$4.7 میلیون دلار کمک مالی از اریک & وندی اشمیت به NPR مشترک روزنامه نگاری شبکه

NPR اعلام کرد امروز آن را دریافت $4.7 میلیون دلار کمک مالی از خیرین اریک و وندی اشمیت به همکاری روزنامه نگاری

توسط NEWSCENTERALS در 31 اردیبهشت 1399

NPR اعلام کرد امروز آن را دریافت $4.7 میلیون دلار کمک مالی از خیرین اریک و وندی اشمیت به همکاری روزنامه نگاری شبکه ای برای ایجاد دو منطقه ای اتاق های خبر-یکی در کالیفرنیا و میانه hub اتصال عضو ایستگاه در میسوری کانزاس, آیووا و نبراسکا--است که افزایش پوشش محلی در سراسر ایالات متحده به خصوص در جوامع محروم و گسترش خواهد گزارش های تحقیقی ظرفیت.

این دو منطقه ای اتاق های خبر را قادر عمومی ایستگاه های رادیویی در ایالات متحده آنها را در خدمت به هماهنگی و گسترش خود را محلی و منطقه ای گزارش و نیز ارائه محتوا به ملی, اخبار, برنامه ها و سیستم عامل های دیجیتال.

"حالا بیشتر از همیشه به ما بستگی دارد روزنامه نگاری با کیفیت بالا برای به موقع و اطلاعات حیاتی" گفت: وندی اشمیت. "اخبار محلی بسیار مهم است و با بسیاری از اتاق های خبر در کاهش, ما نیاز به سرمایه گذاری در تقویت گزارش منابع از منابع قابل اعتماد مانند رادیو عمومی. این منطقه ای, اخبار مراکز نه تنها به افزایش محلی گزارش از مسائل مهم آنها نیز بالا بردن صداهای متنوع و دیدگاه های منطقه ای و ملی داستان است."

کالیفرنیا منطقه ای newsroom در ماه فوریه اعلام شد با استخدام سردبیر جوآن گریفیث. عمومی رادیو همکاری خواهد بود به رهبری KQED در سان فرانسیسکو و شامل لنگر ایستگاه KPBS در سن دیگو CapRadio در ساکرامنتو KPCC/LAist و KCRW در جنوب کالیفرنیا و NPR به عنوان ایالت newsroom ملی شریک است. کالیفرنیا newsroom خدمت همه 17 ایستگاه های رادیویی در سراسر کشور که پخش در 50 شهرستانها.

همه 25 عمومی ایستگاه های رادیویی در کانزاس میسوری, آیووا و نبراسکا در خدمت برخی از 63 شهرستانها دسترسی به محتوای تولید شده توسط میانه منطقه ای newsroom خواهد شد که رهبری بزرگترین رسانه های عمومی ایستگاه در منطقه--KCUR در کانزاس, شهرستان St. Louis عمومی رادیو آیووا, عمومی رادیو و شبکه در نبراسکا--با NPR به عنوان ملی شریک است.

اعطای اضافه خواهد شد تحقیقی واحد در کالیفرنیا و غرب را قادر می سازد منطقه ای اتاق های خبر به ارائه عمیق تر پوشش موضوعاتی مانند دولت مسئوليت عدالت کیفری محیط زیست, بهداشت و درمان روستایی و توسعه اقتصادی است. منطقه ای مراکز نیز اهرم های موجود گزارش منابع با هماهنگی پوشش اخبار و انتخابات در سراسر ایالت اخبار تیم.

"این هدیه سخاوتمندانه اجازه خواهد داد که غرب و کالیفرنیا منطقه ای اتاق های خبر به تمرکز بر روی گزارش های تحقیقی که بسیار ضروری است به اطلاع شهروندان و دموکراسی است. همچنین این نوع از روزنامه نگاری است که فرسایش در سطح محلی به عنوان روزنامه مقیاس" گفت: نانسی بارنز NPR SVP برای اخبار و سرمقاله مدیر. "برای پرداختن به این چالش این اتاق های خبر استخدام تیم کوچکی از روزنامه نگاران کاوشگر که کار با ایستگاه خبرنگاران در خدمات عمومی تحقیقات—داستان که در معرض فساد آشکار مخاطرات بهداشتی و نور را به اطلاعات دیگر را که حق می دانم."

کالیفرنیا news hub دوم منطقه ای با همکاری عمومی محلی ایستگاه های رادیویی به عنوان بخشی از NPR مشترک روزنامه نگاری شبکه ای. اولین تگزاس Newsroom ایجاد شده در سپتامبر گذشته و در حال حاضر تولید شش live ایالت خبری و هر روز هفته که در قرعه کشی محتوا از ایستگاه های رادیویی در سراسر تگزاس. مدت کوتاهی پس از کالیفرنیا news hub اعلام شد, رسانه های عمومی و ایستگاه های در آلاباما می سی سی پی و لوئیزیانا پیوست و با هم به راه اندازی حوزه خلیج فارس newsroom. غرب hub چهارم منطقه ای newsroom با بیشتر در کار می کند. بودجه اضافی برای کالیفرنیا و میانه هاب is provided by NPR شرکت برای پخش عمومی و KQED.

در مورد اریک و وندی اشمیت

اریک و وندی اشمیت فعال شده است خیر از سال 2006 زمانی که آنها شروع به اشمیت بنیاد خانواده برای رسیدگی به بحران جهانی تغییر آب و هوا از طریق کمک های مالی و تاثیر سرمایه گذاری در انرژی های تجدید پذیر و پایدار, کشاورزی, حقوق بشر و دریایی فن آوری است. آنها همچنین تاسیس اشمیت اقیانوس موسسه برای پیشبرد تحقیقات اقیانوس شناسی از طریق توسعه فن آوری های نوآورانه. موسسه عمل تنها در طول سال seagoing بشردوستانه پژوهش های کشتی در جهان است. اخیرا, زن و شوهر تاسیس اشمیت آتی بشردوستانه ابتکار است که در می یابد استثنایی مردم و کمک می کند تا آنها را بیشتر برای دیگران هم. اریک اشمیت led گوگل به عنوان مدیر عامل برای یک دهه و به عنوان رئیس اجرایی برای چهار سال است. او همچنین به عنوان رئیس اجرایی از حروف الفبا برای سه سال به عنوان مشاور فنی. وندی اشمیت مشغول به کار در بازاریابی ارتباطات در دره سیلیکون و پس از آن آغاز شده و به زد و مسکونی طراحی داخلی کسب و کار برای 16 سال قبل از تبدیل به انسان دوستی. او باعث شده است که اشمیت بنیاد خانواده به عنوان رئيس جمهور خود را از سال 2006.

در مورد NPR

NPR دقیق گزارش و بینظیر داستان سرایی ارتباط با میلیون ها نفر از آمریکایی ها هر روز در هوا, آنلاین و در فرد. NPR تلاش برای ایجاد یک اطلاع عمومی — یک به چالش کشیده و شما به ارمغان می آورد با یک درک عمیق تر و قدردانی از حوادث و ایده ها و فرهنگ ها است. با یک شبکه در سراسر کشور از برنده جایزه روزنامه نگاران و 17 بین المللی, دفاتر, NPR و عضو آن ایستگاه هرگز دور از جایی که داستان در حال وقوع است. شنوندگان می توانید NPR توسط تنظیم در محلی خود را عضو ایستگاه (npr.org/stations و در حال حاضر آن را آسان برای گوش دادن به داستان ما در هوشمند بلندگو دستگاه. درخواست خود را هوشمند بلندگو به "بازی NPR" و شما خواهید بود به گوش های محلی خود را عضو ایستگاه جریان زندگی می کنند. بلندگوی خود را همچنین می توانید دسترسی به NPR, پادکست, NPR One, اخبار NPR در حال حاضر و بصری خبر در دسترس است برای به نمایش در بلندگو. دریافت اطلاعات بیشتر در npr.org/about و پس NPR اضافی در Facebook, Twitter و Instagram.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب