جارد کوشنر غیر صریح وقتی پرسیده شد که اگر 2020 انتخابات می تواند به تاخیر افتاد

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن son-in-law, Jared کوشنر روز سه شنبه حاضر به ارتکاب به این بیماری همه گ

توسط NEWSCENTERALS در 24 اردیبهشت 1399

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن son-in-law, Jared کوشنر روز سه شنبه حاضر به ارتکاب به این بیماری همه گیر-محاصره ایالات متحده برگزاری 2020 انتخابات ریاست جمهوری در آن تعیین شده روز نوامبر 3.

کوشنر که پدر در قانون را تصویب امتیاز شده است انتهایی presumptive دموکراتیک نامزد جو بایدن در میان COVID-19 همه گیر است که تا کنون به کشته شدن بیش از 82,000 آمریکایی مطرح شده امکان یک مغلوب ساختن پیشی جستن-هماهنگ تاخیر در پاسخ به زمان مجله کاخ سفید خبرنگار برایان بنت.

بنت خواسته در طول زندگی جریان مصاحبه: "هیچ گونه سناریو از جمله دوم شیوع در پاییز که در آن انتخابات منتقل شده است در ماه نوامبر گذشته 3rd?"

"این بیش از حد در آینده به" کوشنر پاسخ داد. "چیزی که من اطلاع دارم در حال حاضر آن را نه تصمیم من را. من مطمئن هستم که من متعهد می تواند یک راه یا دیگری. اما در حال حاضر این طرح است."

او بعدها سعی در توضیح اظهارات خود به نیویورک تایمزگفت: "من نه بودم و نه هستم من آگاه از هر گونه بحث در مورد تلاش برای تغییر تاریخ انتخابات ریاست جمهوری."

کوشنر در پاسخ اجازه می دهد برای امکان تاخیر صدا مانند یک مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین محاکمه بالون راه اندازی شد در روز سه شنبه قسط Time100 بحث سری. به نظر می رسید به بی اعتنایی به احکام قانون اساسی است که تنها ایالات متحده و کنگره نیست, رئیس جمهور قدرت به تاخیر انداختن انتخابات ریاست جمهوری با توجه به مرکز ملی قانون اساسی.

"بر خلاف عمل برخی از ایالت ها اجازه می دهد که فرماندار برای به تعویق انداختن انتخابات در شرایط اضطراری و نه قانون اساسی و نه کنگره فراهم می کند هر گونه مشابه قدرت را به رئیس جمهور یا دیگر مقامات فدرال برای تغییر این تاریخ در خارج از کنگره را به طور منظم روند قانونگذاری" می خواند مقاله ای در مرکز این وب سایت به نقل از یک گزارش از سرویس پژوهشی کنگره. "انتخابات ریاست جمهوری تاریخ هرگز تغییر در پاسخ به شرایط اضطراری است."

توضیح در پاسخ کوشنر به نظر می رسید گفت که تاریخ انتخابات بستگی دارد مغلوب ساختن پیشی جستن دولت را موفقیت در مبارزه با کشنده coronavirus شیوع پرتاب شده است که بیش از 30 میلیون آمریکایی از کار منفجر شد کسری بودجه فدرال به شدت افسرده بازار سهام و با توجه به رای گیری عمومی به طور جدی آسیب دیده و تهمت انتخابات چشم انداز.

"امیدوارم—در زمان ما به ماه سپتامبر یا اکتبر یا نوامبر ما انجام داده ایم به اندازه کافی با تست و همه چیز متفاوت ما در حال تلاش برای انجام, برای جلوگیری از شیوع این قدر که ما را تعطیل دوباره" کوشنر گفت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن