فردا میزبان, Kayleigh McEnany می گویند آن را هنوز هم "50-50" اگر خبرنگار به نام او 'B*tch'

ساعت پس از جدا شده های صوتی و کاخ سفید خود متن نشان داد که کاخ سفید خبرنگار هدف نیست یک بی حرمتی لکه دار کردن

توسط NEWSCENTERALS در 1 مرداد 1399

ساعت پس از جدا شده های صوتی و کاخ سفید خود متن نشان داد که کاخ سفید خبرنگار هدف نیست یک بی حرمتی لکه دار کردن در کاخ سفید وزیر مطبوعات Kayleigh McEnany فاکس نیوز, میزبان Tucker Carlson و Sean Hannity و McEnany خودش پیشنهاد موضوع هنوز در شک و نه "کاملا روشن است."

در طول روز سه شنبه در کاخ سفید نشست خبری Al Jazeera English خبرنگار کیمبرلی Halkett گرفتار شد در یک میکروفن کننده تلافی سریع بعد از McEnany دست تکان داد او تلاش یک سؤال دیگر بپرسید. بخشی از محافظه کار توییتر بلافاصله به این نتیجه رسیدند او به نام دبیر مطبوعاتی یک "دروغ گفتن سگ ماده" باعث مختصری آنلاین دیوانگی.

Halkett اما به سرعت اشاره کرد که او در واقع گفت: "خوب, شما نمی خواهید به تعامل." یک کاهش به پایین جدا شده کلیپ صوتی نیز نشان می دهد که خبرنگار به وضوح گفت که دبیر مطبوعاتی "نمی خواهید به تعامل" با او. در نهایت رسمی کاخ سفید متن به نظر می رسید برای قرار دادن این موضوع به استراحت زمانی که آن را شامل "تعامل" خط Halkett.

یا بنابراین ما فکر کردم.

خواستار جلسه کاخ سفید یک "واقعی استقلالی," وبگاه ستاره Tucker Carlson پیشنهاد شده در سه شنبه شب که Halkett ممکن است profanely توهین وزیر مطبوعات در تلاش برای رفتن ویروسی و تبدیل شدن به یک "توییتر ستاره است."

"پس از یک جنجال بزرگ را شکست و امروز بیش از آنچه که دقیقا او گفت:" کارلسون گفت. "بسیاری از شنیده لکه دار کردن فحش. دیگران گفتند: نه او گفت: چیزی به طور کامل دفاع. شما می توانید برای خودتان تصمیم می گیرید."

پس از پخش یک کلیپ کوتاه از لحظه محافظه کار میزبان پس از آن تعجب با صدای بلند که آیا Halkett سوگند در McEnany.

"ما نمی دانیم که من می تواند نوع نگاه کنید هر دو طرف است که" او اعلام کرد و افزود: "نکته این است که بسیاری از مردم فرض شده است که او از آنجا که ما در حال زندگی در یک لحظه که در آن کاملا قابل تصور است که کاخ سفید خبرنگار ممکن است انجام این کار است."

زیر ساعت در فاکس تهمت محرم Sean Hannity همچنین "شما تصمیم می گیرید" بازی در حالی که اضافه کردن که او آرای خود کارکنان و موضوع هنوز در شک و تردید.

"در یک نقطه و صدا مانند یک خبرنگار خواستار, چرا بله وزیر مطبوعات یک "دروغ گفتن ب-کلمه'" Hannity گفت. "دیگران شنیده های خبرنگار می گویند او نمی خواهید به تعامل با. OK. من به معنای واقعی کلمه بود خود من نظرسنجی از کارکنان. آنها می گویند آن را در مورد 50/50. اما ما آموخته است که در اوایل ممکن است سابقه استفاده از آن کلمه اما ما به نفع شک. ما به شما اجازه شما تصمیم می گیرید."

فقط به عنوان کارلسون انجام Hannity بازی یک کلیپ از Halkett-McEnany ارز قبل از آمدن به عقب و تکرار کرد که کارکنان خود را تقسیم بر آنچه از آنها شنیده می شود. او در ادامه می گویند که خود را نشان می دهد: "نمی عجله به قضاوت" در حالی که به طور همزمان کاشت دانه بیشتر از شک.

"ما مردم اجازه تصمیم گیری و در حالی که آن را کاملا روشن چه بود ادا تحت نفس آشکار است این جلسات فوق العاده زمان همیشه مبارز," او اضافه شده است.

لحظاتی بعد Hannity استقبال در McEnany و بلافاصله پرسید: برای او "افکار" را در این موضوع نشان می دهد که به اعتقاد او Halkett پرتاب کردن لکه دار کردن حتی اگر اعضای کارکنان خود را "مخالف" با او.

McEnany برای بخش او گفت که او مایل بود به خبرنگار "به نفع شک"—تنها پس از گفت و کارکنان خود بود و مردد در مورد این مسئله در حالی که حمله به Halkett به عنوان "بی رحمانه و بی ادب."

"من نظرسنجی از پرسنل و کارکنان من 50/50" او پاسخ داد. "اما بر خلاف آنچه رسانه ها می کند به من می کند, به این جمهور, آیا به هر کسی که در مغلوب ساختن پیشی جستن دولت است که به ما به نفع شک اما به طور فعال همه چیز را خارج از چارچوب ریز ریز کردن تا کلمات ما در راه است که به لحاظ سیاسی مناسب به آنها و تحریف تمامیت پیام بر خلاف نادرست کارگزاران من دیده ام در رسانه ها, من نمی خواهد که به یک خبرنگار که نشان داد دشمنی بود که بی رحمانه بود که بی ادب بود که به دنبال پاسخ برای مردم آمریکا."

"من این را می گویند" McEnany به این نتیجه رسیدند. "من او را به نفع شک اگر او می گوید: او نمی گویند که چیزی به آنها داده هرگز از این رئیس جمهور به طور فعال از متن گرفته شده."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب