ما دادستان بررسی تهمت همکاران یونان

پس از یک رویارویی با دادستان کل ویلیام بر جفری برمن موافقت کرده است. برجسته دادستان فدرال تا به حال بررسی شده

توسط NEWSCENTERALS در 1 تیر 1399

پس از یک رویارویی با دادستان کل ویلیام بر جفری برمن موافقت کرده است. برجسته دادستان فدرال تا به حال بررسی شده است همکاران دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن.

ما وکیل برای منطقه جنوب نیویورک جفری S. برمن در روز شنبه اعلام کرد او می تواند ترک موقعیت خود را پایان دادن به یک بن بست با دادستان کل ویلیام Barr.

در شب جمعه بار اعلام کرد که برمن شده بود از کار اخراج شدند. برمن آمد به کار در روز شنبه گفت که او وجود دارد برای انجام کار خود را.

Barr سپس ارسال برمن نامه ای اعلام کرد که رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به حال او را اخراج "از امروز." در این نامه همچنین اعلام کرد که بر شد شگفت زده و نا امید که برمن انتخاب کرده "عمومی عینک بیش از خدمات عمومی."

بیشتر بخوانید: آمریکا بیش از 400 حمله به آزادی مطبوعات در کمتر از یک ماه — اما چرا ؟

اما تهمت رد هر گونه دخالت در این مورد. "که همه به دادستان کل ... او در آن کار است که گروه خود را نه من بخش" رئیس جمهور به خبرنگاران گفت:.

برمن معاون دادستان آدری اشتراوس پر خواهد شد و موقعیت خود را تا زمانی که جایگزینی دائمی استخدام است. برمن گفت: این دفتر می تواند در ادامه آن "سنت یکپارچگی و استقلال" تحت استروس.

در نامه خود به برمن, Barr نوشت: "من به طور کامل انتظار می رود که کار خود ادامه خواهد داد و مسئولیت رسیدگی به تمام موارد در دوره عادی و به موجب بخش قابل استانداردهای سیاست و هدایت است."

بررسی تهمت همکاران

بن بست با برمن آخرین حادثه در چه منتقدان می گویند که تلاش بر به تضعیف استقلال از وزارت دادگستری.

برمن که مسئول رسیدگی به پرونده های تروریسم مالی و جنایت و فساد دولت بالا گرفته بود چند مورد مشخصات بالا مربوط به مغلوب ساختن پیشی جستن.

دفتر نظارت دادستان مایکل کوهن مغلوب ساختن پیشی جستن سابق وکیل شخصی. آن را نیز بررسی شده است مغلوب ساختن پیشی جستن زمان شخصی وکیل رودلف جولیانی در اتصال به مغلوب ساختن پیشی جستن معاملات در اوکراین است. برمن نیز به دنبال اتهامات مجرم جنسی جفری اپستین که مرده در منهتن زندان در سال گذشته است.

بیشتر بخوانید: مغلوب ساختن پیشی جستن-حمایت جهانی آمریکا, سازمان رسانه ای رئیس زیر آتش برای پاکسازی

با توجه به کتاب جدید با مغلوب ساختن پیشی جستن سابق مشاور امنیت ملی, جان بولتون رئیس جمهور به دنبال دخالت به برمن بررسی در یک بانک دولتی و قطع معامله با رئیس جمهور ترکیه رجب طیب اردوغان ،

کمیته قضایی مجلس به ریاست حزب دموکرات Jerrold Nadler گفت: این امر "بلافاصله پس از باز کردن تحقیقات مربوط به این حادثه به عنوان بخشی از ما گسترده تر بررسی بر غیر قابل قبول سیاسی از وزارت دادگستری."

مغلوب ساختن پیشی جستن شده و تحت بررسی برای شلیک مقامات که تصور می شود به طور کامل حمایت خود را از دولت است. چندین آژانس ناظران باید از کار اخراج شده است در هفته گذشته از جمله یکی از کسانی که نقش مهمی در مغلوب ساختن پیشی جستن استیضاح محاکمه.

tg/dr (AFP, AP, Reuters)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب