MetLife را 'خانه' پزشکان پیوستن به مبارزه علیه COVID-19

MetLife ارائه شده است پرداخت داوطلبانه ترک به آن مجوز بهداشت و درمان کارگران که پیوستن به مبارزه علیه COVID-19

توسط NEWSCENTERALS در 22 اردیبهشت 1399

MetLife ارائه شده است پرداخت داوطلبانه ترک به آن مجوز بهداشت و درمان کارگران که پیوستن به مبارزه علیه COVID-19 شرکت امروز اعلام کرد. MetLife پزشکی حرفه ای است که داوطلب مستقر خواهد شد در دو هفته چرخش به بیمارستان ها و دیگر امکانات بهداشت و درمان در محل در سراسر کشور.

MetLife استخدام ده ها تن از وقت پرستاران آموزش دیده رفتاری بهداشت حرفه ای و پزشکان و سایر کارکنان پزشکی برای کمک به بیماران مبتلا به معلولیت ترک بازیابی و بازگشت با خیال راحت به کار است.

تحت این برنامه جدید که ایجاد شده بود MetLife بازگشت به سازمان بهداشت در پاسخ به ابراز علاقه از MetLife کارکنان مایل به کمک به این متخصصان در حال حاضر باید انعطاف پذیری لازم برای داوطلب به حمایت همه گیر تلاش های امدادی بدون تأثیر شغل خود را.

"MetLife دارای 152 سال تاریخ همیشه وجود دارد زمانی که مشتریان ما و جوامع ما بیشتر نیاز" گفت: لایحه Pappas, معاون اجرایی رئیس جمهور و رئیس جهانی فن آوری و عملیات MetLife. "کل MetLife خانواده فوق العاده افتخار است که مردم ما می خواهند به استفاده از آموزش های خود را به ایجاد یک تاثیر مثبت. این که آیا آن را افزایش محلی و کارکنان مرکز بهداشت و یا پر کردن در خط مقدم پزشکی کارگر در نیاز ناامید از شکستن هدف ما این است برای کمک به در هر ظرفیت مورد نیاز است."

MetLife دارای سابقه ای طولانی در کمک به جوامع است که در آن کارکنان زندگی می کنند. در سال 1909 MetLife ایجاد رفاه و آسایش بخش است که شامل یک پرستار خدمات برای policyholders. در طول 44 سال در, وجود بیش از 20 میلیون نفر از دریافت بیش از 100 میلیون پرستاری بازدیدکننده داشته است.

MetLife پیش بینی قرار دادن بالینی داوطلبان در بیمارستان COVID مراکز تست, خون, بانک ها به کمک امکانات زندگی و امکانات مراقبت های فوری. آن متخصصان بهداشت روانی را همسان با جامعه محلی سلامت روان و حمایت از گروه های.

اولین گروه از داوطلبان 23 در چرخش دهانه نه ایالت, با بزرگترین گروه های واقع در مناطق که در آن MetLife قابل توجهی کارمند پایه مانند Oriskany نیویورک و بیشتر-کری, NC منطقه است. مکان های دیگر عبارتند از: کالیفرنیا, کانکتیکات, فلوریدا, ایلینوی, ایندیانا, نیوهمشایر و اورگان است. داوطلبان همسان به روزترین شامل یک پرستار داوطلب در تسهیلات زندگی کمک; گواهی EMT ارائه تسکین ساعت برای آتش نشانی و کارکنان; روانپزشکی بالینی متخصص کمک دراز مدت مراقبت از تاسیسات COVID واحد و متعدد پرستار مشاوران داوطلب در بیمارستان های محلی. اگر تقاضا برای پزشکی داوطلبان در طول همه گیر ادامه MetLife ارزیابی خواهد شد اگر چرخش می تواند تمدید شود و یا اضافه شده است.

این عمل به شرح زیر MetLife آوریل 10 اطلاعیه ها بر روی ابزار و امکانات رفاهی ساخته شده برای کسب و کار کوچک و خودکار و صفحه اصلی مشتریان و همچنین افتتاح هتل بین قاره ای در شهر نیویورک به عنوان مسکن برای کارکنان بهداشتی درمانی. علاوه بر این, MetLife بنیاد اعلام کرد در مارس 31 آن است که ارتکاب 25 میلیون دلار به واکنش جهانی به COVID-19 در حمایت از جوامع نهفته این بیماری همه گیر.

در مورد MetLife

MetLife, Inc. (NYSE: ملاقات) از طریق شرکت های تابعه و وابسته ("MetLife") یکی از جهان پیشرو شرکت های خدمات مالی ارائه بیمه مقرری مزایای کارکنان و مدیریت دارایی برای کمک به آن فرد و نهادی مشتریان حرکت خود را در حال تغییر جهان است. تاسیس در سال 1868 MetLife دارای عملیات در بیش از 40 کشور و دارای موقعیت پیشرو بازار در ایالات متحده و ژاپن و آمریکای لاتین و آسیا و اروپا و خاورمیانه است. برای اطلاعات بیشتر www.metlife.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن