ژاپن طول می کشد تا زمین بیش از آن در جزایر دور افتاده

به عنوان یک مجمع الجزایر از 6,852 جزایر ژاپن بسیار محافظ از مهمترین پرت و دور افتاده پاسگاه از قلمرو خود را در

توسط NEWSCENTERALS در 9 خرداد 1399

به عنوان یک مجمع الجزایر از 6,852 جزایر ژاپن بسیار محافظ از مهمترین پرت و دور افتاده پاسگاه از قلمرو خود را در بخشی به دلیل برخی از همسایگان آن را ریخته گری به طور فزاینده ای طمعکارانه به نظر می رسد در برخی از جزایر.

ژاپن به دنبال راه هایی برای حفاظت از یکپارچگی از آن اقیانوس عظیم سرزمین به عنوان سطح دریا در حال افزایش است و جزایر کوچک در حال ناپدید شدن در زیر امواج.

توکیو درگیر در مستند اختلافات بیش از حاکمیت با همه همسایگان آن است. روسیه در تصرف نیمه جنوبی شرق دور جزیره ساخالین و زنجیره ای از جزایر کوچکتر در واپسین روزهای جنگ جهانی دوم و با وجود خاموش در ایران بر حاکمیت خود را بیش از 20 سال گذشته است حاضر به بازگشت آنها را به کنترل.

بیشتر بخوانید: ژاپن و روسیه را متهم یکی دیگر از خطرناک نظامی ایجاد می کند

به طور مشابه در کره جنوبی مستقر یک واحد از پلیس مسلح در جزیره نیمه راه بین شبه جزیره کره و ژاپن و حاضر به بازگشت به جزیره شناخته شده به عنوان دک-آیا در کره Takeshima در ژاپن به توکیو را کنترل کنید.

اشتراک, به, تاج, جمع و جور — DW خبرنامه ردیابی coronavirus در آسیا

محله اختلاف

ژاپن نیز در مناقشه با چین و تایوان که هر دو ادعای حاکمیت بر خالی از سکنه Senkaku الجزایر در غرب دور از ژاپن در اوکیناوا ریاست.

به تازگی به رسمیت شناخته شده و تهدید به ملت و تمامیت ارضی کشور در حال افزایش سطح دریا و اجتناب ناپذیر اثرات دراز مدت فرسایش – با حداقل دو جزایر کوچک مشخص شده در نقشه به سادگی ناپدید در سه سال گذشته است.

Esanbe Hanakita کوجیما تنها رسما نامگذاری سال 2014 به عنوان بخشی از تلاش های دولت برای تقویت توکیو قانونی کنترل بیش از صدها نفر از جزایر دور افتاده اما ناپدید شده بود در اوایل سال 2018 است. کوچک islet که تنها ایستاده بود 1.4 متر بالاتر از سطح متوسط دریا جزیره شد آخرین جدولها حدود 500 متر در سواحل شمالی هوکایدو نزدیک به آب. کارشناسان بر این باورند شده است فرسایش دور توسط یخ دریا است.

ادامه مطلب: کره جنوبی شروع می شود و آموزش در ژاپن-ادعا سلیمان

این ماه جایی که Suzume Kitakojima به نظر می رسد بر روی نقشه است که در واقع تنها یک گستره اقیانوس خاموش کاگوشیما استان در دور در جنوب کشور است. یک بررسی انجام شده در سال 1985 رسم یک جزیره در حدود 35 متر مربع اما آن دیگر وجود ندارد.

"اهمیت اقتصادی این جزایر کوچک است که نزدیک به سرزمین اصلی بسیار محدود است – اما اهمیت سیاسی به دولت و ملی است که هنوز هم بسیار بالا هستند زیرا اجزای این کشور جزیره ای" گفت: Akitoshi میاشیتا یک استاد روابط بین المللی توکیو در دانشگاه سوفیا.

"دولت است که قادر به ایجاد هر گونه سازش هنگامی که آن را می آید به این سوال ژاپن در قلمرو همین دلیل است که توکیو به طور مداوم و بارها و بارها می گوید که روسیه برگزار سلیمان خاموش هوکایدو Takeshima و دیگر مورد مناقشه جزایر سرزمین ما," او گفت: DW.

از مراتب بیشتر اهمیت است Okinotorishima یک جزیره مرجانی که 1,740 کیلومتر (1,081 مایل) در جنوب توکیو که تقویت شده با breakwaters برای محافظت از یک پچ از بتن است که اقدامات کمتر از 10 متر مربع است و فقط 16 سانتی متر بالاتر از سطح جزر و مد. این پچ بتن, اما, اجازه ژاپن به ادعای یک منطقه انحصاری اقتصادی پوشش 400,000 کیلومتر مربع از آبهای اطراف که سرشار از منابع دریایی. نظرسنجی ها نشان داده اند که ذخایر ارزشمند منابع طبیعی نیز دروغ فقط در زیر بستر.

ادامه مطلب: ولادیمیر پوتین ارائه می دهد Kuril Islands قرارداد صلح به ژاپن آبه

مورد مناقشه حاکمیت

کشورهای دیگر باید مورد مناقشه ژاپن ادعا می کنند به این جزیره و آبهای اطراف اشاره به این که کنوانسیون سازمان ملل متحد را پوشش می دهد که مسائل حقوقی در دریا می گوید که "سنگ ها که نمی حفظ زندگی انسان یا زندگی اقتصادی خود نباید هیچ منطقه انحصاری اقتصادی است."

"این موضوع بسیار پیچیده است" اذعان می کند رابرت نواز استاد روابط بین المللی در توکیو پردیس دانشگاه. "چین و کره جنوبی و تایوان همه اصرار دارند که Okinotorishima است که فقط یک سنگ است که ژاپن نمی تواند به گسترش استفاده از آن EEZ و آنها با توسل به سازمان ملل متحد اما این همه ممکن است مسئله اگر سطح دریا ادامه خواهد داد به افزایش است – به عنوان آنها پیش بینی شده و این جزیره مرجانی است که به طور کامل زیر آب فرو رفته و در چند سال," او گفت: DW.

"این است که چرا از آن بسیار مهم برای ژاپن به خطر ادعای خود به این جزایر دوردست; پتانسیل اقتصادی ثروت باد آورده از منابع که در آن بخشی از اقیانوس آرام است اما این یک مسئله بسیار بحث انگیز."

ادامه مطلب: چینی زیردریایی حمله کمین در نزدیکی آبهای مورد مناقشه آنژو ژاپن

شکایت به پکن

دولت ژاپن نیز نگران چینی تجاوز به آبهای ژاپن ارسال دیپلماتیک شکایت به پکن در ماه ژانویه 2019 پس از یک دولت چین بررسی رگ شناسایی شد عامل در ژاپن EEZ در اطراف Okinotorishima.

اداره شده توسط دولت چین اقیانوسی دولت این کشتی ممکن است در تلاش برای به دست آوردن داده ها در منابع طبیعی از جمله نفت و گاز, اما آن را نیز ممکن است شده اند به دنبال آب های عمیق معابر است که اجازه می دهد پکن در حال رشد ناوگان زیردریایی های به ظاهر غیر قابل تشخیص به اقیانوس آرام از نسبتا کم عمق آبهای ساحلی بین سرزمین اصلی چین و جزایر که سجاف چینی نیروی دریایی در.

حتی بیشتر نگران کننده است وجود دارد در حال حاضر شواهدی وجود دارد که چین ممکن است در تلاش برای جمع آوری داده ها در اقیانوس شرایط بسیار نزدیک به ژاپن shores, Yomiuri روزنامه گزارش شده است. یک منبع دولتی گفت: این مقاله که در سه بررسی عروق با لینک کلیک کنید برای چین شناسایی شدند و تلاش برای کار در ژاپن در آبهای سرزمینی سال گذشته است.

"ژاپن و چین به نظر می رسد به کار کاملا متفاوت در این رابطه گفت:" نواز. "ژاپن با استفاده از دیپلماسی برای حمایت و پیشبرد آن ادعا می کند اما چین بیش از حد اغلب اعمال پرخاشگرانه ارسال آن گارد ساحلی و کشتی به کشورهای دیگر' آبهای سرزمینی و در یک مورد اخیر تعقیب یک قایق ماهیگیری در خارج از ژاپن EEZ در اطراف جزایر Senkaku."

نگران است که این نوع از اقدام تهاجمی حمل به مراتب بزرگتر از خطر تشدید تنش اگر چین اصرار در دفاع از خود ادعا می کند او اضافه شده است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب