تکیلا صبحانه کوکتل با الهام از پنکیک

چه چیزی الهام بخش شما برای ایجاد این کوکتل ؟ "گیر بودن در قرنطینه است و مرا وادار به طبخ چیزهایی که من به طور

توسط NEWSCENTERALS در 7 تیر 1399

چه چیزی الهام بخش شما برای ایجاد این کوکتل ؟ "گیر بودن در قرنطینه است و مرا وادار به طبخ چیزهایی که من به طور معمول نمی توان برای خودم. من به طور معمول یک صبحانه خوار اما از آنجایی که من در حال حاضر در یک برنامه منظم از گرفتن فوق العاده اوایل من به نوعی به تصویب رسید آن را به بخشی از برنامه روزانه من است. بهترین چیزی که من ساخته ام برای صبحانه تا کنون بوده است پن کیک زغال اخته با برخی از موز قطعه قطعه. ساده اما فوق العاده خوشمزه و آسان برای انجام. من نمیفهمد چرا یک کوکتل از آن؟"

هنگامی که شما در خدمت این نوشیدنی ؟ "این است که قطعا یک صبحانه بنوشید."

چه موسیقی شما را جفت آن را با ؟ "هر چیزی از نگهبانان کهکشان موسیقی متن فیلم."

چه مواد غذایی را به شما جفت آن را با ؟ "این یکی سخت است چون کوکتل می کند باید یک مقدار مناسب و معقول از درک شیرینی. شاید یک ceviche یا چیزی نور با برخی از اسیدیته مناسب و معقول."

نام فرد (زنده یا مرده) شما می خواهم به این کوکتل برای. "بیل موری. او را در بالای لیست من از مردم به دیدار و من شرط می بندم او می شود یک جهنم از یک مقدار زیادی از سرگرم کننده را به یک نوشیدنی با. بنابراین لایحه اگر شما نگاه کنید این کلید من!"

من را انتخاب کنید تا

توسط براد لنگدن

مواد تشکیل دهنده

  • 1.5 اونس خوزه Cuervo® Tradicional® Añejo تکیلا
  • .5 اونس آب نارگیل موز
  • .5 اونس زغال اخته شربت افرا*
  • 2-3 خط تیره انگستورا Bitters
  • شیشه: سنگ
  • چاشنی زدن: ذغال اخته

جهت

اضافه کردن همه مواد تشکیل دهنده را به یک لیوان مخلوط پر کنید و با یخ. هم بزنید و فشار به یک سنگ شیشه ای پر شده با یک مکعب یخ. چاشنی زدن با یک سیخ از ذغال اخته تازه.

زغال اخته شربت افرا*

اضافه کردن 2/3 فنجان شربت افرا 1/3 فنجان آب 1 فنجان زغال اخته به یک ماهی تابه. حرارت بیش از حرارت متوسط تا زمانی که زغال اخته پشت سر هم. فشار شربت را در یک بطری تمیز.

با تشکر از شما خوزه Cuervo® Tradicional® برای همکاری با نیمه پر در Bartenders در خانه کوکتل سری ویدئو.

مصاحبه شده و تغلیظ شده و ویرایش شده است.

شما می توانید پیدا کردن اطلاعات بیشتر در Bartenders در خانه کوکتل آموزش در اینجا!

خوزه Cuervo® تکیلا. 40 درصد Alc./Vol. (80 اثبات). علائم تجاری متعلق به تکیلا Cuervo لا Rojeña, S. A. de C. V. ©2020 Proximo, Jersey City, NJ. لطفا نوشیدن مسئولانه است.

آخرین مطالب