'ما همه در این با هم" است اشتباهترین دروغ از Coronavirus همه گیر

تیاو بیان تکرار شده است بارها و بارها از سیاستمداران به ستاره های هالیوود به صورت جدی مجریان تلویزیون: "ما همه

توسط NEWSCENTERALS در 19 اردیبهشت 1399

تیاو بیان تکرار شده است بارها و بارها از سیاستمداران به ستاره های هالیوود به صورت جدی مجریان تلویزیون: "ما همه در این با هم." اما ما نه. نکته ما نیست. عبارت گفت: با مبهم چشم غرور و افتخار در تمام تراز وحدت است نه در انعکاس واقعیت است.

اولین نگاه کسانی که coronavirus تا کنون به طور نامتناسبی تحت تاثیر قرار: مردم رنگ و ضعیف است. جهان در خیابان مشخصه تقسیم بین نقاب و آشکار کسانی که اجتماعی فاصله و کسانی که نمی گوید که باز هستند و می گوید که در حال بسته, مردم, کف پرستاران و تظاهرکنندگان فریاد خشمگینانه در آنها. یک نظرسنجی که دیروز منتشر شد نشان داد یک اختلاف بین چه جمهوری خواه و دموکرات رای دهندگان فکر می کنم آن را بی خطر است برای انجام در مستند.

ما به دور از همه در این با هم و به ما گفتن که ما یک احساس خوب لفظی Band-Aid.

لیدی گاگا گفته جیمی فالون که در حالی که او دوست داشت احساسات یکی تا به حال به اذعان اختلاف ثروت و امتیاز. "من فکر می کنم که این مبارزه است که من در یا که شما در آن هستید درست است ؟ —بسیار متفاوت تر از مبارزه یک زن است که در, شاید, در یک رابطه آزاردهنده و دارای یک فرزند خود را از دست داده و نمی تواند خوراک او بچه است و نمی تواند خوراک خودش و همچنین می توانید به کمک او نیاز دارد چرا که او در یک وضعیت خشونت آمیز."

"ما همه در این مورد هم گفت:" دل شکسته شد "روی حیله و تزویر بیانیه ای چون... من می خواهم به افتخار این که زن است در همان مبارزه است که من دارم و من می خواهم برای کمک به او در مبارزه با آن مبارزه کنند."

طنز این است که محروم از آن گلگون-رنگی خوش بینی "ما همه در این با هم" درست است. Barest معنای بیانیه ای که باقی می ماند یک بی پرده واقعیت است. همه ما در حال زندگی در این بیماری همه گیر جهانی است. اما بسیاری از آنها بحال خود برگشتن در استقبال از بیانیه را مبهم چشم مفهوم—که ما باید با هم کار کنند به بیشتر های اجتماعی خوب است.

همه ما باید "بود در این هم" اما حقیقت این است که مردم با پیروی از رهبری خود انتخاب رهبر سیاسی: کسانی که می خواهند یک بازگشت به ظاهر زندگی عادی و در حال حاضر رفتن به جهان به ادامه هر چه آنها می خواهند به انجام و آنان نگران آن است که کاهش محدودیت های اجتماعی مانند فاصله منجر به عفونت بیشتر—که هنوز هم بعد علمی مشاوره با پوشیدن ماسک و نه جمع آوری یکهو.

Bethany S. مندل سردبیر سایت محافظه کار با گلوله کمانه دار زدن توییتی شنبه "شما می توانید تماس بگیرید من یک مادر بزرگ قاتل. من نه فدا کردن خانه من غذا روی میز, همه ما اسناد و دندانپزشکان در هر صورت لذت (موزه ها و باغ وحش ها و رستوران ها) همه بچه های من' معلمان را افراد دیگر راحت است. اگر شما می خواهید به ماندن قفل شده را انجام دهد. من نیستم."

مندل و سپس به دنبال این است با: "معنا نیست که نمی توان آن را مسئولانه انجام شود اما من فقط. من انجام می شود. من احساس می کنم به دروغ در مورد شرایط این مستند و من حسرت همیشه اعتماد است که آن را می تواند انجام شود مسئولانه است."

بازیگر Anthony Rapp در پاسخ به تماس مندل نمایش "هیولا." نویسنده ربکا Fishbein گفت: Mandel: "باز شدن موزه ها و باغ وحش ها, رستوران ها و مدارس نیست و فقط با قرار دادن 'بزرگ' در خطر است. آن قرار می دهد کارکنان در معرض خطر است. شما می خواهید مردم به قربانی کردن سلامت خود و بقا در خدمت شما دلیل این که شما خسته هستید."

مندل نیست به تنهایی به عنوان تصاویر از کسانی که نه اجتماعی-فاصله و با پوشیدن ماسک در فضاهای عمومی نشان می دهد. این جهان دلخور بودن قفل شده و برخی مایل به تحمیل که نا امیدی بر هر کس دیگری با انجام این کار فقط به عنوان آنها را سر در گم هست لطفا—حتی اگر آن را قرار می دهد همکار خود انسان در معرض خطر عفونت یا دیگر آسیب است.

گرمتر روز به ناچار خود را با ماسک-کمتر سازمان ملل متحد-اجتماعی فاصله حمام کردن آفتاب. یک دوست, برای یک پیاده روی به تازگی به حال به لبه در اطراف یک گروه از موتورسواران نوشیدن و اجتماعی—"بدون ماسک اجتماعی بدون فاصله"در خیابان.

در یکی دیگر از قدم زدن دو موتور با سرعت به سمت او و گروهی از پیاده روی یک خیابان بود که محاصره به آنها. "من خشم زمانی که من در مورد پلیس سرکوب مردم در جوامع فقیر از رنگ اما این بچه ها دریافت رایگان و تصویب در باز هر شب" دوست من گفت.

"خسته اجتماعی فاصله است و نه از نظر اخلاقی قابل قبول و پسندیده 2 درصد از جمعیت"

رئیس جمهور تهمت و مایک پنس مصمم رد پوشیدن ماسک—چرا آنها آن را ببینید برای برخی از این دلیل به عنوان نشانه ای از ضعف است ؟ —منتقل کرده به سمت پایین بکشید. و بنابراین ما زندگی می کنند در یک متناقض نقاب جامعه; گفت: به پوشیدن آنها را هنگامی که ما از آن ساخته شده به آنها را می پوشند. بی حوصلگی با lockdown منجر به اعمال خرده و گاهی اوقات شوم مقاومت حتی اگر به عنوان هیولایی روزانه نویس مولی جونگ سریع اشاره کرد: "خسته اجتماعی فاصله است و نه از نظر اخلاقی قابل قبول و پسندیده 2 درصد از جمعیت است."

در روستایی در ایالت کارولینای جنوبی در آخر هفته گذشته دیدم "بسیاری از مردم کمپینگ و پیاده روی در اطراف با ماسک. ما رفت و برای گرفتن مواد غذایی در اوایل این هفته وجود دارد و خانواده ها با فرزندان خود را با پوشیدن هیچ نوع PPE و آنها به دنبال ما مثل ما دیوانه شد برای پوشیدن ماسک و دستکش. این واقعا عجیب و غریب است. آنچه که آنها فکر می? 'اجازه دهید به آرامی می میرند واقعا نادان دلیل.'"

آمریکایی ها بودند "همه در این با هم" و یا حداقل آن را احساس مانند آن را چند هفته پیش. ماسک پایبندی نیست در کل اما آن را احساس—همراه با اجتماعی فاصله—بیشتر دقت مشاهده کرد و در آغوش گرفت.

اما در کنار نزولی روند مرگ منحنی و کمتر بستری شدن در بیمارستان coronavirus به سادگی تبدیل به یکی دیگر سیاسی و اجتماعی میدان نبرد—و یکی حاوی تمام پیوستار و افراط است که نشان دهنده -- به جای آن از آنچه در آن باید, است که نه به سرعت و یا به راحتی حل بحران بهداشت عمومی.

با توجه به تازگی منتشر CNBC/تغییر پژوهشی نظرسنجی انجام شده در شش میدان نبرد متحده ممکن است از 1 تا 3 که خواسته مردم در مورد طیف وسیعی از فعالیت های آن را خوب به انجام در حال حاضر 7o درصد از جمهوری خواهان در مقابل 5 درصد از دموکرات ها خواهد شام خوردن در یک رستوران; 52 درصد از جمهوری خواهان در مقابل 4 درصد از دموکرات ها را به یک نوار; 46 درصد از جمهوری خواهان در مقابل 5 درصد از دموکرات ها خواهد پرواز; 40 درصد از جمهوری خواهان در مقابل 2 درصد از دموکرات ها را به جرم حمل و نقل ؛ و 37 درصد از جمهوری خواهان در مقابل 2 درصد از دموکرات ها خواهد حضور در یک رویداد ورزشی.

در این گزارش که تقریبا تمام دموکرات (97 درصد) و بیشترین مستقل (66 درصد) باقی می ماند "به طور جدی نگران" در مورد شیوع کروناویروس اما تنها 39 درصد از جمهوری خواهان هستند.

در حالی که رای دهندگان از هر دو طرف گرفته بود در پیام های اطراف ماسک و شستن دست جمهوری خواهان محققان دریافتند شد کمتر احتمال دارد با 45 امتیاز به پوشیدن ماسک صورت در کمتر احتمال دارد با 44 امتیاز به پناه گرفتن در خانه و کمتر به احتمال زیاد با 33 امتیاز به اجتناب از جمعیت.

Coronavirus تبدیل به یک هادی رعد و برق برای حق است که آن را به عنوان یکی دیگر از اعمال خود را در "آزادی"—و پس از ماسک های اجتماعی فاصله به مرکز خرید-خرید آنها را مقاومت در برابر آن را به هر قیمتی به خود و دیگران بهداشتی—از این رو کسانی که اسلحه در statehouses.

یک رئیس جمهور مانند دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن که بدون تخصص در این زمینه و کسانی که stirs بخش به دادگاه سیاسی خود را پایه است—با این حال شما رای—بدترین فرد برای رهبری یک کشور از طریق یک بیماری همه گیر است که در آن ریشه کاملا غیر سیاسی.

"مغلوب ساختن پیشی جستن یک تیره پانتومیم از رهبری و از آن است که بشود به مخالف بودن 'در'"

این کشور باید تمام شود "در این با هم." به آن نیاز دارد به آن منجر شود از پزشکان و کارشناسان در گذشته ، این افراد باید کمک به شکل دادن سیاست در کنار فرمانداران فردی متحده به عنوان آنها تجربه تاثیر coronavirus متفاوت است.

رئیس جمهور در این زمان باید به طور موثر بود عامل به عنوان یک رهبر تیم یک تسلی و روحیه دهنده برخی—به عنوان مخالف به یک فحاش پرتاب کننده شعله زبان برای منافع خود را. مغلوب ساختن پیشی جستن یک تیره پانتومیم از رهبری و از آن است که بشود به مخالف بودن "در این" -- او گستاخی تنها علاقه مند به خود سیاسی به پایان می رسد و در خدمت خود بخشی از رای دهندگان.

آن را برمی گرداند روز به روز بیشتر آشکار بازگشت به "به ماسک یا نه-ماسک"

این عدم ثبات در پاسخ به کروناویروس دامن زده است چیزی است که جهانی: بی حوصلگی. اکثر مردم می خواهم برای پایان دادن به این زمان عجیب و غریب. اما برخی از آنها آماده به صبر برای واکسن و یا درمان و متوسط رفتار خود را بر این اساس تا آن زمان و برخی از آنها نیست.

زمان و یا به طور نامحدود چیزی است که ما باید از آن-در حال حاضر-آن را سریع و-من-را-را-من-راه جامعه می داند. بسیار ساخته شده است coronavirus' پژواک با قبلی بیماری های همه گیر مانند آنفولانزای اسپانیایی اما یکی از حیاتی تفاوت این است که در آن نهفته است یک جامعه معتاد به ورزش از انتخاب شخصی به جای مسئولیت جمعی.

تکنولوژی و مصرف گرایی را پر ما فردی لانه. Coronavirus خواستار چیزی از دنیای مدرن ما است که آن را recoils از: به فکر دیگران را به عمل در جهت منافع دیگران و به فکر می کنم فراتر از خود ما دیوار و خواسته به نیازها و انسجام جوامع ما و جهان اطراف ما. که مردم داشتن رقص احزاب تفکر; چه علم کسانی هستند که برگزاری coronavirus-ابتلا به احزاب اعتماد به نفس ،

Coronavirus را به چالش کشیده است خودخواه و خود وسواس به رفتار کمتر خودخواهانه و قابل ملاحظه بخشی از جمعیت—پس از اولیه آغوش این چالش در حال حاضر زیر سرب از مغلوب ساختن پیشی جستن و خود را همراهی دستیارش در tetchily رد آن. آنها می خواهند جهان خود را به عقب و آنها آن را می خواهم. بنابراین بر هم زدن کاخ سفید Coronavirus نیروی کار. بازگشت در مراکز. ماسک/نمی ماسک: meh ببینید که چگونه شما احساس می کنید.

نتیجه همه این نه تنها می تواند منجر به افزایش عفونت کروناویروس بلکه جدی و چیز ساییده شده از بافت اجتماعی.

پخش اخبار نگه دارید هل دادن ما به جلو به تصور آنچه قابل استناد است به عنوان "جهان پس از همه گیر" در هنگام thornier واقعیت است که در حال حاضر در. کروناویروس در حال حرکت است در آن خود را grindingly سرعت کم.

که جهان آینده حداقل در کوتاه مدت نمی خواهد در این دنیا کسانی که بازگشت "عادی" می خواهم. شش فوت بین مردم در میله های بیشتر ماسک, احتمالا, دستکش, سخت اجتماعی فاصله: چه اتفاقی می افتد زمانی که ما در جهان و افرادی که نمی خواهید به احترام به قوانین جدید جای خود را در آن فضاهای? بیشتر اختلاف و شاید بدتر.

آن را برمی گرداند روز به روز بیشتر آشکار بازگشت به "به ماسک یا نه-ماسک." شهر نیویورک است که تنها یک مکان بسیار آشکار تقسیم بین نقاب و اجتماعی فاصله گرفته و نیست.

"یک پیاده روی را از طریق منهتن نشان می دهد هیچ یکنواختی وقتی که می آید به ماسک-پوشیدن در خیابان"

از ما خواسته شده است توسط فرماندار و شهردار به پوشیدن ماسک زمانی که ما بیرون بروید. ما باید آنها را می پوشند که ما رفتن به فروشگاه ها و رستوران ها برای گرفتن است. دومی را می توان با کنترل محل درب کارکنان. اما یک پیاده روی را از طریق منهتن نشان می دهد هیچ یکنواختی وقتی که می آید به ماسک-پوشیدن در خیابان. حتی اگر مردم آنها را می پوشند آنها گاهی اوقات چراندن چانه و یا در حال پرتاب در اطراف گردن.

چیزی منتقل شده و تغییر است انعکاسی از ملی بخش بین کشورهای آنلاک و کشورهای ماندن قفل شده است. ما رهبران سیاسی نیست و در این هم که منتقل کرده کلی تر انتخاب کنید و را انتخاب کنید چراغ سبز به خسته ،

در عین حال هنوز هم رسانه ها و رهبران چسبیده فصاحت به aspirational زمان جنگ تقلا "ما همه در این با هم." از صحت بیانیه در سال 2020 خواهد بود: "ما باید در این با هم آن را نشان می دهد" و آن را برای رهبران سیاسی و عمومی است.

Coronavirus هیچ جا نمی رود. حضور خود را ادامه خواهد داد احساس در ما چگونه زندگی, عشق و کار برای برخی از زمان حتی به عنوان منحنی هستند امیدوارم پهن و سبز جوانه ها روز به روز عادی ظهور. ادامه مسیر و منتشره طنين انداز تاثیر این بیماری همه گیر خواهد شد و تقاضا ما واقعا درگیر با آنچه "ما همه در این با هم" به معنی. سیفون کردن آن cloying خود تبریک و هنوز هم وجود دارد زمان به ace چالش. و هنوز هم وجود دارد زمان برای ما به catastrophically شکست آن است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن