'Avatar: The Last Airbender' یک شاهکار بی انتها

به عنوان بسیاری از ما در حل و فصل برای یک آخر هفته طولانی پناه در محل پوشش کافی رژه از حواس او را پرت خواهد بو

توسط NEWSCENTERALS در 5 خرداد 1399

به عنوان بسیاری از ما در حل و فصل برای یک آخر هفته طولانی پناه در محل پوشش کافی رژه از حواس او را پرت خواهد بود پارامونت—زوم تماس پازل به چالش کشیدن و احتمالا برخی از خوب در تلویزیون و فیلم به شراب خواری. اگر شما نمی کردم که یکی از آخرین طبقه بندی شده اند و در عین حال من اما یکی فروتن پیشنهاد—آواتار: آخرین Airbender.

اکثر وای به خصوص کسانی که در کمی جوانتر طرف به احتمال زیاد به یاد داشته باشید این Nickelodeon سری به خوبی از اصل آن اجرا شود. آن بود و همچنان یکی از با نفوذ ترین بچه ها را نشان می دهد تا کنون ایجاد شده است—اما آن را نیز پیشگامانه در حق خود و تمایز است که به دست آورده آن را به یک محل در گسترده تر تلویزیون های کانن. (شاید به همین دلیل است که این هفته بیشتر به تماشای نشان می دهد در Netflix بکشد پس از آن جریان اولین on May 15.) برای بینندگان در تمام سنین, آن, آوردن و احساسی پاداش دیده بان—به خصوص در حال حاضر که این همه در دسترس است به شراب خواری.

در آن صورت آواتار'ثانیه قضیه ساده است; در واقع نشان می دهد مقدمه خلاصه آن را در چند جمله: "آب و خاک و آتش و هوا. چندی پیش چهار کشور زندگی می کردند با هم در هماهنگی. سپس همه چیز را تغییر زمانی که آتش ملت حمله کردند. تنها آواتار استاد تمام چهار عنصر می تواند آنها را متوقف کند." نشان می دهد جهان داستانی امکانات عنصری جوامع از جمله شمال و جنوب آب قبایل رهبانی هوا عشایر پادشاهی زمین و به عنوان مقدمه اشاره, آتش ملت است. آن شخصیت مرکزی شامپانی 12 ساله airbender به نام Aang باید افزایش یابد به چالش قهرمانانه تحقق سرنوشت خود را به عنوان آواتار با کمک از دوستان خود—از جمله Katara و Sokka از قبیله آب جنوبی.

آواتار: آخرین Airbender برنده جایزه پی بادی در سال 2009 به یک دلیل—سری هرگز صحبت کردن به آن جوان مخاطب به جای حرکت همه پیچیدگی و تراژدی از دنیای واقعی به یک داستانی قلمرو که در آن یک پسر می تواند سوار در اطراف در یک پرواز گاومیش کوهان دار امریکایی. آن تلون مزاج ارائه یک سطح از ایمنی خود را برای مخاطبان جوان به دست بگریبان شدن با اخلاقی خاکستری مناطق تم از خود گذشتگی و وحشتناک آسیب و فساد و جنگ. یکی از بزرگترین میراث های باقی مانده رستگاری قوس از آن اولین تبه زخم firebender شاهزاده Zuko.

چه باقی می ماند و حیرت انگیز در مورد این سری است که فقط چگونه بسیاری از تم ها در آن ارائه شده آن مخاطبان جوان. Katara توانمند, صریح, waterbender با تحمل تبعیض جنسی—اما فراتر از این سری نیز اجازه می دهد تا او و دیگر شخصیت های زن این فضا به طور ناقص. در این جهان زنان را می توان قهرمانان و همه چیز را در میان. معلول شخصیت های مانند نابینایان earthbender Toph و چرخدار-گلایدر سواری تئو تحت درمان قرار گرفتند و با وقار حرکت روایت رو به جلو و آینده به نجات بسیاری از بدون هیچ گونه مدارا و ترحم است که هنوز هم سایه افکنده بسیاری از مدرن بزرگسالان درمان است.

سازندگان Michael Dante DiMartino و Bryan Konietzko نیز کار کرده و زحمت به نشان دادن و مرجع آسیایی فرهنگ با احترام. هر ملت را خم تکنيک خاص را در هنرهای رزمی سنتی. DiMartino و Konietzko حتی مشورت رسانه های اکشن شبکه ای برای آمریکایی های آسیایی تبار معاون رئیس جمهور ادوین زین در مورد مسائل از جمله costuming و هنر ،

بیش از هر چیزی آنچه که باقی می ماند و فراموش نشدنی در مورد آواتار و آن حماسه دامنه. داستان آن دهانه قرن تراورس کل جهان, تاریخ سیاسی در حالی که ارائه آن را با یک سطح از شخصی جزئیات است که باعث می شود آن را هر دو قابل فهم و آوردن حتی برای بینندگان بیش از حد جوان را به طور کامل درک واقعی آن-زندگی تشابه. و آن همه از این در حالی که ارائه برخی از تلویزیون در حال اجرا بهترین جوک ها. بنابراین یک بار دیگر من می گویم به binging—و در حالی که شما انجام این کار, پور یکی که ضعیف و تاسف کلم تاجر است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب