یک مدل جدید برای Red-دولت دموکرات در غرب ویرجینیا, از همه جا

آن بوده است مدت زمان طولانی از آنجایی که هر چیز جالب و امیدوار آمد از سیاست ، از سال 2000 به بعد به خصوص پس از

توسط NEWSCENTERALS در 13 خرداد 1399

آن بوده است مدت زمان طولانی از آنجایی که هر چیز جالب و امیدوار آمد از سیاست ،

از سال 2000 به بعد به خصوص پس از باراک اوباما, انتخابات, West Virginia در زمان سخت به نوبه خود حق مسلما سخت ترین و سریع ترین در کل کشور است. همه آنها بود کاهش مالیات بود که فوق العاده لازم است به دلیل وجود دارد مانند نه میلیونرهای در غرب ویرجینیا که واقعا نیاز بزرگ کاهش مالیات. پس از آن دولت انتخاب schlubby فرماندار به عنوان یک دموکرات بود اما او زغال سنگ اپراتور و شده بود یک جمهوری خواه و او روشن به جمهوری خواه پس از دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن رئیس جمهور شد و خرس-مغلوب ساختن پیشی جستن در آغوش گرفت. تقریبا همه را غافلگیر فرماندار جیم عدالت رفتار همه گیر در دولت (و نه یک کانون, اما هنوز هم) با اعتماد بنفس. اما به طور کلی او یک کلاسیک متوسط مرد ثروتمند با یک اعتبار برای نشان دادن به عنوان به ندرت به عنوان او می تواند دور با.

همه همین دلیل است که من آرزو می کنم به شما معرفی به استفان اسمیت نامزد حزب دموکرات برای فرمانداری در بازار اولیه است که در آینده در تاریخ 9 ژوئن. او این نوع از نامزد شما ممکن است انتظار می رود برای پیدا کردن در, oh, کلرادو, و یا شاید یک انگلستان, دولت, برخی محل با جمعیتی و فکری زیرساخت برای بالا بردن چنین یک نامزد. که اسمیت در پای صندوق عهد به او انرژی خود را از خلاقیت و هوش خود را در مورد چگونه برای اجرای یک مسابقه که نیست اجازه دهید او را به راحتی قرار داده و به یکی از ملی ما ایدئولوژیک جعبه.

اسمیت 40 متولد شد در چارلستون سرمایه است. پدرش آغاز شده غرب ویرجینیا ائتلاف برای بی خانمان ها. او رفت به دانشگاه هاروارد ازدواج کردم و سپس منتقل به دولت و آغاز یک مبارزه با فقر سازمان است.

او تصمیم گرفت چند سال پیش برای راه اندازی آن وابسته به دان کیشوت به سمت چپ حرکت پوپولیستی کمپین فرماندار. این نوع از نامزدی نیست که معمولا بسیار دور در جایی مثل West Virginia اما اسمیت همه چیز متفاوت است. او در آنجا ماند بی وقفه محلی خود را در تمرکز. او ساخته شده است یک جنبش West Virginia نمی توانید صبر کنید که هزاران نفر از داوطلبان و استخدام بیش از 90 نامزدهای دیگر برای دفاتر مختلف به عضویت ارائه شده آنها تعهد هرگز به صلیب اعتصاب خط و یا شرکت های بزرگ PAC پول است. او می خواهد برای بالا بردن معلم پرداخت و مالیات شرکت به پرداخت هزینه برای آن. ملی چپی مانند او—او شده است تایید شده توسط برنی ساندرز ما انقلاب و الیزابت وارن تغییر تدریجی مبارزات انتخاباتی کمیته. او به من گفت که او خوشحال به حمایت خود را از او نمی سعی کنید به دور از آنها را -- اما او نیز نمی رفتن در اطراف صحبت کردن در مورد آن بسیار است.

"ما سعی می کنیم به ظروف سرباز یا مسافر با سیاست های ملی علت وجود فقط یک واقعیت در مورد سیاست های ملی که غیر قابل اجتناب در غرب ویرجینیا است که آن را نه تولید برای مردم غرب ویرجینیا در یک زمان بسیار طولانی" اسمیت گفت: من در عصر روز سه شنبه. "و بنابراین ما ساخته شده یک تصمیم استراتژیک در اوایل که آنچه که ما می رویم به ساخت چیزی معتبر است. اصیل پاسخگو به West Virginia. و این بدان معنی است که نه چیدن طرف سطح ملی و نه پرتاب وزن ما پشت یک شخصیت و یا یک هنرمند مشهور. راه که ریاست جمهوری, سیاست, نقش است فقط منزجر کننده است. این چه چیزی اشتباه است با سیاست است."

و چگونه او و ارتش خود را در مورد بحث مغلوب ساختن پیشی جستن در یک وضعیت که در آن تهمت را تصویب امتیاز ذهن خم 66 درصد ؟ "ما نمی," او می گوید. "ما نمی فکر می کنم که پاسخ دروغ است." او ادامه می دهد: "این در واقع یکی از چیزهایی که ما داوطلبان در اطراف. اگر شما می خواهید به یک, سیاسی, گفتگو با کسی که بدترین چیزی که شما می توانید انجام دهید این است که مطرح کردن سیاست های ملی چون مردم فقط اجرا را در گوشه و آنها شروع به ساخت سریع قضاوت و آنها پیدا کردن مناطق از اختلاف و تکیه بر آنها."

آن را جذاب و هوشمند رویکرد است. یک نامزد با مشخصات خود می تواند به راحتی به حاشیه رانده شده در غرب ویرجینیا. او با صدا غذا خوردن در زغال سنگ اپراتور. او در واقع مذاکرات در مورد محیط زیست است. و گاهی هر دو از کسانی که در همان زمان. از وب سایت خود را تحت "حفاظت از زمین و آب": زغال سنگ شرکت "تاکتیک جدید است به ما بگویید که ما هر یک از دیگر دشمنان—ذغال سنگ خیش و kayaker و گاز و کارگر و سلامت عمومی و مدافع زیرا آنها می دانند که لحظه ای ما متحد است و لحظه ای آنها را مجبور به توقف سرقت از ما. ما خواهد شد و تقاضا است که هر شرکت انجام کسب و کار در کشور ما را ترک ما را بهتر از ما قبل از آنها آمد—و نه بدتر." سرقت!

اما او می تواند دور با آن و یا تا کنون چرا که او در تلاش بود به برنی از کوه. "آن را ارزان و آسان به می گویند خوب ما مثل این مرد در سطح ملی" او به من گفت. "و هنگامی که شما انجام این کار, شما ممکن است پیدا کردن چند نفر که با شما موافقم. اما بیشتر به شما تلگراف که آنچه شما انجام است نه اصیل محلی است."

آن کار می کند. او مطرح $900,000 او می گوید: بیش از هر نامزد دیگر, در, نژاد, و بله, که مقدار زیادی به اندازه کافی برای اجرای اولیه در غرب ویرجینیا. نظرسنجی ها نشان می دهد هر یک از دو راه یا سه راه کراوات (دیگر مدعی اصلی بن Salango نیز جوان است اما اکثر استقرار پشتیبانی).

غرب ویرجینیا است و یک منزوی و مشکوک دولت و با همین دلیل خوب. برای بیش از یک قرن خارجی ها را غارت آن مواد معدنی و ثروت گرفته شده بیشتر از سود دور. Once upon a عزیز زمان است که منجر به آگاهی طبقاتی و همبستگی. اما این فرسایش شروع در 1980s و امروز به لطف ماشین آلات است که می تواند تکه تکه کردن بالای یک کوه به راحتی به عنوان یک کودک نو پا ممکن است پرت و دور برخی از سیب زمینی له شده را با یک قاشق چند صد مردان می تواند معدن همان مقدار از زغال سنگ که آن را در زمان بسیاری از هزاران نفر به چند دهه پیش است. و تنها آگاهی طبقاتی است که در حال حاضر وجود دارد این است که این نوع فاکس نیوز riles در مقابل ساحلی لیبرال.

همه این است که چرا اسمیت بی امان localism به نظر می رسد تنها راه درست برای رفتن. اگر او واقعا می تواند در متقاعد کردن کارگران معدن زغال سنگ و kayakers که آنها یکدیگر را دشمن او را نقطه راه را برای سیاست های جدید است که می توانید شروع به تغییر رنگ قرمز آمریکا است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب