مایا, راه حل های جهانی اعلام جدید SASE خدمات

مایا جهانی راه حل های امن دسترسی به سرویس Edge (SASE) پیشرو در تکنولوژی امروز اعلام کرد انتشار دو خدمات جدید ب

توسط NEWSCENTERALS در 28 خرداد 1399

مایا جهانی راه حل های امن دسترسی به سرویس Edge (SASE) پیشرو در تکنولوژی امروز اعلام کرد انتشار دو خدمات جدید برای سوهو و مشتریان شرکت; مایا ضریب هوشی و مایا IQSe. این خدمات جدید ارائه امن ارتباطات کسب و کار بیش کالا قابلیت اتصال به اینترنت اجازه می دهد کارگران را با کیفیت بالا تجربه کاربر بدون هزینه MPLS و یا دیگر خصوصی مدارهای. مایا راه حل این است که به ویژه مهم است که بیشتر و بیشتر شرکت ها در حال حمایت از از راه دور کارگر طرح.

هر دو مایا ضریب هوشی و IQSe کار در تمام انواع مدار شناسایی نوع ترافیک و به طور خودکار اولویت ترافیک برای رسیدن به واضح صوتی و تصویری. راه حل استفاده از الگوریتم های ثبت شده برای مدیریت ترافیک بدون مداخله و طراحی شده است به صورت zero-touch تأمین. زمان واقعی تجزیه و تحلیل ترافیک ارائه شده برای اطمینان از سلامت و آپ تایم شبکه.

به عنوان شرکت پشتیبانی تعداد بیشتری از راه دور کارکنان آنها به دنبال راه های موثر برای بهبود ویدئو کنفرانس با کیفیت و پاسخ از برنامه های آزمایشی. مایا ضریب هوشی و مایا IQSe هر دو کار با کالا پهنای باند و هزینه موثر می تواند به بهبود تجربه کاربر و تمدید شرکت های بزرگ شبکه های ایمن و قابل اعتماد. "این دو سرویس فوق العاده قدرتمند و حل مسائل مربوط به کیفیت تجربه شده توسط سوهو و متوسط و شرکت های بزرگ محل. مایا خدمات نیز می تواند نقش مهمی در کاهش هزینه و تلاش برای حمایت از یک نیروی کار از راه دور" گفت: مایا, راه حل های جهانی رئیس Michael منصوری.

در مورد مایا, راه حل های جهانی

مایا تاسیس شد در سال 2019 برای کمک به مشتریان گسترش با کیفیت بالا و مقرون به صرفه ارتباطات خود را به مکان های از راه دور. مایا ضریب هوشی و IQSe ارائه خدمات با کیفیت بالا و کارایی WAN شامل دید و امنیتی بر روی هر واحد کالا اتصال به اینترنت. کلید را قادر می سازد فن آوری, پویا, کنترل پهنای باند, سازگار در زمان واقعی به ظرفیت شبکه تغییرات در حالی که حفظ کیفیت و حداکثر توان. فن آوری هسته ای محافظت شده توسط یک سری از برنامه های کاربردی ثبت اختراع. شرکت رهبری صنعت جانباز مایکل منصوری و با تجربه و با استعداد تیم مدیریت. مایا دفتر مرکزی اش در پالو آلتو, CA.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن