فاکس نیوز لنگر Debunks مغلوب ساختن پیشی جستن '99% کاملا بی ضرر' COVID ادعا

فاکس نیوز لنگر نیل Cavuto روز دوشنبه رد جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن غلط ادعا می کنند که 99 درصد آمریکا

توسط NEWSCENTERALS در 17 تیر 1399

فاکس نیوز لنگر نیل Cavuto روز دوشنبه رد جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن غلط ادعا می کنند که 99 درصد آمریکا را تایید کرد coronavirus موارد "کاملا بی ضرر" شمارش کردن تعداد آمار را به اطلاع بینندگان فاکس در مورد چگونه خطرناک این ویروس است.

در طول روز استقلال اظهارات رئیس جمهور عنوان شدت بیماری است که در حال حاضر ادعا کرد بیش از 130,000 آمریکا زندگی می کند و ادعا بدون هیچ گونه شواهد است که از میلیون ها نفر از آمریکایی COVID-19 مواردی که شناسایی شده اند "99 درصد" از آنها "کاملا بی ضرر است."

صحبت با دکتر Qanta Ahmed درباره یک مطالعه اخیر نشان coronavirus در حال حاضر هوابرد و معطل می تواند در داخل خانه Cavuto—که به طور منظم کشیده رئيس جمهور است خشم خود را بیش از بحرانی پوشش—استفاده از پایه ریاضی به کم ارزش کردن تهمت های اخیر ادعا می کنند.

"شما می دانید, دکتر, رئیس جمهور که گفته بود حتی با خوشه در موارد 99 درصد از موارد 'کاملا بی ضرر,'" کهنه فاکس لنگر گفت. "در حال حاضر من پزشک نیستم اما من می دانم کمی در مورد ریاضی."

"بنابراین من به دنبال به 2.7 میلیون نفر در حال حاضر و پنج درصد مرگ و میر مرتبط با آن" او ادامه داد. "بستری شدن در بیمارستان و نزدیک به 10 درصد رای. و بستری نرخ برای کسانی که با مسائل تنفسی در حدود 9 درصد است. خط پایین من نمی آیند تا با 99 درصد از موارد کاملا بی ضرر است. چه در مورد شما؟"

احمد توافق با Cavuto اضافه کرد که "او را متفاوت از رئیس جمهور که" و اشاره کرد که "خطر عظیم" برای کسانی که با بیماریهای همراه مانند دیابت و چاقی است. او همچنین در ادامه به اشاره است که بسیاری از کسانی که زنده ماندن این بیماری خواهد شد در سمت چپ دراز مدت آسیب ریه.

Cavuto تعجب با صدای بلند اگر تهمت بود به مردم یک "احساس امنیت کاذب" و اضافه کرد که او مطمئن بود که رئیس جمهور قصد. احمد پاسخ داد که "او نمی خواهد جای کل بار" در مغلوب ساختن پیشی جستن و اشاره کرد که بسیاری از مردم به شک و تردید در مورد این بیماری همه گیر.

"اما ما در حال حاضر به عنوان یک ملت ما دنباله تقریبا تمام دنیا در تلاش های ما برای مبارزه با این ویروس," او اضافه شده است. "از آنجا که ما عمل کرده اند که ما واقعا هستند که یک فدراسیون که در آن دولت بسیار قوی هستند. اگر ما تا به حال یک واحد پاسخ بسیاری از این ویروس شده اند که پشت سر ما در حال حاضر. و بنابراین ما هیچ وقت به هدر برای حمایت از این کشورهای دیگر است."

حتی اعضای خود رئیس جمهور دولت نمی تواند به ارمغان بیاورد خود را به دفاع از خود ادعا می کند که این ویروس است که اساسا بی ضرر است. ظاهر یکشنبه در سی ان ان دولت از اتحادیهFDA کمیسر Stephen هان حاضر به بازگشت رئيس جمهور در سخنان و گفت او نمی خواهد "به چه کسی حق است و چه کسی اشتباه است" در حالی که تاکید بر این که این کشور "کاملا باید این را جدی بگیرد."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن