TruckForce شبکه در سراسر اروپا است. در آلمان, F. + H. Dreikluft Reifenhandel GmbH در اپینگن یکی از بیش از 2000 پان اروپایی TruckForce ارائه دهندگان خدمات و خارج از غرفه را برای مشتریان خود به برتری. "ما به معنای واقعی کلمه درایو مایل اضافی برای حمایت از رانندگان کامیون در این زمان به چالش کشیدن. ما همراه واحد کار روز و شب و 7روز در هفته برای کمک به ناوگان ارائه کالاهای ضروری. می گوید: "گرهارد Dreikluft, مالک و مدیر. "ما تا به حال یک مورد خاص که در آن ما را از 240 متر بازگشت برای کمک به شکست یک نسبت کم درایو تایر بر روی یک کامیون لود شده. تماس در آمد از طریق گودیر Serviceline 24h در 9:44 pm. یک گودیر KMAX D GEN-2 اندازه 315/45 R 22.5 در سهام و تکنسین های ما بلافاصله جاده به کمک کامیون 120 متر دور. مدت کوتاهی پس از نیمه شب کامیون بود و در حال اجرا دوباره به آن بعد از تحویل و رضایت مشتری است."

برای مشتریان است که تا به حال به طور موقت محدود کردن و یا متوقف کردن ناوگان خود را فعالیت گودیر ارائه ابزارهای عملی برای انجام ناوگان چک و همچنین توصیه به رانندگان در مورد نحوه بررسی لاستیک خودرو خود را قبل از شروع عملیات.

"واقعیت داشتن تعداد زیادی از کامیون ها و تریلر پارک شده را برای چند هفته برگ های اتاق را برای گسترده خودرو و مواد چک پیشگیرانه انجام فعالیت های تعمیر و نگهداری و نصب تجهیزات جدید توسط مشتری". continues Boucharlat. "به عنوان یک اثر ما نیز شاهد افزایش تقاضا و علاقه مشتریان به نصب گودیر سیستم های مانیتورینگ فشار تایر در طول این دوره به عنوان ناوگان دیدن بیشتر و بیشتر ارزش افزوده پیشگیرانه تایر تعمیر و نگهداری".



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن