دسترسی به ریسمان™ برای ماشین App Store راه اندازی شد برای سرعت بخشیدن به صنعت خودرو تصویب در خودرو لوازم

دسترسی Europe GmbH اعلام کرد که آن را کار کرده است با شرکت NetRange پیشرو در ارائه دهنده تلویزیون های هوشمند ن

توسط NEWSCENTERALS در 7 مرداد 1399

دسترسی Europe GmbH اعلام کرد که آن را کار کرده است با شرکت NetRange پیشرو در ارائه دهنده تلویزیون های هوشمند نرم افزار فروشگاه به منظور توسعه یک خودرو در محور فروشگاه App است که در حال حاضر بخشی از دسترسی به ریسمان™ برای ماشین (Twine4Car)-خودرو لوازم (IVI) سیستم. این Twine4Car فروشگاه App است که به صورت تجاری در دسترس در حال حاضر است و در حال حاضر بخشی از محاکمات در سطح جهانی با عمده خودرو oem ها و ردیف-1s.

"صنعت خودرو به طور کامل آگاه است که نسل بعدی از خریداران خودرو می خواهد بیشتر در ارتباط با محتوا و ویژگی های ساخته شده را به ماشین اما چگونه است که این محتوا رفتن به کارآمد رسیدن به ماشین؟", خواسته دکتر نیل پرورش مدیر عامل در دسترسی به اروپا است.

"خودرو oem ها نیاز به یک محتوای تجربه و خدمات برای تعدادی از مناطق و یا حتی در سطح جهانی اما اکثر شرکت های خودرو ندارد و تخصص و اولیه حجم وسایل نقلیه به نحو احسن همکاری با صاحبان محتوا. همچنین آن روشن ویژگی های راه حل برای به حداقل رساندن یکپارچه سازی تلاش ها برای هر دو ارائه دهندگان محتوا به عنوان به خوبی به عنوان oem ها. تولید کنندگان تلویزیون بودند در مواجهه با این معضل همان زمانی که آنها به دنبال راه اندازی تلویزیون های هوشمند یک دهه یا بیشتر پیش: پاسخ خود شد و از فروشگاه App و ما معتقدیم که این در حال حاضر یک راه حل عالی برای صنعت خودرو است. به درایو IVI جلو ما راه اندازی ماشین-محور فروشگاه App به عنوان یک عنصر حیاتی از دسترسی به ریسمان برای ماشین, راه حل" به این نتیجه رسیدند پرورش.

دسترسی گروه شرکت NetRange پیشگام از این کارا Smart TV در فروشگاه App رویکرد برای, CE, دستگاه تولید است و در حال حاضر ارائه دهنده جهانی از سفید برچسب های کلید در دست تلویزیون های هوشمند و OTT اکوسیستم و فروشگاه برنامه برای بینندگان تلویزیون در بیش از 100 کشور در سراسر جهان است. دسترسی به اهرمی NetRange محتوای روابط و تخصص را به فروشگاه App رویکرد به صنعت خودرو است. با پیچیدن اتومبیل محور برنامه فروشگاه با دسترسی به ریسمان برای ماشین (Twine4Car) سرگرمی در ماشین سیستم دسترسی فراهم می کند یک توقف سرگرمی در ماشین, راه حل برای نسل بعدی اتومبیل.

  • این Twine4Car فروشگاه App دارای یک طیف گسترده ای از IVI برنامه های کاربردی از جمله:
  • پیشرو جریان ویدئو زندگی می کنند و تلویزیون برنامه های کاربردی
  • پیشرو streaming audio خدمات
  • اخبار خدمات
  • بچه ها مطالب
  • اطلاع از موقعیت مکانی خدمات برای اطلاعات محلی و خرده فروش ارائه می دهد
  • آب و هوا
  • خدمات پرداخت به عنوان مثال برای پارکینگ و سوخت
  • راحتی برنامه های, به عنوان مثال مواد غذایی سریع و یا قهوه خرید
  • در بازی ماشین

Twine4Car برای ماشین همچنین پشتیبانی از مدیریت حقوق دیجیتال (DRM) در داخل این خودرو ساخته شده در دستگاه آورده و در دستگاه های امن برای پخش. دسترسی تجربه از تلویزیون استقرار در سراسر جهان کمک می کند برای راهنمای خودرو oem ها از طریق فعال کردن DRM امنیتی است که صاحبان محتوا نیاز قبل از آنها اجازه می دهد تصویری برای توزیع شود.

دسترسی به ریسمان™ برای ماشین (Twine4Car) را قادر می سازد خودرو oem ها به ارائه مارک سرگرمی و اطلاعات خدمات در ماشین head unit (هو) و عقب-صندلی سرگرمی (RSE) واحد است. Twine4Car دهانه شکاف بین خودرو و صنایع محتوای قادر می سازد یک محتوای نمونه کارها و کمک می کند تا افزایش ایمنی و راحتی و انعطاف پذیری از مصرف محتوای برای رانندگان و مسافران است. Twine4Car از جمله آن ابر مبتنی بر رویکرد اجازه می دهد تا oem ها برای شروع با خدمات آنها مایل به اعزام امروز و اضافه کردن خدمات جدید در طول زمان به عنوان صنعت حرکت به سمت سطوح مختلف خودمختار رانندگی در حالی که به حداقل رساندن تلاش ادغام با استفاده از استاندارد تکنولوژی.

Twine4Car متصل در-سرگرمی خودرو اجزای سیستم یکپارچه با BYOD دستگاه از طریق در-ماشین Wi-Fi. این فراهم می کند کنترل محتوا را قادر می سازد که چند دستگاه تجربه کاربر بسیار فراتر از شایع دستگاه تنها جریان برنامه های کاربردی و یا صفحه نمایش معکوس فن آوری. یک ارزش کلیدی است که این راه حل به طور کامل پشتیبانی از oem ها' با نام تجاری تجربه در سراسر تمام دستگاه های.

در مورد دسترسی
از سال 1984 ACCESS CO., LTD. (بورس توکیو مادران شاخص 4813) ارائه شده است پیشرفته آن راه حل محور بر روی تلفن همراه و شبکه نرم افزار فن آوری های مخابراتی حامل لوازم الکترونیکی مصرفی تولید کنندگان پخش و نشر شرکت های صنعت خودرو و زیرساخت های انرژی ارائه دهندگان خدمات در سراسر جهان. شرکت توسعه نرم افزار تلفن همراه راه حل های نصب شده بر روی بیش از 1.5 میلیارد دستگاه و شبکه راه حل های نرم افزار است که استفاده شده است نزدیک به 350 تجهیزات مخابراتی تولید کنندگان. استفاده از آن شبکه مجازی سازی تکنولوژی دانش و تخصص این شرکت در حال حاضر با تمرکز بر توسعه و تجاری از اینترنت اشیاء (IoT) و media solutions است که ترکیب تعبیه شده و ابر فن آوری است. که مقر آن در توکیو ژاپن شرکت حفظ تابعه و وابسته در آسیا و اروپا و ایالات متحده به حمایت و گسترش کسب و کار خود را در سطح جهان است. اطلاعات بیشتر در مورد دسترسی در www.access-company.com.

© 2020 ACCESS CO., LTD. تمام حقوق محفوظ است.
دسترسی دسترسی آرم و دسترسی به ریسمان ثبت علائم تجاری و یا علائم تجاری از دسترسی شرکت ، LTD. در ایالات متحده و/یا کشورهای دیگر است. همه علائم تجاری دیگر آرم و نام های تجاری ذکر شده در سند اموال از صاحبان مربوطه می باشند.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن