15 ساله از حومه Led 'بد نابغه های کامپیوتر' در $24M Cryptocurrency دزدی: دعوی در دادگاه

قدرتمند cryptocurrency سرمایه گذار تحت پیگرد نیویورک دبیرستان ارشد که او مدعی رهبری یک "باند دیجیتال راهزنان"

توسط NEWSCENTERALS در 19 اردیبهشت 1399

قدرتمند cryptocurrency سرمایه گذار تحت پیگرد نیویورک دبیرستان ارشد که او مدعی رهبری یک "باند دیجیتال راهزنان" به سرقت نزدیک به 24 میلیون دلار در چند cryptocurrencies از او در 2015.

مایکل Terpin بنیانگذار و مدیر ارشد اجرایی از تبدیل گروه ثبت شکایت علیه الیس Pinsky در دادگاه فدرال در سفید دشت نیویورک در روز پنج شنبه در حال حاضر که Pinsky 18 سال است.

در شکایت Terpin ادعا می کند که Pinsky به نظر می رسد مانند "یک" all-American boy,'" اما در واقعیت حومه شهرستان Westchester, نوجوانان توسط یک "بد نابغه کامپیوتر" که منجر به "باند دیجیتال راهزنان" در "پیچیده جرایم ولگردی و قانونی شکنی" در سال 2018 زمانی که Pinsky بود فقط 15.

Terpin است تحت پیگرد Pinsky و 20 co-توطئه گران که نام برده شده در این مورد به عنوان "20 جان می کند" برای $71.4 میلیون خسارت با توجه به آمار و ارقام در اسناد قانونی است. "Pinsky و دیگر گروه ها در واقع شر نابغه های کامپیوتر با sociopathic صفات که heartlessly خراب خود را قربانیان بی گناه زندگی و gleefully خود را به رخ کشیدن چند دلار heists," Terpin نوشت: در شکایت پنج شنبه.

خبری بلومبرگ تلاش ناموفق برای رسیدن به Pinsky که ندارد یک وکیل ذکر شده در شکایت.

در شکایت Terpin متهم Pinksy از سرقت داده ها از او و دیگران با ضربه زدن به گوشی های هوشمند خود را از طریق "سیم سواپ" و پس از آن دسترسی به حساب های آنلاین با فریب حامل تلفن همراه به انتقال قربانی شماره تلفن و اطلاعات. Terpin مدعی جرم نقض فدرال racketeering و کامپیوتر -raud قوانین.

Terpin نیز تحت پیگرد AT&T Mobility در لس آنجلس برای $240 میلیون دلار بود که Pinsky تلفن حامل در زمان ادعایی نرم رخ داده است. AT&T در زمینه تلاش برای اخراج این مورد بر اساس کاربر-توافق غرامت خبرگزاری بلومبرگ گزارش.

Terpin برنده مربوط به دادرسی مدنی از $75.8 میلیون در ماه مه سال 2019 در برابر دیپلم Pinsky به نام نیکلاس Truglia که رو جنایی نرم اتهامات در هر دو ایالت کالیفرنیا و نیویورک.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب