5 تابه به در نظر گرفتن قبل از ارتقا وسایل آشپزی خود را در این بهار از چدن به فولاد کربن

یک ماهی تابه خوب است به یک جزء اصلی در هر آشپزخانه, آیا شما با استفاده از آن را در روغن سرخ کرده, سرخ, از کار

توسط NEWSCENTERALS در 7 تیر 1399

یک ماهی تابه خوب است به یک جزء اصلی در هر آشپزخانه, آیا شما با استفاده از آن را در روغن سرخ کرده, سرخ, از کار افتاده, داد و بیداد, بپوشانید, کاهش و یا بهره برداری از هر یک از بی شمار دیگر توابع در اختیار شما است. و در حالی که بسیاری از ما یک تابه (یا دو) در آن ممکن است زمان برای ارتقا چه کرده اید و یا تا به یک جدید با کیفیت بالا از وسایل آشپزی. برای کمک به شما در حرکت برخی از گزینه های خود را, ما وارد برخی از بالاترین امتیاز و متنوع ترین تابه و دیگچه ما می تواند پیدا کنید (با یک دانش سطحی از مورد علاقه ما).

برای فولاد ضد زنگ ماهی تابه

همه چادری فولاد ضد زنگ سه لا پیوند Fry Pan

کم مشخصات این بالا-دارای تابه باعث می شود آن همه کاره است. یک 4.4-ستاره رتبه بندی متوسط از بیش از 350 داوران باعث می شود آن را یک انتخاب جامد. صحبت از جامد خود را به سه طبقه متصل ساخت و ساز تشکیل شده است از فولاد ضد زنگ کپسوله سازی آلومینیوم هسته ازدواج با دوام و به طور مساوی پخش گرما. با فولاد ضد زنگ دستگیره است که بصورتی پایدار و محکم امن به تابه این را نمی خواهد تبدیل به یکی دیگر از شل و ول پن در کابینه خود را. و آن را می تواند تحمل تا 600 درجه به طوری که آن را کاملا از سفر خود را به اجاق گاز و فر.

برای کربن استیل تابه

آبی کربن استیل ماهی تابه

در مقایسه با استیل یا چدن تابه "کربن فولاد است احتباس حرارت خواص چدن بدون وزن دو نفر دیگر" آشپز رستوران و میزبان از بالا آشپز تام Colicchio گفت: Scouted. ساخته شده در برطرف منحنی یادگیری ناآشنا مواد مانند فولاد کربنی با یک روش ساده چگونه در تلاش برای اطمینان حاصل شود شما در حال گرفتن بیشتر از وسایل آشپزی جدید خود را.

برای ماهی تابه چدن

تسلیم آهن کتری

یکی از Scouted خوانندگان تمام زمان های مورد علاقه, این چدن عزیزم یک کتری بزرگ برای نگه داشتن در اطراف برای استفاده روزمره است. بیش از 3500 داوران به آن به طور متوسط 4.6 ستاره امتیاز و در کمتر از 30 دلار آن را سخت به اشتباه اینجا. شامل سیلیکون و رسیدگی به دارنده ورقه بالای چدن کتری و می تواند تا 450 درجه حرارت پس از آن می توانید همراه این کتری به فر در اکثر سفرهای. و شما لازم نیست که به نگرانی در مورد ادویه با تسلیم کتری پس از آن نشان می دهد تا preseasoned آماده به شما کمک کند طبخ یک طوفان است.

برای یک تابه نچسب

Scanpan CS+ تابه در روغن سرخ کرده با درب

برای کسانی از ما که مانند در اختیار داشتن اتصالات و دستی درب های اطراف برای کسانی که تاریخ و زمان آخرین دقیقه تنظیم ماهی قزل آلا و تخم مرغ و یا در غیر این صورت یک سرپوشیده تابه مناسب است. تجاری درجه سطح نچسب در اینجا این است که عاری از مواد شیمیایی مضر و کل واحد صنایع در دانمارک. شما در حال گرفتن سنگین دوام در اینجا همراه با تیز زیبایی. این یک سرمایه گذاری قطعه برای آشپزخانه شما تصمیم گرفته است که ارزش سرمایه گذاری در.

برای یک کابل چدن تابه

Le Creuset امضا کتری ریخته گری آهن

اگر شما می خواهید برای اضافه کردن یک بعدی-سطح دیگچه آهن برای مجموعه, شما باید در نظر گرفتن امضا. آن را نه تنها قابل توجه در ظاهر بلکه بسته کاربردی پانچ. داخلی پایان مینا در مشکی مات طراحی شده است برای رسیدگی به حرارت بالا شما رایت در زیر آن و توسعه یاد آهن زنگار و بدون نیاز به فصل و حفظ آن است. شیشه ای-مانند پایان است و مقاوم در برابر لکه و مانع از چسبیدن ساخت چیزهای کمی آسان تر است که در آن احساس بیش از حد. شما می توانید آن را در هفت های مختلف

Scouted است خرید اینترنتی با پالس. دنبال کنید با ما در توییتر و ثبت نام برای خبرنامه ما برای حتی بیشتر توصیه ها و محتوای منحصر به فرد. لطفا توجه داشته باشید که اگر شما خرید چیزی برجسته در یکی از پست های ما, The Daily Beast ممکن است جمع آوری سهم از فروش.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن