یک کلاس آموزش در معماری و طراحی

جدید آموزشی راهنمای الهام بخش جوانان در چین بیش از 40 کارشناسان در زمینه های معماری دانشگاه ها و طراحی به کمک

توسط NEWSCENTERALS در 15 خرداد 1399

جدید آموزشی راهنمای الهام بخش جوانان در چین

بیش از 40 کارشناسان در زمینه های معماری دانشگاه ها و طراحی به کمک یک راهنمای آموزشی برای بزرگسالان جوان که به تازگی راه اندازی شده است توسط AkzoNobel در چین است.

- 42 کارشناسان کمک به جدید راهنمای آموزشی

- در نظر گرفته شده برای دانش آموزان ساکن در مناطق دور افتاده

- همکاران عبارتند از او Jingtang و ژانگ Yonghe

- پروژه جذب بیش از 750 دانشگاه, داوطلبان

تحت عنوان " استاد زیبایی شناسی کلاس برای بزرگسالان جوان و جداگانه تقسیم دوره های راهنمای طراحی شده است به عنوان یک ابزار آموزشی برای کمک به افراد جوان کشف, درک, درک و تجربه و ایجاد زیبایی است.

در نظر گرفته شده برای مدارس ابتدایی و متوسطه دانش آموزان در مناطق دور افتاده راهنمای گسترده ارائه نتایج کارشناسی ارشد, زیبایی شناسی, کلاس برنامه که این شرکت راه اندازی شد و در سال 2018 است. در مجموع 42 کارشناسی ارشد خود کمک کرده اند بینش از جمله تعدادی از معماران مشهور جهان.

راه اندازی راهنمای بخشی از AkzoNobel چین دانشجویی پایداری جوایز است که در حال حاضر در نهمین سال است. این برنامه راه اندازی شد برای حمایت از میراث فرهنگی از طریق شرکت رنگ تخصص و تجربه در زمینه معماری.

"ما در حال اختصاص داده شده به مفهوم وراثت فرهنگی و توانمند سازی جوانان در چین با زیبایی شناسی آموزش و پرورش" توضیح می دهد که علامت Kwok رئیس جمهور AkzoNobel چین و جنوب آسیا و کسب و کار و مدیر رنگهای تزئینی در چین/شمال آسیا است. "با توسعه این راهنمای ما امیدواریم که برای الهام بخشیدن بیشتر استعدادهای جوان در جوامع از راه دور و به طور فعال به زندگی مردم ستون از ما مردم است. سیاره. رنگ.' رویکرد پایداری."

انتشار جدید شامل پنج بخش اصلی: قصه های معماری و زیبایی شناسی; بحث و گفتگو در معماری و زیبایی شناسی; DYI; قدردانی از معماری کلاسیک و یادگیری از کارشناسی ارشد.

همکاران عبارتند از: جهان-معماران مشهور او Jingtang و ژانگ Yonghe.

یک مثال عالی از AkzoNobel ادامه تمرکز بر مراقبت از مردم در جوامع محلی راهنمای ساخته شده در دسترس از طریق دوره های آنلاین مرکز چین پشتیبانی آموزش و پرورش, پروژه. از آن خواهد شد به صورت رایگان ارائه شده به دانشگاه و انجمنهای دانشجویی و آموزشی کارگران در 400 دانشگاه که ارائه آموزش و پرورش به مدارس در چین و مناطق دور افتاده. در ضمن از طریق همکاری با P&> چین و چین توسعه جوانان بنیاد آن را نیز تحویل داده می شود به بیش از 200 P&> امیدوارم که مدارس.

راه اندازی شد در سال 2011 AkzoNobel چین دانشجویی پایداری جوایز به اثبات رسانده اند یک موفقیت بزرگ است. به تاریخ 284 دانشگاه در 103 شهرستانها گرفته اند و در نتیجه 4.77 میلیون داوطلب ساعت و بیش از پنج میلیون ذینفع.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب