10 شیوع ابولا در جمهوری دموکراتیک کنگو اعلام کرد بیش; هوشیاری در برابر شعله ور شدن یو پی اس و پشتیبانی از بازماندگان باید ادامه

امروز نشانه پایان 10 شیوع بیماری ویروس ابولا در جمهوری دموکراتیک کنگو (DRC). این طولانی و پیچیده و دشوار شیوع

توسط NEWSCENTERALS در 8 تیر 1399

امروز نشانه پایان 10 شیوع بیماری ویروس ابولا در جمهوری دموکراتیک کنگو (DRC). این طولانی و پیچیده و دشوار شیوع بوده است غلبه با توجه به رهبری و تعهد دولت جمهوری دموکراتیک کنگو با حمایت سازمان بهداشت جهانی (WHO) در بسیاری از همکاران اهدا کنندگان و مهمتر از همه تلاش های جوامع آسیب دیده توسط ویروس.

که تبریک به همه کسانی که در این دشوار و اغلب خطرناک کار مورد نیاز برای پایان دادن به شیوع اما تاکید می کند نیاز به هوشیاری. در ادامه برای حمایت از بازماندگان و حفظ قوی نظارت و پاسخ سیستم به منظور حاوی پتانسیل شعله ور شدن یو پی اس بسیار مهم است در این ماه آمده است.

"شیوع بیماری در زمان خیلی از همه ما به خصوص از مردم کنگو اما ما از آن بیرون آمد با درس های ارزشمند و ابزار ارزشمند. جهان در حال حاضر بهتر-مجهز به پاسخ به ابولا. یک واکسن مجوز شده است و درمان موثر شناخته شده" گفت که مدیر کل Dr Tedros Adhanom Ghebreyesus.

"ما باید جشن این لحظه اما ما باید مقاومت در برابر خوشنودی است. ویروس ها را می شکند. در نهایت بهترین دفاع در برابر هر گونه شیوع این است که سرمایه گذاری در یک قوی تر سیستم بهداشت و درمان به عنوان پایه و اساس برای جهانی بهداشت تحت پوشش."

شیوع این بیماری اعلام کرد در شمال کیوو در 1 اوت سال 2018 شد دومین در جهان و به خصوص به چالش کشیدن آن را به عنوان محل فعال جنگ منطقه. وجود دارد 3470 موارد 2287 مرگ و میر و 1171 بازماندگان.

رهبری جمهوری دموکراتیک کنگو دولت و وزارت بهداشت و با حمایت چه کسانی و همکاران بیش از 22-ماه پاسخ درگیر آموزش هزاران نفر از کارگران بهداشت, ثبت نام 250 000 مخاطبین تست 220 000 نمونه ارائه بیماران با دسترسی عادلانه به پیشرفته درمان واکسیناسیون بیش از 303 000 مردم بسیار موثر rVSV-ZEBOV-GP واکسن و ارائه مراقبت برای همه بازماندگان پس از بهبودی خود را.

پاسخ توسط آمار نامزدی و رهبری جوامع آسیب دیده. با تشکر برای تلاش های خود را در این شیوع نمی گسترش در سطح جهان است. بیش از 16 000 محلی در خط مقدم پاسخ کار در کنار بیش از 1500 نفر مستقر توسط چه کسی. پشتیبانی از اهدا کنندگان ضروری بود به عنوان کار سازمان ملل متحد شریک سازمان های ملی و بین المللی سازمان های غیر دولتی پژوهش و شبکه همکاران مستقر طریق شیوع جهانی هشدار و پاسخ شبکه. کار سخت برای ایجاد آمادگی و ظرفیت در کشورهای همسایه نیز محدود خطر شیوع این بیماری در حال گسترش است.

کار خود ادامه خواهد داد برای ساخت در سود ساخته شده در این پاسخ را به آدرس دیگر چالش های بهداشت از جمله سرخک و COVID-19.

"در طول تقریبا دو سال با ما جنگیدند ویروس ابولا که و همکاران کمک به تقویت ظرفیت های محلی و مقامات بهداشتی به مدیریت شیوع گفت:" دکتر Matshidiso Moeti که مدیر منطقه ای برای آفریقا است.

"کنگو در حال حاضر بهتر و دقیق تر و سریع تر در پاسخ به ابولا و این یک میراث پایدار است که حمایت از پاسخ به COVID-19 و دیگر شیوع است."

به عنوان کشور در سراسر جهان صورت COVID-19 همه گیر از ابولا در جمهوری دموکراتیک کنگو پاسخ فراهم می کند و درس های ارزشمند. بسیاری از بهداشت عمومی اقدامات است که موفق شده اند در متوقف کردن ابولا هستند همان اقدامات است که در حال حاضر ضروری برای توقف COVID-19: پیدا کردن, جداسازی, تست و مراقبت برای هر مورد و بی امان تماس با ردیابی.

در جمهوری دموکراتیک کنگو, جامعه کارگران با ارائه آموزش ها و گوشی های هوشمند برنامه جمع آوری داده ها است که آنها را قادر به ردیابی تماس ها و گزارش در زمان واقعی به جای پر کردن دشوار مقاله گزارش. حتی زمانی که خشونت قفل شده شهرستانها جامعه کارگران بسیاری از آنها محلی زنان ادامه داد: برای پیگیری و ردیابی تماس ها با استفاده از نرم افزار چیزی است که بسیار مهم بود برای پایان دادن به شیوع این.

در حالی که این 10 شیوع در جمهوری دموکراتیک کنگو به پایان رسیده است, مبارزه با ابولا همچنان ادامه دارد. در تاریخ 1 ژوئن سال 2020 هفت مورد ابتلا به ابولا گزارش شده در مبندکا شهرستان و همسایه Bikoro سلامت منطقه در Equateur استان و یک 11th شیوع اعلام شد. که حمایت از دولت به رهبری پاسخ با بیش از 50 پرسنل در حال حاضر مستقر و بیش از 5000 واکسن در حال حاضر در حال اجرا.

که سلام هزاران قهرمانانه پاسخ که همواره یکی از خطرناک ترین ویروس ها در یکی از بی ثبات ترین مناطق. برخی از کارگران بهداشت و درمان از جمله که کارشناسان پرداخت قیمت نهایی و زندگی خود را قربانی به ابولا پاسخ.

-------

که با تشکر از اهدا کنندگان که ارائه کمک های مالی به کسانی که به ابولا پاسخ تحت استراتژیک پاسخ برنامه:

 بانک توسعه آفریقا, بیل و ملیندا گیتس, کانادا, چین, دانمارک, اکو, کمیسیون اروپا/DEVCO, Gavi, the Vaccine Alliance, آلمان, ایرلند, ایتالیا, لوکزامبورگ, نروژ, پل آلن, بنیاد, جمهوری کره, سوئد, سوئیس, سوزان T بافت پایه انگلستان DFID سازمان ملل متحد سرف, USAID/OFDA آمریکا CDC ولکام تراست, بانک جهانی, بانک جهانی همه گیر اضطراری تامین مالی تسهیلات.

چندین اهدا کنندگان و همچنین ارائه کمک های مالی به این که صندوق های احتمالی برای موارد اضطراری در به رسمیت شناختن نقش مهم این صندوق در بازی های برگزار شده است در پاسخ به شیوع بیماری ابولا.

آخرین مطالب