عجیب و غریب Boater تایید شده است که در واقع ممکن است وجود داشته باشد می اندازد مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین یک تاسیسات

دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن شده و خونریزی هواداران در میان انواع گروه های جمعیتی پس از انتخابات خود را. حومه

توسط NEWSCENTERALS در 27 خرداد 1399

دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن شده و خونریزی هواداران در میان انواع گروه های جمعیتی پس از انتخابات خود را. حومه پیدا کرده اند باید در سمت چپ او پروتستان های انجیلی در حال نشان دادن نشانه هایی از سرخوردگی و طبقه کارگر سفیده شروع به پرش کشتی.

اما حتی در زمان پریشانی وجود دارد یک گروه از طرفداران تهمت به نظر می رسد که تعهد مطلق: boaters.

مغلوب ساختن پیشی جستن و قایق-صاحب کلاس باید یک رابطه خاص جعلی از طریق منافع مشترک و عادلانه بیت از TLC است. مبارزات انتخاباتی خود شده است شیفته با تصاویری از مغلوب ساختن پیشی جستن-عاشقانه boaters پرواز خود را MAGA پرچم بالا به عنوان آنها راه خود را پایین آبراه های مختلف. فقط در دو ماه گذشته اریک مغلوب ساختن پیشی جستن است توییتی سه بار مورد تهمت قایق رژه تماس یکی از آنها اثبات "غیر قابل باور از روح و عشق در ما کشور است." و در اوایل ماه مه تهمت خود در توئیتر نوشت به "زیبا boaters" که او را "هرگز به شما اجازه پایین."

اما پنج شنبه گذشته ارتباط در زمان به نوبه خود عجیب و غریب زمانی که رئیس جمهور به یک ویدیو اعلام MAGA رژه قایق برای خود ژوئن 14, جشن تولد, حمایت با موسیقی شوم و شامل یک انسان لباس به عنوان مجسمه آزادی با تکان دادن یک آبجو.

در پایان این ویدئو بینندگان شد به کارگردانی به Boaters برای آینده ای روشن تر که توصیف خود را به عنوان یک سوپر پک برای boaters. یک مشکل وجود دارد. PAC که رئیس جمهور آنه واقعا وجود ندارد خارج از آن ویدیو های ویروسی. و بنیانگذاران آن در حالی که خوشحال و با فریاد, فقط به عنوان بافل به عنوان بقیه از کشور به همین دلیل تصمیم به ترویج آنها و کشیده شده است به علت خود.

"من فکر می کنم آن را فقط به boaters به دنبال بهانه ای برای رفتن به درایو قایق خود را در اطراف" اسکات Crabtree یکی از موسسان Boaters برای یک آینده روشن گفت: از مغلوب ساختن پیشی جستن قایق راهپیمایی که گرفتار تهمت توجه.

Crabtree و خود را شریک کسب و کار کارلتون موریس برنامه ریزی برای شروع Boaters برای آینده ای روشن تر در سال گذشته به عنوان وسیله ای برای هشدار به صاحبان قایق مورد دموکراتها بلند پروازانه انرژی بخش تعمیرات اساسی—سبز معامله جدید—که از آنها می ترسید که منجر به ممنوعیت تفریحی motorboating. آنها همچنین می خواستم برای تبلیغ خود را در قایق های مرتبط با کسب و کار از جمله قایق بادبانی راه حل های اجرایی یک شرکت است که توصیه به صاحبان قایق بادبانی در امور مالی خود و Corpen ارتباطات یک قایق بادبانی اجاره بازاریاب.

اما آنها گفتند که حسابدار با آنها در حال برنامه ریزی برای شروع PAC در اثر یک حمله قلبی در قایق خود را. و از آنجا که Crabtree گفت: Boaters برای آینده ای روشن تر شده است با ثبت نام در کمیسیون انتخابات فدرال یا IRS.

به جای Boaters برای آینده ای روشن تر وجود دارد و فقط به عنوان یک وب سایت است. و چه یک وب سایت است. این صفحات پر از هشدار که دموکرات ها می خواهند به انجام کاری شوم به ملت قایق در آنچه آن را توصیف به عنوان یک جنگ "قایق مردمی" علیه "بیدار مردمی است." در کنار تصاویری از رهبران دموکرات این سایت می پرسد: "آیا شما به آنها اعتماد خود را با قایق؟" این سایت دارای تصور از سربازان مسلح مسدود کردن دسترسی به یک مارینا.

Boaters برای آینده ای روشن تر وب سایت اختصاص داده است بسیاری از آن صفحه به توضیح است که boaters یک هدف وسوسه انگیز برای سیاستمداران نشان داده شده با یک الگوی رفتاری جفت شدن زنان زیبا در bikinis و چاق قایق-داشتن مردان است. آن را هشدار می دهد که صاحبان قایق دیده می شود که با استفاده از قایق بادبانی خود را به "بهره برداری جنسی از زنان جوان" در قایق آنها برای پرداخت "با پرداخت سهم عادلانه خود را از مالیات است."

"مانند بسیاری از کلیشه وجود دارد برخی از حقیقت را که" Crabtree اذعان کرد. "من انکار نمی کنم که اما این بدترین از این دسته است." Tellingly ، Boaters برای آینده ای روشن تر نیز به فروش می رساند مشاوره مالیاتی برای صاحبان قایق.

در تلاش برای تجمع boaters در سال 2020 Boaters برای آینده ای روشن تر را در سایت طرح یک جهان آخرالزمانی است که در آن قایقرانی تفریحی غیر قانونی توسط تغییر آب و هوا-دیوانه دموکرات ها به دنبال تنبیه کردن قایق-صاحبان آنها را به عنوان به عنوان "چربی, گربه, تقلب های Freeloaders, فاشیست دید." یک صفحه ادعا می کند که دموکرات ها به یاغی سه ب: "همبرگر بچه ها یا قایق."

و در عین حال قابل ملاحظه ای Crabtree گفت که او نمی کند در واقع خود را به قایق خود را. "شما باید فکر می کنم من دیوانه هستم," او گفت. "شما واقعا نمی خواهید یک قایق. شما می خواهید دوستان است که قایق." و حتی اگر وب سایت خود را زمین boaters نیاز به دوستان در قایق خود را به آنها را متقاعد به بازگشت رئیس جمهور Crabtree اصرار دارد که آنها "نه لزوما pro-مغلوب ساختن پیشی جستن."

هنوز, آن را سخت به توجه کنید که چگونه خوشحال Trumpworld شده است با boater جامعه را—و نه فقط به خاطر تهمت دوخته تصویری مورد تایید به بالای حساب توییتر خود رانندگی و حتی بیشتر بینندگان به گروه مرموز.

مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین فروش Boaters برای مغلوب ساختن پیشی جستن کلاه. آنها نیز بوده در طول های مختلف نرم افزار-مغلوب ساختن پیشی جستن کاروان های دریایی که شد مجازی جمع آوری لکه های برای کسانی که خسته از بودن cooped به دلیل COVID و—اخیرا—به مناسبت مغلوب ساختن پیشی جستن ، فقط این جمعه وجود دارد گردان در میشیگان و فلوریدا و کالیفرنیا و تگزاس و کشورهای دیگر.

"رئیس جمهور تهمت ساخته شده است یک جنبش امثال دیگر نامزد انتخابات ریاست جمهوری تا به حال دیده می شود قبل از" مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین معاون دبیر مطبوعاتی کن Farnaso در بیانیه ای گفت. "Boaters برای مغلوب ساختن پیشی جستن است فقط یک مثال دیگر از این نوع آلی شور و شوق مردمی که جو بایدن تنها می تواند از خواب. در تضاد کامل با رئیس جمهور شناور پشتیبانی همه می دانند که بایدن نامزدی است که یک کشتی در حال غرق شدن."

مغلوب ساختن پیشی جستن را ارتقاء Boaters برای آینده ای روشن تر را در سایت به نظر می رسد تصادفی خار از لحظه ای رسانه های اجتماعی تکثير شدند. و سایت بنیانگذاران تقسیم می شوند که آیا آن می تواند الهام بخش آنها را به ثبت نام به عنوان یک قانونی تایید شده. Crabtree گفت: هیچ آینده ای برای این سازمان خواهد لولا در بیشتر کمک های مالی و گفت: آنها خواهد بود و بعید است برای تبدیل شدن به یک PAC این نزدیک به انتخابات است. موریس در عین حال گفت: روزانه وحش که Boaters برای آینده ای روشن تر خواهد "احتمالا" تبدیل به یک PAC.

قطعا مغلوب ساختن پیشی جستن جیر جیر قرار دادن هر گونه بحث ها را به دهیم. پس از توییت موریس گفت: خود گوشی شروع به منفجر کردن با مردم در ارائه کمک PAC. Boaters برای آینده ای روشن تر از تصور یک جهان که در آن خشم boaters ترس است که دموکرات ها را ممنوع قایقرانی نوسان انتخابات برای مغلوب ساختن پیشی جستن. و به رسیدن به آن, آنها یک استراتژی: "Boaters بیشتر از رای دهندگان."

Boaters برای آینده ای روشن تر را بنیان گذاران می گویند که boaters نیست تو رفتگی در دیوار سیاسی جمعیتی آنها ممکن است به نظر می رسد. در واقع موریس می گوید: بسیاری از افرادی که خود نیست قایق می خواهم که قادر به پیوستن به یک قایق رژه روزی.

"من شرط می بندم اگر هر کس می تواند آنها قایق خود را—و یا حداقل در مردان" موریس گفت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن