ماساژ درمانی توپ را دریافت کنید هر گره از پشت خود را

برای من کمر درد است که همیشه یک موضوع است. از آن شده است برجسته کار از خانه در کمتر از صندلی ارگونومیک اما یک

توسط NEWSCENTERALS در 23 خرداد 1399

برای من کمر درد است که همیشه یک موضوع است. از آن شده است برجسته کار از خانه در کمتر از صندلی ارگونومیک اما یک چیز وجود دارد من همیشه می توانید تعداد برای از بین بردن گره ها و تنش است. این یک فوم رولر اما آن را دید. ماساژ درمانی توپ با دقت اشاره کردن نقاط فشار و گره در ماهیچه های خود را برای کمک به از بین بردن تنش و درد و افزایش جریان خون و جوان کننده ماهیچه های خود را. آنها آسان برای استفاده است, همه شما باید انجام دهید این است که تکیه بر آنها و اگر درست انجام آنها می تواند صدمه دیده است اما در بهترین راه ممکن است. برای کمک به شما در دریافت بهترین تسکین تنش ما گرد کرده ام تا برخی از مورد علاقه ما ماساژ درمانی توپ.

برای یک درمان استاندارد توپ

Kieba ماساژ توپ

این است که یک مجموعه اولیه از درمان و در حالی که آنها به نظر نمی آید مانند, بسیار, اگر شما با استفاده از آن به درستی آن را واقعا می تواند در انتشار گره در پشت و گردن و پاها. آنها قابل حمل و آنها را دو به عنوان چوگان سرپهن توپ بیش از حد.

برای یک بادام زمینی درمان توپ

Yogu بادام زمینی Doubleball

این دو توپ یا بادام زمینی. این شکل اجازه می دهد تا برای بیشتر فوم نورد احساس و متناسب با آن بهتر است در اطراف ستون فقرات خود را آوردن هر دو طرف عضله بدون حفر به استخوان مانند مفرد توپ ممکن است.

برای بافت درمان توپ

Triggerpoint شبکه, ماساژ, توپ

این توپ ترکیبی از بهترین از هر دو جهان—فوم رولر و درمان توپ را به یکی. الگوی شبکه اجازه می دهد تا برای افزایش و هدف قرار دادن نقاط فشار نیز بیشتر خون و اکسیژن به مناطق مورد نظر.

برای ارتعاشی درمان توپ

بی نهایت توپ

چیز زیادی در مورد Theragun است که آن را نشانی از نورد برای شما. این نیست Theragun اما آن را به ارتعاش در سرعت های مختلف برای هدف قرار دادن مناطقی که نیاز به تکان خوردن اضافی. از آن آسان است برای استفاده از شارژ و ذخیره هنگامی که شما انجام می شود بیش از حد.

Scouted بی وقفه تلاش می کند تا محصولات جدید و اسهال اینترنت به توصیه بهترین چیز برای ارتقاء زندگی خود را – بنابراین شما لازم نیست که. هر آنچه که شما دنبال آن هستید ما رو شما پوشش داده شده است.

Scouted انتخاب محصولات به طور مستقل و قیمت ها منعکس کننده آنچه در دسترس بود در زمان انتشار. ثبت نام برای خبرنامه ما برای اطلاعات بیشتر و توصیه های ما را بررسی کنید کوپن سایت برای معاملات بیشتر. اگر شما خرید چیزی از پست های ما, ما ممکن است کسب یک کمیسیون کوچک.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن